GlansPower LC150 Explorer mönkijä

Pena

Onko joku ostanut kyseistä mönkijää kone.glansista? Tekeekö tuolla mitään? Ainakin hinta on todella edullinen. Laittakaa kommenttia.

17

9675

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jussi

      asiaa, että tekeekö tuolla mitään? Hinta tosiaan on edullinen, mutta eihän huonoa kampetta kannata ostaa vaikka se olis kuinka halpa :) Jos joku on ostanut kyseisen mönkijän niin kertokaa ihmeessä mitä olette mieltä!! Voikohan sen palauttaa jos ostaa postimyynnin kautta?

    • Mönkkäri

      Moro,

      Eka erä aon kait saapunut noin 3vk sitten maahan. Joku joku on saanut omansa ja päässyt ajelemaan?
      Kommentteja kaivataan!
      Itselläni on tilas sisässä toka erän pitäis saapua maahan touko/kesäkuun vaihteessa. Saapa nähä millainen kampe sieltä tulee..

      • Emppu

        Heippa!
        Minäkin olen laittanu tilauksen sisään, saas nähdä mikä peli sieltä tulee.
        Ainakin Myllymäen Raudassa myydään suunnilleen samaa vehettä eri nimellä Texas hintaan 2890 euroa.


      • Maahantuoja
        Emppu kirjoitti:

        Heippa!
        Minäkin olen laittanu tilauksen sisään, saas nähdä mikä peli sieltä tulee.
        Ainakin Myllymäen Raudassa myydään suunnilleen samaa vehettä eri nimellä Texas hintaan 2890 euroa.

        Myllymäen tai kone-glanssin koneet ei ole missään tekemisissä Texas-tuotteidenkans. Joku vuosi sitten P.O-Markkinointi niminen yritys toi itse kiinasta "hyvää ja halpaa" ja toi samalla Texas-lokon alla, Tanskasta kunnollistakin.
        Nykyään on Texas-tuotteilla vähintään 2-vuoden takuu,siis oikea Takuu valmistusvirheistä ja kestävyydestä. Nykyään maahantuoja on MCF Motor Oy.
        www.mcfmotor.com


    • Onnellinen Omistaja

      Lifanin kone tuntuu ihan laadukkaalta, tehoja on enemmän kuin olin ajatellutkaan. LC:n runko ja varusteet eivät oikein sovi yhteen. Esim. taaempi tavarateline vaati riuskaa otetta saada paikalleen. Olen ajellut pari tuntia ilman ongelmia.

      • Mönkkäri

        Moro,

        Oliko iso homma kasata?
        Mites oli öljyjen, akun hapotuksen jne laita?
        Mitä bensaa 95E vai 98?
        Onko takapyörä 21" vai 22" halkaisijaltaan?
        Minulle ei ole tullut vieläkään vaikka makson sen jo 2,5vk sitten, lupaili et ens viikon ke pitäis olla täällä...(kuulemma lumilevyn soviterunkoa ei löydy hyllystä ja joutuvat sen tekemään kun otin tuohon kaupantekijäisenä lumilevyn, en peräkärryä)

        Sopiiko 180cm/75kg mies ajamaan tuolla vai onko ns. juniorimallia?
        Ootko päässyt ajamaan muualle kuin yksityistielle, esim pellolle tai jopa ojitetulle suolle tms pehmeämpään paikkaan? Meneekö mihinkään?

        JOS SULLA ON DIGIKAMERA VOITKO LAITTAA KUVIA
        OSOIT. [email protected]
        (poista ROSKA osoitteesta)


      • Onnellinen Omistaja
        Mönkkäri kirjoitti:

        Moro,

        Oliko iso homma kasata?
        Mites oli öljyjen, akun hapotuksen jne laita?
        Mitä bensaa 95E vai 98?
        Onko takapyörä 21" vai 22" halkaisijaltaan?
        Minulle ei ole tullut vieläkään vaikka makson sen jo 2,5vk sitten, lupaili et ens viikon ke pitäis olla täällä...(kuulemma lumilevyn soviterunkoa ei löydy hyllystä ja joutuvat sen tekemään kun otin tuohon kaupantekijäisenä lumilevyn, en peräkärryä)

        Sopiiko 180cm/75kg mies ajamaan tuolla vai onko ns. juniorimallia?
        Ootko päässyt ajamaan muualle kuin yksityistielle, esim pellolle tai jopa ojitetulle suolle tms pehmeämpään paikkaan? Meneekö mihinkään?

        JOS SULLA ON DIGIKAMERA VOITKO LAITTAA KUVIA
        OSOIT. [email protected]
        (poista ROSKA osoitteesta)

        Terve,

        Oli aika iso työ. Ota joku kaveriksi niin selviät illassa. Mukana olevat työkalut voi heittää roskiin, omia on syytä olla. Manuaaleista ainoastaan sähkökuvat pitävät suunnilleen paikkaansa, minulla on vielä joku virhe virtalukossa (valot eivät toimi ajo-asennossa).
        Öljyt oli ok, vaihdan joskus kun ehdin. Akku oli täydessä latingissa. Itse käytin 98 ja toimi ok. Melkoiset donitsit ne takarenkaat oli kokoa en muista.
        Itse olen hieman lyhyempi mutta oli melkein iso minulle. Ei mikään juniori härveli.
        Pääosin ajoin metsäajoteitä. Kokeilin kuitenkin hyvin pehmeässä suovellissä ja yllätyin kuinka tunteettomasti kulki(kärri perässä). Pari piikkiä pienemmän eturattaan kun saisi niin nousisi puuhun. Mennee siitä mistä jalkamieskin. Ojia en ylittänyt, jää seuraavaan kertaan. Ilmanpaineilla on varmaankin merkitystä, renkaat muuten vuotavat ainakin aluksi. Kärri ei ole häävi, renkaat kuin kottikärrissä, mutta minulle oli tarpeellinen.

        ps. Rasvasin muttereita ja ruuveja ruosteen estoksi, kannattaa harkita.


      • Onnellinen Omistaja
        Mönkkäri kirjoitti:

        Moro,

        Oliko iso homma kasata?
        Mites oli öljyjen, akun hapotuksen jne laita?
        Mitä bensaa 95E vai 98?
        Onko takapyörä 21" vai 22" halkaisijaltaan?
        Minulle ei ole tullut vieläkään vaikka makson sen jo 2,5vk sitten, lupaili et ens viikon ke pitäis olla täällä...(kuulemma lumilevyn soviterunkoa ei löydy hyllystä ja joutuvat sen tekemään kun otin tuohon kaupantekijäisenä lumilevyn, en peräkärryä)

        Sopiiko 180cm/75kg mies ajamaan tuolla vai onko ns. juniorimallia?
        Ootko päässyt ajamaan muualle kuin yksityistielle, esim pellolle tai jopa ojitetulle suolle tms pehmeämpään paikkaan? Meneekö mihinkään?

        JOS SULLA ON DIGIKAMERA VOITKO LAITTAA KUVIA
        OSOIT. [email protected]
        (poista ROSKA osoitteesta)

        Niin,

        Kone Glansin sivuilla on LC200 kuva, oikeasti enemmän "texasin" näköinen. Jalkojen alla on ritilikkö ja "texasin" puskuri mutta on sekä etu- että taka tellinki(irraallaa).


      • Pena

        Joo mönkkäri tuli 3viikkoa sitten ja on ajettu 10h ja ei ole mitään vikaa ilmennyt. Roiske läppiä joutuu kyllä leventämään muuten kura lentää niskaan. Mistäköhän tuo oisi paras tehdä? Ja ilman muuta eteen pienempi ratas!


      • Mönkkäri
        Pena kirjoitti:

        Joo mönkkäri tuli 3viikkoa sitten ja on ajettu 10h ja ei ole mitään vikaa ilmennyt. Roiske läppiä joutuu kyllä leventämään muuten kura lentää niskaan. Mistäköhän tuo oisi paras tehdä? Ja ilman muuta eteen pienempi ratas!

        Moro,

        Itse en ole viel ajanut sateessa joten kura ei ole lentänyt.
        Autotarvike liikkeestä tai alan erikoiskaupasta esim:
        http://www.pt-yhtiot.fi/tekninenkumi.html

        Kunhan saatte hankittua pienemmän eturissan ilmoitelkaa mistä ostitte ja mihin vehkeeseen se alunperin oli tarkoitettu. (Meinaan et jos ostaa esim. moottoripyörän tarvikeosa hammasrattaan niin missä pyörässä on sopiva)
        Kun ottaa alkup. mukaan ja menee tarvikekauppaan niin eiköhän he löydä sopivan.


      • trampoliini
        Mönkkäri kirjoitti:

        Moro,

        Oliko iso homma kasata?
        Mites oli öljyjen, akun hapotuksen jne laita?
        Mitä bensaa 95E vai 98?
        Onko takapyörä 21" vai 22" halkaisijaltaan?
        Minulle ei ole tullut vieläkään vaikka makson sen jo 2,5vk sitten, lupaili et ens viikon ke pitäis olla täällä...(kuulemma lumilevyn soviterunkoa ei löydy hyllystä ja joutuvat sen tekemään kun otin tuohon kaupantekijäisenä lumilevyn, en peräkärryä)

        Sopiiko 180cm/75kg mies ajamaan tuolla vai onko ns. juniorimallia?
        Ootko päässyt ajamaan muualle kuin yksityistielle, esim pellolle tai jopa ojitetulle suolle tms pehmeämpään paikkaan? Meneekö mihinkään?

        JOS SULLA ON DIGIKAMERA VOITKO LAITTAA KUVIA
        OSOIT. [email protected]
        (poista ROSKA osoitteesta)

        Sivulta www.digiman.k-netti.nu löytyy muutama kuva kyseisestä menopelistä


    • trampo

      Kivasti kulkee kyseinen mönkkäri, jos jollakin katoaa virta kesken kaiken tarkista sulake 16A, joka sijaitsee satulan takaosan alla on aika hepponen rakenteeltaan helppo rakentaa toisenlainen.

    • Mönkkäri

      Sain omani eilen kasaukseen meni yksin 4h. Tosin ruostesuojasin kaikki pultit etc. vahasin ja puunasin pelin kaikin puolin. Tyhjäkäynti on turhan pienellä käyttöoppaan kuvasta en saanut selvää missäkohdin kaasaria ko ruuvin pitäis olla. Ohjekirjan mukaan pitäs olla n.1500rpm mulla alle tuhat juuri ja juuri käy lämpimänä tyhjäk. kylmänä sammahtelee. Valot saa ajonaikana päälle kun kääntää avaimet ääriasentoon oikealle.
      Tänään vielä lisäsin etupohjaan paksun 8mm muovilevyn pohjapanssariksi.

      Plussaa:
      välitykset tielle ok
      viimeistely hyvä
      jousitus ok
      nätit äänet
      vääntää kokoisekseen hyvin

      Miinusta
      -maastoon pitäis olla hitaammat välitykset
      -käynti kylmänä
      -muoviosat mattapintaiset, ei saa kiiltäväksi
      vahaamallakaan.
      -ketjun ohjainrulla ei ole laakeroitu ja kuluu nopeaan koska ei pyöri kunnolla.
      -tavaratelineiden kiinnitys vaati vääntelyä
      -rungossa oli asennuksenjälkeen muutamia naarmuja jotka fiksasin spray maalilla

    • jokunen

      mites koko peli kulkee??

      onko vehkeessä pakki...
      long changin kotisivuilla ei siitä lue mitään..
      lukee vaan että 5-speed

      • Pena

        Kulkee ihan kivasti. Ei mittaria niin ei tiedä. Kyllä on pakki tässä vehkeessä. Oletteko ostanut eteen pienemmän hammasrattaan?


      • Jaakkolanvesa

        Kovaa menee


    • VladimirPutin700

      Mahtava kone ite tartten tietoo että
      mimmone tulppa siihe tarttetaa

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 184
      1981
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1888
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      143
      1458
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1194
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1153
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1119
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1118
    Aihe