Kenelläkään tietoa, kuinka hankala korjata itse, kun ilmastointilaitteen puhallin toimii vain asennossa 4 ? (suurin nopeus) Tai, tietoa missä hinnoissa korjuuttaminen liikkuu? Auto on Sebring -03.
Sebring, puhallin toimii vain asennossa 4.
5
3144
Vastaukset
- ...
hyvinkin luultavasti koska viimenen(4taso) puhaltimessa on suora. Tuolla on lisätietoa ja asennusohjeita. http://www.phpbbserver.com/chryslercluboff/viewtopic.php?t=405&mforum=chryslercluboff
- vrikko
Sama auto sama vika. Missä kyseine osa sijaitsee?
- SebV6
Hansikaslokeron takana,näkee kun menee selälleen makaamaan,liitin irti,ja itse vastus parilla ruuvilla kiinni.
- makpek
Mulla myös sama vika, voisko joku laittaa kuvan siitä kikkareesta ja siitä missä päin puhallinta se sijaitsee. Kun en löydä mitään vaikka nappasin koko hanskalokeron irti.
- juutuubi
tossa on video, vaikka pitäshän ton helposti onnistua ilmankin. https://www.youtube.com/watch?v=RtE7Hwqd_dE
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2723459Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1221816Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2701539- 731453
- 771396
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2001130Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:531116- 631011
- 22977
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35893