Hammaslääkäri Iisalmessa

aatorahammas

Kerrotko mikä hammaslääkäri on kivuton, joka osaa puuduttaa oikein. Omat kokemukset terv.keskuksen venäläis h-lääkärin toiminto kuin n-liitosta. Olen hoidattanut tämän terv.keskuksen h-lääkärin hampaani ja nyt on kolme hänen korjaamansa hammasta hajonnut kahden kuukauden aikana. Rahaa mennyt paljon.

Ihmettelen miksi itäsuomesta otetaan huonosti puhuvia ihmisiä tänne töihin kun heidä asenne on syvältä itäsuomalainen.

18

7707

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tjaah....

tk:ssa mä oon käynyt aina(.ukkoni ei astu jalallakaan hml pakeille) asiallinen lekuri mulla.voithan valittaa hoidostasi ja valita sieltä toisen lekurin.tämä nimittäin onnistuu..sit se toinen pointti.tänne iisalmeen ei varmaan oo tunkua töihin lekurinvirkaan.muualla paremmat palkat yms.luulen

• viisaudenhammas

kävin just tk:n hammaslääkärillä.Paikkas 2 reikää, eikä tosiaan koskenu.Suomi tyttö oli,kysy puudutetaanko, koskeeko ja muutenki mukava immeenen kaikinpuolin.Ei pysty valittamaan.

• lahohammas

Mikä mättää hammaslaakäreissä kun he eivät ota hampaita pois kun niin heille sanotaan. Vänkäävät ja yrittävät korjata resusia hampaita.
      Terkkarin h-läkärit ovat aivopestyjä ja he ei kuuntele asiakasta.
      Terskakeskuksen h-läkärit ovat kuin n-liitosta tuolta idästä.

• hammaspaikka

tai joku toinen yksityinen. Kunnalliseen hammashoitoon ei todellakaan kannata mennä, sillä sekä itse että yhdeksän tuttavaani ovat onnistuneet hammaskalustonsa saamaan aivan järkyttävään kuntoon tk:n hammastohtoreiden pakeilla. Suurin syy tähän on, että siellä ei ole aikaa hoitaa kunnolla ja jatkoaikoja saa monen kuukauden päähän. Kerran olen tk:n hammashoidon takia joutunut tiputukseen, kun hammas tulehtui niin pahasti. Toisella kertaa hammaslääkäri otti väärän hampaan pois ja juurihoito epäonnistui, koska röntgenkuvaa ei otettu ja yksi juurikanavista jäi kokonaan puhdistamatta.

• höh...
        hammaspaikka kirjoitti:

tai joku toinen yksityinen. Kunnalliseen hammashoitoon ei todellakaan kannata mennä, sillä sekä itse että yhdeksän tuttavaani ovat onnistuneet hammaskalustonsa saamaan aivan järkyttävään kuntoon tk:n hammastohtoreiden pakeilla. Suurin syy tähän on, että siellä ei ole aikaa hoitaa kunnolla ja jatkoaikoja saa monen kuukauden päähän. Kerran olen tk:n hammashoidon takia joutunut tiputukseen, kun hammas tulehtui niin pahasti. Toisella kertaa hammaslääkäri otti väärän hampaan pois ja juurihoito epäonnistui, koska röntgenkuvaa ei otettu ja yksi juurikanavista jäi kokonaan puhdistamatta.

voi ristus.kai sä sait korvausta hoitovirheestä?no toisaalta kaikki on mahdollista iisalmessa.

• ärsytää koko lärvi
        hammaspaikka kirjoitti:

SIELLÄ HAMMASPAIKASSA TULEE KELAN KORVAVUKSET KUN KK TULOT ON ALLE 900EUROO. TÄYTYY SAADA HAMPAAT KUNTOON JA TÄLLÄ HETKELLÄ 5 VIOTTUNUTTA HAMMASTA.

• hammas puuttuu

Iteltäni puuttuu yks hammas ja menin sen takia tk.n lääkäriin. Olen joutunut toimeentulotukiasiakkaaksi ja tämän takia sain maksusitoumuksen välttämättömiin hampaanhoitokuluihin soskusta. Lääkäri väitti,että puuttuvaa hammasta ei ole välttämätöntä laittaa,joten ei suostunut laittamaan maksusitoumuksella ns.nastahammasta minulle.Muutenkin oli ynseä minua kohtaan. Mietin ,että oliko hammaslääkäri niin kateellinen ,jos olisin soskun rahoittaman hampaan saanut, ettei suostunut sitä tekemään. Luulis ettei tarviis hammaslääkärin palkoilla köyhiä kadehtia. Toisekseen köyhät ja työttömät, joutuvat kohta kulkemaan ilman hampaita ,jos huonosti käy. Hyvä on töitäkin hakea kun hampaita puuttuu.

• hampaat pois
        hammaspaikka kirjoitti:

multa poistettu tasan kolme hammasta kaikki samasta syystä yksityislääkäri teki juurihoidon kesti tosi muutaman vuoden ja tulehtu juuresta joutu poistamaan ennen kuin sai tulehduksen pois syy esim. vajaa täyttö. mut arvaas oonko saanu mitään korvausta en todistappa hammaslääkärin hoitovirhe siinäpä sulle haastetta kerrakseen...

• nii mie

revin hampaat hohtimilla viimestä piikkiä myöte poes. Puututus tulloo jäläkee päen turvotuksena. Pontikkoo annetaa jäläkihoejoks. Tekarit löötyy kirpputorilta sopivaa hintaan, ikenet kyllä myötäelöö ku jaksat ootella. Ja hammassärky kyllä loppuu ku seoroot telekkarista kepulaesten etesottamuksia.

• ertyu

tarviisin vinkkejä iisalmen yksityishammaslääkäreistä.

• tekokohampaat

Sirviö on hyvä tekee ja tietää

• ertyu

en ole oikeutettu terveyskeskuksen hoitoon koska en ole iisalmelainen. asun naapuripaikkakunnalla ja iisalmen yksityis hammaslääkärin vastaanotolle mieluiten menisin. en halua omalla paikkakunnalla käydä tk.n hoidossa koska pitkät jonotusajat on.

• mummo -54

Olen käynyt tk:ssa ja olen tyytyväinen hammaslääkärin palveluun. Luulisin, että on edullisempaa korjuuttaa hampaitaan kuin yksityis hammaslääkärillä.

• tk tarkkailuun

Riippu kuka hammaslääkäri on asialla. Olen käynyt kymmeniäkertoja tk hl:ssä ja olisi ollut tarve tehdä hoitosuunitelma ja toimia sen mukaan. Mulla ei ole reikiä vaaan hampaat lohkeilee . Yleensä lohjenneen hampaan paikka pysyi keskm. 3-4 viikkoa. Ei tullut kuuloonkaan , että takuuseen olis korjattu.
      Tk:n omahammaslääkärille olet pakotettu voit saada korjauksen yhteenhampaaseen ja sekin on huonosti tehty rätkäytys, joka täytyy korjata kohta uudelleen.
      Omahammaslääkäri systeemi on ahterista TODELLA.
      Nyt olen käynyt yksityisellä oli peräti vuosi, että ei tarvinnu käydä hammaslääkärissä.
      Nyt taas kun lohkeili hampaat

• lekuria mietiskelevä

voitko kertoa kenellä yksityisellä olet käynyt?
      ilmoitatko sähköpostiin niin ei tarvitse nimillä näillä keskustelupalstoilla mainita. sähköposti on: [email protected]

• tk tark.....

Kirkkopuistossa ja J Sirviö

• mikko5

joo, aika mielenkiintoista! googletin just iisalmen hammasoidon ja aikeenani on valittaa iisalmen paluumuuttaja hammaslääkäristä. enpä ole koskaan kokenut niin kovakouraista ja kivuliasta toimitusta, pieni paikka oli operaation nimi. sai ikenet auki ja venkslasi pitkän aikaa jotain levyä hampaiden väliin, kyllä. upotti sen kunnolla ikeneen. paikkaa ei tarkastanut ollenkaan, jäi korkeaksi ja täten jäi vaara että koko hammas lohkeaa jos syön jotain kovaa...
      se miten todetaan hoitovirhe tai saadaan leegojen takuuhuolto, ei opeteta yleissivistävässä yhteiskunnassamme!

• kova luu

Eiköhön nuo googlaten löydy..mulla hankala homma oli ja tuo Crossdental osasi asiansa tyylikkäästi kivutta lman pulinoita.

Nukutuksessakin saa homman hoidettua kuulemma.j
      Varmaan rutiinijutut sujuu porarilta kuin porarilta mutta kun ilmaantuu ongelmia tarvitaan erikoishammaslääkäriä.
      Ainakin kannattaa vaihtaa poraria jos hommat ei ole sujuneet toivotulla tavalla,,

Suu kannattaa pitää supussa ja siistinä kävin eka kerran hamamshygienisrtillakin ja tunnin teki hommia vaikka olin pessyt jokapäivä hampaat siispä ostin sähköisen hammasharjan ja silä porskuttelen kerran päivässä ja aamulla harjalla....
      Implanttia en oo tarvinna vielä-

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      190
      8647
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4808
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4268
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      62
      3837
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3236
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      3030
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2696
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      43
      2501
    9. Miten mä olisin

Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.
      Ikävä
      48
      2479
    10. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2243
    Aihe