Istumapaikat

tietämätön tyttö

Lähteekö D-katsomon istumapaikkojen rivien numerointi alhaalta vai ylhäältä? Ostin ensin 3 lippua jotka sain riviltä 31, sitten ostin 2 lippua lisää ja ne on riviltä 45. Eikös tästä vois päätellä että rivien numeroinnit lähtee alhaalta kun ensin sain pienemmän rivin numeron paikat? Rivillä 31 paikkanumero on kuitenkin yli 1000 kun rivillä 45 paikkanumero on 680. Miten voi olla noin iso ero?

Osaako joku sanoa miten noi rivien ja paikkojen numeroinnit menee? Eli kummalla rivillä on "paremmat" paikat eli lähempänä lavaa; rivillä 31 vai 45?

11

3739

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Siple

      D-katsomossahan on useita eri lohkoja, joten en kyllä tiedä vaikuttaako se asiaan... Itselläni on rivillä 31 paikkanrot jotain 200 , ja kovasti kans kiinnostais tietää että missä lohkossa... Eikö missään ole tarkempaa karttaa jossa näkyis paikkanrot tai vaikka rivinrot???

    • jussihki

      alhaalta ne lähtee.
      Valitettavasti ei mistään löydy katsomokarttaa jossa näkyisi istumapaikat tai edes rivit.
      Luulisin että numerointi on kuitenkin sektoreittain - eli stadikaltahan ei löydy esim paikkaa numero 20 000, vaan numerointi lähtee aina sektoreittain alusta. Nuo sektorit taas ei välttämättä vastaa konserttien lipunmyynti alueita. Eli vaikka sulla on liput d-katsomosta ne on eri sektoreista ja siksi numerot on noin. D katsomossahan on esim ylä ja alaosa, eli numerointi voi alkaa alusta vaikka siitä kohtaa.
      http://www.stadion.fi/katsomokartta.html

      Ärsyttää itseä ettei noissa lipuissa ole tuota lohkoa, itse ostin tarkoituksella liput B-osiosta (koska lava on avoin, niin luulen että siitäkin suunnasta näkymä on ok - ainakin parempi kuin takakaarteesta. Mutta mulla ei ole hajuakaan mistä lohkosta ne on, tiedän vain rivin ja numeron.
      On se kumma ettei katsomokarttaa saada nettiin. No, liputhan saa myytyä ilman sitäkin, joten miksi vaivautua.

      • U2fan76

        fanien presalen kautta, pystyi paikat valitsemaan katsomokartasta, tarkalleen (ei ensin toiminut mutta about kolmannella yrittämällä). Mä vaan en laittanut ylös sitä lohkoa, joten lippua odotellessa...


    • MV

      Joo, alhaalta lähtee rivit. JA sektorikohtaisesti. Presalessa pääsi tosiaan klikkaa katsomokarttaa ja hiirellä valitsemaan mieleiset "pallukat" = paikka. Tossa myynnissä oli mukana D29, 30 ja 31 (90egen katsomoista) Tiedän valinneeni D30:n, mutta omassakin tapauksessa itse tilausvahvistuksessa tuo katsomolohko jäi pois näkyvistä. Kieltämättä erikoista jos kaikki tänään ostaneet nyt sitten odottaa, että mihinkähän lohkoon laitettiin, mutta jostain syystä näin tässä järjestelmässä. Käsitykseni mukaan lohkot tulevat aina näkyviin lippujen ostojen vahvistusten yhteydessä. Vastaavaan en ole törmännyt.

    • JJ

      tuolta löydät muuten katsomokartan joka on otettu varmaankin ruudunkaappauskuvana presalesta.

      http://u2.interference.com/f304/horsens-helsinki-and-vienna-pre-sale-201925-3.html

      en tiedä luotettavuudesta, mut siellä tulee sivulla 5 eteen, et jotkut kertomansa mukaan saanut ostettua lippuja stadin keikalle ilmeisesti pe ja la. ja kieltämättä sieltä löytyvä linkki vie just oikealle lipun sivulle. no en tuota tiedä, mutta...

      • meetingBono

        juu, ottaa päähän...ilmeisesti todellakin on saatu lippuja jo pe/la tilattua lippupiste.fi sivuilla....olishan nuo itsellekin kelvanneet...mutta älytöntä miten tuollainenkin kämmi voi käydä. Itsekin sain paikat E katsomosta rivinumerolla ja kovasti pähkäilytyttää että missä piippuhyllyllä sitä nyt sitten joutuu olemaan...kun ei mistään selviä missä lohkossa tai miten rivinumerot etenee. Olis pitänyt fanclubin kautta hoitaa asia...tyhmyydestä sakotetaan.


      • alkup.

        ...tuon sun laittaman istumakartan. Siitä en kyllä saa selvää missä nyt tullaan istumaan. Muuta kun siis d-lohkossa, mutta toikin kuva kun näyttää ihan erilailla kun se mikä oli lippupisteen sivuilla..
        Laittakaa joku ihmeessä tänne linkkiä jos löytyy joku sellanen kartta mistä näkyy rivit ja istumapaikat. Toi kun oli niin perseestä ettei tilatessa voinu ite valita paikkoja, paitsi jossai FanClubissa mihin ois pitäny kaikkien näköjään osata mennä...


      • Siple

        Joo,noita lohkokarttojahan löytyy vaikka mistä, mut jos ei muista lohkoa, niin ei paljoa auta ja rivit ja paikat ei kuitenkaan näy...


    • surf112

      Vaihdetaan Vaihdetaan. U2 lippuja Hesaan
      Sain eilen netin kautta kaksi lippua (yksi kerrallaan)mutta olisi makee päästä vaimon kanssa samaan katsomoon.
      loytyykö mahdollista vaihtajaa eli joko B katsomon row 19 seat 860 tai D katsomon row 3 seat 110 läheltä jos loytyy ja on mahis vaitaa esim pientä korvausta vastaan niin laita viestiä [email protected]

      • surf112

        molemmat liput oli hintaluokka 1 eli 150e


      • ME2U2
        surf112 kirjoitti:

        molemmat liput oli hintaluokka 1 eli 150e

        Paikat E-katsomossa riveillä 36 ja 3 , joten edessä samalle riville pääsy vaimon kanssa voisi helpottaa sumplaamista. Vaihtoja? joniaaltonen(at)luukku.com


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      75
      1276
    2. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      68
      1185
    3. Nämä kaikki alla olevat aloitukset on saman naisen aloituksia

      Kuinka paljon täytyy vintissä viheltää että esiintyy välillä jopa miehenä, ja sitten itse vastailee omiin kysymyksiinsä?
      Ikävä
      138
      886
    4. huono omatunto

      johtuu siitä, että minulla on tunteita sinua kohtaan. Se vaikuttaa asiaan. Kaipasin sinua tänäänkin.
      Ikävä
      51
      842
    5. Päätin juuri että

      En odota että meidän välillä enää tapahtuisi mitään. Tämä on aivan liian monimutkaista ja kyllä sinäkin olisit joskus mi
      Ikävä
      29
      732
    6. Onnistuit sohaisemaan mua

      Kaikkein herkimpään kohtaan ja kyseenalaistamaan mun luottamuksellisuuden. Kun sitä ei ole niin ei ole mitään muutakaan
      Ikävä
      58
      717
    7. Suomalaisia naisia lennätetään seksimatkoille

      https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1f5f5e20-8c36-4907-9640-8e0c3b017c5a Gambia on jo vuosia ollut yhtä kuin munanhaku ma
      Lieksa
      157
      714
    8. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      72
      714
    9. Huomenna se

      Tulee kohta, odotatko?
      Ikävä
      56
      707
    10. Mitä kaipaat

      Usein elämässäsi
      Ikävä
      76
      655
    Aihe