no taas pullotuksesta

message in the bottle

Termos!

Eli viiniputeleita ei ole ja kohta pitäisi alkaa tuohon hommaan. Prkl kun kaverit juo vain kirkkaita ;-(

1. saako (tyhjiä ;) alkosta

2. kannattaakohan ostaa lasitehtaalta

3. kelpaako suurinpaan osaan seuraava vinkki kun noita tarvikkeita riittäisi:

"olutpulloista ensiavuksi!
Jos on kruunukorkkeja ja kruunukorkin sulkija tallella!
Meinaan että jos ennen vanhaan tehtiin kotiolutta.
Ne ko.välineet käyvät mainiosti viiniin, jos juo usein omatekoista viiniä kotona eikä tuo vieraille lahjaksi."

Mitkä ovat haitat yo. ratkaisuun???
PS: turha heittää provoa, ei noteerata ;-)

3

500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kurkkaapa Hongkongiin - on ainakin aiemmin myynyt pulloja.

      • message in the bottle

        Kauas on pitkä matka... siis ehkei kannata ajaa 2x135km pullojen takia,
        tulee hintaa. Tosin jos on kavereilta löytyy intressejä stadin reissuun
        niin ehkä sitten. Kävis vaikka samantien Biltemassa ja Ikeassa ;-)
        (ja Motonetissä ja ehkä Verkkokaupassa).

        Mut kuis on mielipiteet tuon viinin pullottamisesta kaljapulloihin????

        T: in vino veritas


      • message in the bottle kirjoitti:

        Kauas on pitkä matka... siis ehkei kannata ajaa 2x135km pullojen takia,
        tulee hintaa. Tosin jos on kavereilta löytyy intressejä stadin reissuun
        niin ehkä sitten. Kävis vaikka samantien Biltemassa ja Ikeassa ;-)
        (ja Motonetissä ja ehkä Verkkokaupassa).

        Mut kuis on mielipiteet tuon viinin pullottamisesta kaljapulloihin????

        T: in vino veritas

        Voihan viiniä pullottaa kaljapulloonkin - toki! Täytyy vain olla aika tarkkana viinin kirkastuksen suhteen, että saa kaiken sakan poistettua. Tämä siksi, että kaljapullossa on sen verran vähän tilavuutta, että jos sakkaa kertyy pohjalle se taitaa aika tehokkaasti sekoittua juomaan pulloa avatessa ja heilutellessa.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1479
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1096
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      45
      924
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      174
      801
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      749
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      710
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      585
    8. 52
      571
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      568
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe