Termos!
Eli viiniputeleita ei ole ja kohta pitäisi alkaa tuohon hommaan. Prkl kun kaverit juo vain kirkkaita ;-(
1. saako (tyhjiä ;) alkosta
2. kannattaakohan ostaa lasitehtaalta
3. kelpaako suurinpaan osaan seuraava vinkki kun noita tarvikkeita riittäisi:
"olutpulloista ensiavuksi!
Jos on kruunukorkkeja ja kruunukorkin sulkija tallella!
Meinaan että jos ennen vanhaan tehtiin kotiolutta.
Ne ko.välineet käyvät mainiosti viiniin, jos juo usein omatekoista viiniä kotona eikä tuo vieraille lahjaksi."
Mitkä ovat haitat yo. ratkaisuun???
PS: turha heittää provoa, ei noteerata ;-)
no taas pullotuksesta
3
459
Vastaukset
Kurkkaapa Hongkongiin - on ainakin aiemmin myynyt pulloja.
- message in the bottle
Kauas on pitkä matka... siis ehkei kannata ajaa 2x135km pullojen takia,
tulee hintaa. Tosin jos on kavereilta löytyy intressejä stadin reissuun
niin ehkä sitten. Kävis vaikka samantien Biltemassa ja Ikeassa ;-)
(ja Motonetissä ja ehkä Verkkokaupassa).
Mut kuis on mielipiteet tuon viinin pullottamisesta kaljapulloihin????
T: in vino veritas message in the bottle kirjoitti:
Kauas on pitkä matka... siis ehkei kannata ajaa 2x135km pullojen takia,
tulee hintaa. Tosin jos on kavereilta löytyy intressejä stadin reissuun
niin ehkä sitten. Kävis vaikka samantien Biltemassa ja Ikeassa ;-)
(ja Motonetissä ja ehkä Verkkokaupassa).
Mut kuis on mielipiteet tuon viinin pullottamisesta kaljapulloihin????
T: in vino veritasVoihan viiniä pullottaa kaljapulloonkin - toki! Täytyy vain olla aika tarkkana viinin kirkastuksen suhteen, että saa kaiken sakan poistettua. Tämä siksi, että kaljapullossa on sen verran vähän tilavuutta, että jos sakkaa kertyy pohjalle se taitaa aika tehokkaasti sekoittua juomaan pulloa avatessa ja heilutellessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk664002Pride-rautu korvaamaan kirjolohi
Kekkosen saatanan tunari meni muuttamaan aikoinaan sateenkaariväen kalan nimen. Unkarin vallankumouksen innoittamana n152107Purran aikaisemmat kannattajat siirtyneet Lindtmanin leiriin
Melkoinen muutos on käynnissä Suomen politiikan kentällä. Tulevista häviäjistä on hirmuinen kiire päästä ajoissa voittaj61867Olen parasta a-luokkaa
Kerron nyt teille, että olen äärimmäisen utelias, ja iitserakas ihminen. Teen paljon aloituksia itseäni koskien ja tunge361224- 271209
Se mua jotenkin harmittaa
Et ko sulla ollu näin paljon selvästi mielenpäällä ollut kaikkea, kysymyksiä, neuvoteltavia asioita ja huolenaiheita, et11943Shakki ja matti
Toivoisin, että olisit läsnä ja tukena arjessani. Et edes tietäisi, että se olen minä tässä ja täällä vain. Olisi asioit70828Oot tosi epätavallinen
ja erikoinen nainen. Tykästyä ikihyviksi sun kaltaiseen naiseen, mitä tästä pitäis edes ajatella.40784- 39717
Peuran liikenne ajovaloissa
Haittaako se jos bussit on romuja ja käyttökiellossa? https://www.ilkkapohjalainen.fi/avi-loysi-kahdeksan-puutetta-kaup24674