Elikkä löytyykö jostain ILMAISIA vedonlyönti ohjelmia tietokoneelle? Etsin sellaisia ohjelmia kuin Veikkauksen nettisivujen Lisäpalvelut-osiossa, mutta maksuttomia. https://www.veikkaus.fi/info/abc/palvelut/tietokoneohjelmat.html
ilmaisia vedonlyöntiin liittyviä tietokoneohjelmia?
1
1243
Vastaukset
- melan1e
Itseäni alkoi epäilyttää koko homma. Taas tehtiin monivedon ladattaviin kerrointiedostoihin niin tarpeettomia ja naurettavia muutoksia, että kyseessä on pakko olla juoni! Taas olisi ollut pakko isolla rahalla päivittää ohjelma, jota tarvitsen ainoastaan rivien syöttämistä varten. Uskon, että Veikkauksen päässä on jollain duunarilla sopimus tällaisen maksullisen ohjelman myyjän kanssa, joka sitten saa päivityksien myynnistä isot rahat, ja maksaa osan Veikkauksessa olevalle kaverilleen. Enää en moista päivitystä osta, vaan olen mielummin sitten pelaamatta. Mutta tällä hetkellä yritän laatia ohjelmaa, joka hoitaisi yksittäisten hajarivien syöttämisen. Ja sekin on todella epäilyttävää, ettei Veikkaukselta saa mitään vastausta viesteihin, kun yrittää selvittää, miten moinen ohjelma tehdään. Ja tarkkaan ottaen Veikkauksenhan pitäisi itse maksutta tarjota moista ohjelmaa asiakkailleen!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881419Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1231208- 50948
- 70900
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53810Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva51808- 56792
- 102774
- 69748
- 33712