Punaisia jälkiä ja epätasaisuutta

Millähän saisi nopeutettuaaknen jättämien punaisten jälkien haalenemista? Sen lisäksi ihossa on lievää epätasaisuutta, mutta toivon että tuokin ahan mittaan helpottaa. Olen vaan jo odotellut aika kauan ja ihon paraneminen on tuskallisen hidasta. vanhimmat vieläkin näkyvät jäljet ovat 1,5 vuoden takaa. :(

Otin pari kuvaa web-kameralla, mutta eipä näistä oikein selvää taida saada.

http://img203.imageshack.us/i/151510.jpg/
http://img15.imageshack.us/i/151634.jpg/
http://img156.imageshack.us/i/151723.jpg/

Sinkkipastaa ja sitruunamehua olen kokeillut, eikä noista suuremmin apua ole ollut. Basironin olen huomannut jokseenkin tasoittavan ihoa.

Tai ehkä vaan olisi aika lopettaa noista välittäminen ja parantaa itsetuntoaan. :)
3220
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 3

Vanhimmat

ihotautilääkärin puoleen. Onhan noita, laserhoitoja sun muita

Äänestä
  • Niinhän tietysti, mutta jotenkin uskottelen itselleni ettei tilanne ole niin paha että mitään laserhoitoja tarvitsin. TCA-kuorintaa olen harkinnut, mutta rahatilanne on tällä hetkellä huono. Kun aktiivisen aknen aikaan kävin ihotautilääkärillä, hän jo vähätteli ongelmaani aika lailla ja sanoi että akneni on todella lievää. :/ Sain tuolloin antibiootti skinoren -kuurin. Nyt jos menisin paikalle vaatimaan jotain ihon korjaushoitoja, hän ei varmaan ottaisi minua vakavasti. :)

    Äänestä

  • Shark321 kirjoitti:

    Niinhän tietysti, mutta jotenkin uskottelen itselleni ettei tilanne ole niin paha että mitään laserhoitoja tarvitsin. TCA-kuorintaa olen harkinnut, mutta rahatilanne on tällä hetkellä huono. Kun aktiivisen aknen aikaan kävin ihotautilääkärillä, hän jo vähätteli ongelmaani aika lailla ja sanoi että akneni on todella lievää. :/ Sain tuolloin antibiootti skinoren -kuurin. Nyt jos menisin paikalle vaatimaan jotain ihon korjaushoitoja, hän ei varmaan ottaisi minua vakavasti. :)

    Kyllä tuo punaisuus on sulla vielä niin pientä, että kyllä ei ketään haittaa sinun ihosi.. :) Luota minuun vain.. Tuo on todella ollut lievää aknea ja lievät ovat jäljetkin, mutta, jos haluat laserhoitoja tehdä, niin tuollaisen punaisuuden ne vievät kyllä aivan kokonaan pois ja täydellinen iho on tiedossa..

    Äänestä

Kommentoi aloitusta


Shark321 kirjoitti:

Millähän saisi nopeutettuaaknen jättämien punaisten jälkien haalenemista? Sen lisäksi ihossa on lievää epätasaisuutta, mutta toivon että tuokin ahan mittaan helpottaa. Olen vaan jo odotellut aika kauan ja ihon paraneminen on tuskallisen hidasta. vanhimmat vieläkin näkyvät jäljet ovat 1,5 vuoden takaa. :(

Otin pari kuvaa web-kameralla, mutta eipä näistä oikein selvää taida saada.

http://img203.imageshack.us/i/151510.jpg/
http://img15.imageshack.us/i/151634.jpg/
http://img156.imageshack.us/i/151723.jpg/

Sinkkipastaa ja sitruunamehua olen kokeillut, eikä noista suuremmin apua ole ollut. Basironin olen huomannut jokseenkin tasoittavan ihoa.

Tai ehkä vaan olisi aika lopettaa noista välittäminen ja parantaa itsetuntoaan. :)

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

  • Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

  • Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

  • Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

  • Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

  • Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

  • Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu