Termos!
Eli viiniputeleita ei ole ja kohta pitäisi alkaa tuohon hommaan. Prkl kun kaverit juo vain kirkkaita ;-(
1. saako (tyhjiä ;) alkosta
2. kannattaakohan ostaa lasitehtaalta
3. kelpaako suurinpaan osaan seuraava vinkki kun noita tarvikkeita riittäisi:
"olutpulloista ensiavuksi!
Jos on kruunukorkkeja ja kruunukorkin sulkija tallella!
Meinaan että jos ennen vanhaan tehtiin kotiolutta.
Ne ko.välineet käyvät mainiosti viiniin, jos juo usein omatekoista viiniä kotona eikä tuo vieraille lahjaksi."
Mitkä ovat haitat yo. ratkaisuun???
PS: turha heittää provoa, ei noteerata ;-)
no taas pullotuksesta
3
500
Vastaukset
Kurkkaapa Hongkongiin - on ainakin aiemmin myynyt pulloja.
- message in the bottle
Kauas on pitkä matka... siis ehkei kannata ajaa 2x135km pullojen takia,
tulee hintaa. Tosin jos on kavereilta löytyy intressejä stadin reissuun
niin ehkä sitten. Kävis vaikka samantien Biltemassa ja Ikeassa ;-)
(ja Motonetissä ja ehkä Verkkokaupassa).
Mut kuis on mielipiteet tuon viinin pullottamisesta kaljapulloihin????
T: in vino veritas message in the bottle kirjoitti:
Kauas on pitkä matka... siis ehkei kannata ajaa 2x135km pullojen takia,
tulee hintaa. Tosin jos on kavereilta löytyy intressejä stadin reissuun
niin ehkä sitten. Kävis vaikka samantien Biltemassa ja Ikeassa ;-)
(ja Motonetissä ja ehkä Verkkokaupassa).
Mut kuis on mielipiteet tuon viinin pullottamisesta kaljapulloihin????
T: in vino veritasVoihan viiniä pullottaa kaljapulloonkin - toki! Täytyy vain olla aika tarkkana viinin kirkastuksen suhteen, että saa kaiken sakan poistettua. Tämä siksi, että kaljapullossa on sen verran vähän tilavuutta, että jos sakkaa kertyy pohjalle se taitaa aika tehokkaasti sekoittua juomaan pulloa avatessa ja heilutellessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1701479
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361096- 45924
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html174801- 39749
- 49710
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530585- 52571
- 116568
Tiesitkös rakas
Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔44531