Aurinko rapu
Kuu kaksonen
Merkurius rapu
Mars neitsyt
Venus kaksonen
Nouseva vaaka
Mitä sanoisitte tästä?
Millanen persoona?
5
403
Vastaukset
- l2kjg3l5g
Etkö sinä itsesi tunne parhaiten? Vittuun tämmöiset typerät kysymykset täältä!
- Mikä mättää?
Huomaatko, millä palstalla olet? Olet astrologia-palstalla. Tekstisi sopii jonnekkin muuaalle.
Missä merkissä Mars on kartallasi, Kuu ja muu kokonaisuus?
Nuorta uhoa, sanoisin. - 2uyt4u2ty34uy
Mikä mättää? kirjoitti:
Huomaatko, millä palstalla olet? Olet astrologia-palstalla. Tekstisi sopii jonnekkin muuaalle.
Missä merkissä Mars on kartallasi, Kuu ja muu kokonaisuus?
Nuorta uhoa, sanoisin.Missä ajattelisit Marsin olevan, entä Kuun?
- Avaruudessa.
2uyt4u2ty34uy kirjoitti:
Missä ajattelisit Marsin olevan, entä Kuun?
Avaruudessa.
- Vain jotain alkua...
Sanoisin, mukava persoona. Vilkas, seuraihminen. Tunteissaan myös tarkkuutta, arvostelua kumppania kohtaan voi esiintyä, tyyliin: olet sitä, olet jotain, herkkyyttä voisi olla näkemään vastapuolen tarpeet ja olemuksen, itse olen sen huomannut, siis empatiaa, selvänäkemistä ja ms.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t846925- 353721
- 443258
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402482- 2032192
- 1202153
- 402102
Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292089Mietin tässä T....
Oletko jo kesälomalla.?Keli on ihanaa, ja sinä nautit veneilystä.... Edelleen käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua..241788Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna181664