Chrysler 300M

ManuV8

Onko kenelläkään kokemusta 300M kraisusta? niitä saa jo ihan sopuhinnalla! Ja kohta kun camaro lähtee talviunille niin aattelin että sellaisen vois ostaa käyttikseks. Eli niitä on mun käsittääkseen myyty 2.7l ja 3.5 veekuutosilla. Josta se 3.5l kiinostais, jos jollain olis kokemusta niistä (onkelmia, tyyppivikoja, huollot) niin olisin kiitollinen :) (mulla ei oikeen ole "mopareista" mitään kokemuksia ja näin uusista autoista viellä).

11

1632

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Että tälläistä

      kokemusta mutta työkaveri osti -08 alkuvuonna -99 mallin 3,5l 300M:n,nyt loppukesällä autoon tehtiin 2000e:n laatikkoremontti ja autolla ajettu alle 200tkm,että silleen toki niitä maanantaikappaleita on joka merkillä ja automaattilaatikot on tunnetusti erittäin tarkkoja esim.oikeasta öljymäärästä.

      • ManuV8

        oho. aikamoista... no tietenkin se riippuu miten sillä autolla on ajettu ja huolettu miten se kestää.... Itellä on ollut tapana tarkastaa moottorin ja lootan öljyt noin 1000km väliin. ja merkkiliikkeiten huollot on ylensä ihan kivan hintaisii :/

        mutta kiitos kuitenkin :D

        löytyisikö joltain lisää kokemusta ?


      • ...
        ManuV8 kirjoitti:

        oho. aikamoista... no tietenkin se riippuu miten sillä autolla on ajettu ja huolettu miten se kestää.... Itellä on ollut tapana tarkastaa moottorin ja lootan öljyt noin 1000km väliin. ja merkkiliikkeiten huollot on ylensä ihan kivan hintaisii :/

        mutta kiitos kuitenkin :D

        löytyisikö joltain lisää kokemusta ?

        Kannattaa katsella tuolta http://www.phpbbserver.com/chryslercluboff/viewforum.php?f=19&sid=49d3764947cf03de8c24ec4b8852927f&mforum=chryslercluboff

        Jos loota leviää, niin melkovarmasti on vikaa muussa kun siinä lootassa. Öljyt pitää olla ehdottomasti Moparin atf4 lootaöljyä ja suodatin on vaihdettava samalla. Öljynmääräkin on tietysti oltava oikea tai se alkaa vaahtoamaan ja hajottaa kitkapinnat. Ja tietysti jos on revitty kärriä perässä ja käytetty vääriä vaihteita niin sekin on varma hajottaja eli jos koukku löytyy niin kannattaa olla varuillaan.


      • Transaxle
        ... kirjoitti:

        Kannattaa katsella tuolta http://www.phpbbserver.com/chryslercluboff/viewforum.php?f=19&sid=49d3764947cf03de8c24ec4b8852927f&mforum=chryslercluboff

        Jos loota leviää, niin melkovarmasti on vikaa muussa kun siinä lootassa. Öljyt pitää olla ehdottomasti Moparin atf4 lootaöljyä ja suodatin on vaihdettava samalla. Öljynmääräkin on tietysti oltava oikea tai se alkaa vaahtoamaan ja hajottaa kitkapinnat. Ja tietysti jos on revitty kärriä perässä ja käytetty vääriä vaihteita niin sekin on varma hajottaja eli jos koukku löytyy niin kannattaa olla varuillaan.

        - ei se ole mikään ainoa autuaaksi tekevä !


      • *krooh*
        Transaxle kirjoitti:

        - ei se ole mikään ainoa autuaaksi tekevä !

        eipä tee moparin öljy autuaaksi.kunhan vaatimukset täyttävää laatikkoon laittaa,niin ei ongelmaa.
        kummasti on neoni ATF 3 öljy toiminut ja pehmeesti vaihtaa ym:)samaa markkinointia on kaikessa.
        vitsikästä esim ruokaohjeissa KÄYTÄ VAIN HK JAUHELIHAA..hehheeeeeee..ihan voi omilla aivoilla ajatella?
        tuohon 200tkm ja loota paskana=ilmeisesti saksan baanoilla veivattu max nopeudella pitkää matkaa.
        ei normaali auton jäähdytys/voimansiirto ole tehty siihen.korit ok,muutoin en ostaisi.


      • ...
        *krooh* kirjoitti:

        eipä tee moparin öljy autuaaksi.kunhan vaatimukset täyttävää laatikkoon laittaa,niin ei ongelmaa.
        kummasti on neoni ATF 3 öljy toiminut ja pehmeesti vaihtaa ym:)samaa markkinointia on kaikessa.
        vitsikästä esim ruokaohjeissa KÄYTÄ VAIN HK JAUHELIHAA..hehheeeeeee..ihan voi omilla aivoilla ajatella?
        tuohon 200tkm ja loota paskana=ilmeisesti saksan baanoilla veivattu max nopeudella pitkää matkaa.
        ei normaali auton jäähdytys/voimansiirto ole tehty siihen.korit ok,muutoin en ostaisi.

        juttua eikä mitään omakohtaista kokemusta:D voi jeesus. No eiköhän ne nyt ole testattu miljoonilla kilometreillä että kestävät vauhtia ja vetoakin, mutta vedossa pitää ajaa kolmosella tai pienemmällä eikä automaatti päällä. Eihän Moparin öljy tietysti ole pakollinen mutta sen on oltava tehty sen lisenssillä. Itse en kyllä käyttäis muuta kuin sitä. Voi tietysti hyvin olla että jos on saksan baanoilla ilman öljynvaihtoja menty toi 200tkm niin ei ihme että jos on paskana, koska öljy on luultavasti pilaantunut ja sitten kitkapinnat ovat palaneet. Kovassa käytössä suositus vaihtamiseen on vuosi tai 40 tkm, normaalista parivuotta ja 75 tkm


      • mopperi
        ... kirjoitti:

        juttua eikä mitään omakohtaista kokemusta:D voi jeesus. No eiköhän ne nyt ole testattu miljoonilla kilometreillä että kestävät vauhtia ja vetoakin, mutta vedossa pitää ajaa kolmosella tai pienemmällä eikä automaatti päällä. Eihän Moparin öljy tietysti ole pakollinen mutta sen on oltava tehty sen lisenssillä. Itse en kyllä käyttäis muuta kuin sitä. Voi tietysti hyvin olla että jos on saksan baanoilla ilman öljynvaihtoja menty toi 200tkm niin ei ihme että jos on paskana, koska öljy on luultavasti pilaantunut ja sitten kitkapinnat ovat palaneet. Kovassa käytössä suositus vaihtamiseen on vuosi tai 40 tkm, normaalista parivuotta ja 75 tkm

        Jenkki forumilla ainakin haukuttu tuo 2,7 litran kone alimpaan helvettiin.
        Koneet hajonneet 100 tonnin(mailin) paikkeilla.
        3,5 litrasessa on tehojakin riittävästi.............


      • K Kaketus
        mopperi kirjoitti:

        Jenkki forumilla ainakin haukuttu tuo 2,7 litran kone alimpaan helvettiin.
        Koneet hajonneet 100 tonnin(mailin) paikkeilla.
        3,5 litrasessa on tehojakin riittävästi.............

        No jenkeissä ajavat huonolla öljyllä ,2.7 ei sitä ole kestänyt.Täällä voi kestääkkin tarkalla pidolla ja kalliilla synteettisellä öljyllä.
        Muuten jos tykkäät 300,osta sitten sellanen.


      • voyager 3.3
        ... kirjoitti:

        juttua eikä mitään omakohtaista kokemusta:D voi jeesus. No eiköhän ne nyt ole testattu miljoonilla kilometreillä että kestävät vauhtia ja vetoakin, mutta vedossa pitää ajaa kolmosella tai pienemmällä eikä automaatti päällä. Eihän Moparin öljy tietysti ole pakollinen mutta sen on oltava tehty sen lisenssillä. Itse en kyllä käyttäis muuta kuin sitä. Voi tietysti hyvin olla että jos on saksan baanoilla ilman öljynvaihtoja menty toi 200tkm niin ei ihme että jos on paskana, koska öljy on luultavasti pilaantunut ja sitten kitkapinnat ovat palaneet. Kovassa käytössä suositus vaihtamiseen on vuosi tai 40 tkm, normaalista parivuotta ja 75 tkm

        Itse oon ajellu grand voyagerilla vm99 noin 7v(n210tkm) cam2 atf4 oljyillä ja hyvin toiminu.
        Vaihtovälinä oon pitäny 50tkm. Ja suod tietenkin samalla vaihdettu.


    • Tyytyväinen oon ollu

      On. Mitään vikaa ei oo ollu! Huippu kone ja auto kaikkiaan! Ja tätä malliakin ennen oon omistanut muitakin jenkkejä, mutta tämä on ollut ehdottomasti paras ja varmin! Ei muuta kuin bensaa tankkiin ja menoks!

    • Anonyymi

      Oikein ajettuna siis normaalisti,ja oikein huollettuna oikein osaavien merkki ammattilaisten toimesta. Saattaa
      kestää niinkuin muutkin autot. Chrysler 300 M 2,7
      Tiedän että pilaantuu osaamattomien yrittää huoltaa hetkessä. Näin on.

      Terv. Pate.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oletko kertonut jo muille tunteistasi?

      Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.
      Ikävä
      77
      4542
    2. Kesä, kesä!

      Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k
      Tunteet
      11
      2563
    3. Olisin ottanut sinusta akan itselleni

      Mutta olitkin aika itsepäinen ja hankala luonne.
      Ikävä
      175
      1735
    4. Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.

      Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes
      Maailman menoa
      260
      1602
    5. Ei sua pysty unohtamaan

      Ei vaan yksinkertaisesti pysty
      Ikävä
      124
      1470
    6. Pitikö mennä rakastumaan

      Oi kyllä, kyllä piti. Kiitos vaan sulle mies! Todella kiitän..
      Ikävä
      122
      1347
    7. Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!

      No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik
      Viihde ja kulttuuri
      9
      1277
    8. Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...

      Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil
      Maailman menoa
      72
      1269
    9. Mitä tai ketä kaivattusi

      muistuttaa?
      Ikävä
      76
      1252
    10. Hei, huomenta komistus

      Yllättääkö, että olet heti mielessä. Mukavaa päivää upea ❤️
      Ikävä
      35
      996
    Aihe