Uskovatko vl:t ruumiilliseen ylösnousemukseen?
Kysymys ylösnousemuksesta
11
146
Vastaukset
- uskontunnustuksen
mukaan --- hiekat silimiltä ja taulukaupolle mersun takakontista yrkän pihaan! ;D vai nouseeko mersu romuttamosta?
- Kotimaan blogisti
Lue:
http://www.kotimaa24.fi/blogit/kommentoiduimmat/article/?id=2228&bid=182 - Hookoot läpikäynyt
Ehkä he uskovat. Ovathan heidän johtajansa tuottaneet paljon ruumiita hengellisessä mielessä...
- Raamatun mukaan
"Mutta myös valheprofeettoja oli kansan seassa, niinkuin teidänkin keskuudessanne on oleva valheenopettajia, jotka salaa kuljettavat sisään turmiollisia harhaoppeja, kieltävätpä Herrankin, joka on heidät ostanut, ja tuottavat itselleen äkillisen perikadon." 2. Piet. 2:1
- Vahempi VL.
Raamatun mukaan kirjoitti:
"Mutta myös valheprofeettoja oli kansan seassa, niinkuin teidänkin keskuudessanne on oleva valheenopettajia, jotka salaa kuljettavat sisään turmiollisia harhaoppeja, kieltävätpä Herrankin, joka on heidät ostanut, ja tuottavat itselleen äkillisen perikadon." 2. Piet. 2:1
Että Vl ei ole ylösnousemur ruumiiseen, vaan uskoo omiin harhaoppeihinsa?
Vaikuttavaa.
- muutenhan meidän
saarnamme ja uskomme on turhaa.
Kuten Jeesus Kristus on kuolleista ylösnoussut, niin mekin ja kaikki ihmiset nousevat viimeisenä tuomion päivänä ylös kuolleista, jolloin Kristuksessa kuolleet nousevat iankaikkiseen elämään ja antikristukset iankaikkiseen kadotuksen vaivaan.- 4 + 10
Siksikö siis kohtelette lähimmäisiä huonosti että te saatte palkaksi jotakin?
- tuomion päivänä
4 + 10 kirjoitti:
Siksikö siis kohtelette lähimmäisiä huonosti että te saatte palkaksi jotakin?
asiat laitetaan lopullisesti järjestykseen jota täällä itsekukin on tehnyt.
Jokainen silloin saa ansionsa jälkeen, olipa se hyvää eli/tai pahaa.
Näin tälle meidän elämällemme täällä tulee konkreettinen tarkoitus, joka täyttyy ajan rajan tuolla puolen. saarnamme ja uskomme on turhaa.** Saarnanne on turhaa. Pyhät, joilla ei ole tuomiota, temmataan Herraa vastaan, ensin kuolleet, sitten elävät. 1. Tess. 4:17
Meidät, jotka olemme vielä elossa ja täällä jäljellä, temmataan sitten yhdessä heidän kanssaan pilvissä yläilmoihin Herraa vastaan. Näin saamme olla aina Herran kanssa.
Mutta Herraa vastaan lähtee vain ylhäältä uudestisyntyneet Pyhät, jotka suulla tunnustaa Jeesuksen Herraksi.
Kuten Jeesus Kristus on kuolleista ylösnoussut, niin mekin ja kaikki ihmiset nousevat viimeisenä tuomion päivänä ylös kuolleista,** Ei KAIKKI, OSA ON JO TEMMATTU, eikä jää tänne vaivan ajaksi, 7 vuodeksi, mutta keskiverto VL jää, sillä Hänelle Jeesus ei ole Herra, vaan Jumala ja SRK.
jolloin Kristuksessa kuolleet nousevat iankaikkiseen elämään ja antikristukset iankaikkiseen kadotuksen vaivaan. ** Me olemme nousseet jo aiemmin, ks. Tessalonikalaiskirje, yllä.
Pyhät nousee aiemmin, pyhittämättömät herätetään myöhemmin ja elävät sellaiset saavat tuomion.
Shalom,tuomion päivänä kirjoitti:
asiat laitetaan lopullisesti järjestykseen jota täällä itsekukin on tehnyt.
Jokainen silloin saa ansionsa jälkeen, olipa se hyvää eli/tai pahaa.
Näin tälle meidän elämällemme täällä tulee konkreettinen tarkoitus, joka täyttyy ajan rajan tuolla puolen.- pakkatuomion,'
- Pyhien tuomion,
- ihmisten tuomion ka
- kansojen tuomion.
Mielellään Raamatulla selitettynä.
Muuten juttusi on vain kuulo- ja luulopuheita.
Shalom
koska täälläkin on käyty kestelua siitä onko sillä väliä millainen Jeesuksen ruumis oli kun hän näytäyti opetuslapsilleen.
Näennäsiesti vl tunnustavat kuten uskontunnustus mutta silti en ole lainkaan varma että että onko tulla sanomalla mikä siihen liityy mitään merkitystä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1311374
- 103889
- 75713
- 51605
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15533ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40484Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..35432- 26399
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175394