Ai että mä nautin kun jääkiekkossa tulee jotain vaihtelua. Ennen sarjan alkua ajatellen ei olisi ollut ihme vaikka sarjataulukon kärki olisi ollut Blues,Jyp,Kärpät ja Jokerit. Mutta nyt on käänteinen järjestys. Tämä on mannaa jääkiekkoilulle. Oululaisetkin ovat saaneet ihan mannaa masun täydeltä viime vuosina joten en panisi pahitteeksi vaikkei Kärpät pääsisi edes säälipleijareihin. Vaikkei Kärpät ole mun inhokkijoukkue.
Ok, myönnän että olen HIFK-fani.Iki sellainen. Silti toivon vaihtelua. Esim. Kalpa on raikas tuulahdus ja toivottavasti tulee sijoittumaan hyvin liigassa. Toivotaan että Jalosen opeilla HIFK pääsee pitkälle tänä vuonna. Ei ollut helppo työmaa Jalosella. Hyvin on kausi alkanut mutta jokainen joukkue saa voitto- ja tappioputkia.
TPS, Tappara ja Jokerit ovat joukkueita joille en soisi edes mitalia. Jokainen niistä sai liikaa aikanaan. Ilves on mukuva piristys.
Sarjataulukko hyvää vaihtelua jääkiekkoon
Arska333
0
270
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta643235Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh433087- 422447
Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1002197- 311903
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271800- 481616
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä851405- 391290
- 811132