miksi minulla ei toimi piri?

minä.....

olen kokeillut piriä noin 10 kertaa enkä saa siitä yhtään samoja oloja kuin muut samaa kamaa vetäneet.. muut valvoo ja likkuu paljon jne.. mulla vaan silmät seisoo ja kohta nukahdan?? siis oikeesti mitä vittua? mistä voi olla kyse kun vauhti toimii just toisin päin ku muilla.. ja lirpakan laadussa ei ole mitään vikaa kun olen kokeillut eri paikoista hommattua ja eri kaupungeista.. niin ja pupiilit ei laajene ollenkaan niinku muilla..

38

12905

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kysyä

      että paljonko oli pirisi talkkipitoisuus?

      • ----

        ei se ollu mitään jatkettua paskaa...


      • oli..
        ---- kirjoitti:

        ei se ollu mitään jatkettua paskaa...

        vaikket sitä halua itsellesi myöntääkkään. muuten ois toiminu.


      • ------
        oli.. kirjoitti:

        vaikket sitä halua itsellesi myöntääkkään. muuten ois toiminu.

        no turha jankata jos kukaan ei osaa kertoo.. niinku sanoin olen kokeillu sitä eri kaupungeissakin eriä kamaa mutta ei toimi aina vaan nukkumaan ja muut valvoo!


      • Melegim
        ------ kirjoitti:

        no turha jankata jos kukaan ei osaa kertoo.. niinku sanoin olen kokeillu sitä eri kaupungeissakin eriä kamaa mutta ei toimi aina vaan nukkumaan ja muut valvoo!

        Miten vedät? Nokat vai ränniin? Jos ei kaman laadussa oo mitään vikaa niin vedät liian pieniä annoksia.


      • "mun naama ei sovi hepolle ja lirpakalle"
        Melegim kirjoitti:

        Miten vedät? Nokat vai ränniin? Jos ei kaman laadussa oo mitään vikaa niin vedät liian pieniä annoksia.

        ku katolta meinasi kuupahtaa, toisin vain kävi, hoidin hommelin enkä "nokittanut itteeni ränniin


      • ---------
        Melegim kirjoitti:

        Miten vedät? Nokat vai ränniin? Jos ei kaman laadussa oo mitään vikaa niin vedät liian pieniä annoksia.

        nokkaan ja pommina.. . mulla taitaa olla adhd :D


    • "ei mulloo piriä varte naamaa"
      • ??????

        ??????


    • puuropauli

      jouduin sosiaalisessa tilanteessa muiden mukana imuroimaan kuulemma hyvälaatuista amfetamiinia.
      muut kehuivat ainetta, mutta minulla ei toiminut ollenkaan vaikka vedin sitten pyynnöstä vielä toiset viivat.

      ei minkään valtakunnan vaikutusta.
      sinänsä hyvä juttu, sillä ei oikeasti kiinnosta piristävät aineet. olen muutenkin luonnostaan ihan riittävän vauhdikas. päihteistä käytän vaan kannabista.

    • Naapurin täti

      Tää ei ole mikään vitsi: Käy lekurissa tutkituttamassa sydämes toiminta.
      Mulla oli ystävä, joka myös veti piriä "kohtuudella" ja hetken kuluttua aina nukahti, siis siinä vaiheessa kun muut alkoi vasta poreilemaan. Ja niinhän siinä sit kävi, et kaveri sai (selvinpäin) sydärin ja kundi delas 28-vuotiaana. Kuolinsyy oli synnynnäinen sydänvika, jota ei oltu aikaisemmin huomattu.

      • fdfdsf

        siis minkä vitun takia otat piriä?


      • ------
        fdfdsf kirjoitti:

        siis minkä vitun takia otat piriä?

        naapurin täti ! käyn kyllä tarkastuksessa... ja otan piriä sen takia että jotkut vaan syntyy sellaisena että haluaa vauhtia ja vaarallisia tilanteita :D mut vauhti ei toimi saa nähä toimiiko essot..


    • MissJJ

      jos nokittaa tai vetää pommeja niin ei piri toimikkaan aina sillai kun pitäs... jos haluaa oikeaa poreilua niin heität pirit hihaan ja jos sitkään ei toimi niin sit on kropassa joku vika...tai todellakin annostelu liian pientä...

      tosin en suosittele rännittämisen aloittamista edes koska fyysinen riippuvuus piikkiin syntyy nopeesti ja on pahempi kuin henkinen riippuvuus piriin...

    • tinaaaau

      jos on adhd niin se vaan alkaa väsyttää

      • mikkliiiii

        tunnen monia pirikoukus olevia joilla on ADHD kyllä se silti näyttää kovasti toimivan ja lisää tahtovat aina...

        mut miks jotai vitun piri paskaa haluut kannattaa pysytellä hampussa, et joudu vahingoskaan tekemisiin esim. tallijätkien kaa jotka pyörittää suomen piri kauppaa. vaikka haluut vaarallisia tilanteita jms. ni ei oo leikin asia.


      • marizzzzz
        mikkliiiii kirjoitti:

        tunnen monia pirikoukus olevia joilla on ADHD kyllä se silti näyttää kovasti toimivan ja lisää tahtovat aina...

        mut miks jotai vitun piri paskaa haluut kannattaa pysytellä hampussa, et joudu vahingoskaan tekemisiin esim. tallijätkien kaa jotka pyörittää suomen piri kauppaa. vaikka haluut vaarallisia tilanteita jms. ni ei oo leikin asia.

        todellakin pysyn savuissa aina ja ikuisesti mutta joskus on vähän kuivenpaa niinkö varmaan tiiät niin sitä lirpakkaa tulee sitte otettua ku sitä ainakin aina on... ja en todellakaan joudu lirpakan takia tekemisiin minkään vitun talliheppujen kanssa se on varma..


      • hitaampihampuusi
        marizzzzz kirjoitti:

        todellakin pysyn savuissa aina ja ikuisesti mutta joskus on vähän kuivenpaa niinkö varmaan tiiät niin sitä lirpakkaa tulee sitte otettua ku sitä ainakin aina on... ja en todellakaan joudu lirpakan takia tekemisiin minkään vitun talliheppujen kanssa se on varma..

        Et tietenkään joudu liivimiesten kanssa tekemisiin pirin takii, et... :D

        Kannattaisi perehtyä siihen oman pirisi tuotantoketjuun. Sillä jos et itse henk. koht tai kaverisi fenetyyliamiinien kemiaa hanskaa(mitä epäilen), niin pirisi on tullut poikkeuksetta näistä piireistä, vaikka pienet aivosi sitä eivät tajuaisi.

        Mistä sä oikein luulet oman pirisi tulevan?


      • kbh
        hitaampihampuusi kirjoitti:

        Et tietenkään joudu liivimiesten kanssa tekemisiin pirin takii, et... :D

        Kannattaisi perehtyä siihen oman pirisi tuotantoketjuun. Sillä jos et itse henk. koht tai kaverisi fenetyyliamiinien kemiaa hanskaa(mitä epäilen), niin pirisi on tullut poikkeuksetta näistä piireistä, vaikka pienet aivosi sitä eivät tajuaisi.

        Mistä sä oikein luulet oman pirisi tulevan?

        kaikki eivat asu eteläsuomessa.. jotkut ihmiset asuu rajalla..


    • tenula

      saattaa olla myös liian suuri.

      • lirpakka

        nyt jotai faktaa eikä mitään "mä en ainakaa koske siihen"yms paskaa vaa faktaa


      • gabba
        lirpakka kirjoitti:

        nyt jotai faktaa eikä mitään "mä en ainakaa koske siihen"yms paskaa vaa faktaa

        No jos sul ei o adhd, niin käviskö narkolepsia? Samat on lääkkeet ainakin ku adhd:ssä. En kyl tunne yhtään narkolepsiaa sairastavaa, saati sellaista joka käyttää jotain laitonta huumetta.


    • 12311231

      vastaa :-D

      "..olen kokeillut piriä noin 10 kertaa enkä saa siitä yhtään samoja oloja kuin muut samaa kamaa vetäneet.. muut valvoo ja likkuu paljon jne.. mulla vaan silmät seisoo ja kohta nukahdan?? siis oikeesti mitä vittua? mistä voi olla kyse kun vauhti toimii just toisin päin ku muilla.. ja lirpakan laadussa ei ole mitään vikaa kun olen kokeillut eri paikoista hommattua ja eri kaupungeista.. niin ja pupiilit ei laajene ollenkaan niinku muilla.."

      Siis itsellä on adhd ja pore just tekee ainakin omalta osalta "normaaliksi" semmonen tasainen olo ja enkä nukahda että ei toi adhd voi olla! ettei vaan olisi jtn kreatiini shittii suurimmaksi osaksi btw ei mullakaa laajene pupillit ollenkaan mutta kuulemma silmistä tai katseesta huomaa kyllä. Eräs tutulla toimii pore sillein et menee ihan ympäri sekaisin ja tipahtaa hetkeksi ja kun herää niin sama jatkuu.

    • ░░░░░░░░░░░░

      "pupiilit ei laajene ollenkaan niinku muilla.. "

      Entä meneekö penis katkaravuksi? Onko kahvilla mitään vaikutusta?

      • hahahhahahhahahahha

        Luuletko, että olet vetänyt sitten puhdasta amfetamiinia? Voin kertoa, että tuskin olet!

        Sitä kun ei paljon ole tuolla katudiilereillä myynnissä, ainahan ne jatkaa sitä, ei sitä muuten kannattais myydä niin halvalla jos se puhdasta olisi, se olisi ihan vitun kallista jos se olisi puhdasta!!!!!


        Suosittelen muuten kokaiinia, jos nyt jotain välttämättä haluat vetää...


      • Ei näin pojat!
        hahahhahahhahahahha kirjoitti:

        Luuletko, että olet vetänyt sitten puhdasta amfetamiinia? Voin kertoa, että tuskin olet!

        Sitä kun ei paljon ole tuolla katudiilereillä myynnissä, ainahan ne jatkaa sitä, ei sitä muuten kannattais myydä niin halvalla jos se puhdasta olisi, se olisi ihan vitun kallista jos se olisi puhdasta!!!!!


        Suosittelen muuten kokaiinia, jos nyt jotain välttämättä haluat vetää...

        Joo repesin ite tolle samalle,"ei ollut jatkettua"..ei helvetti mitä puusilmiä sitä maan päällä onki nykyää :)


      • enjoy cocaine
        hahahhahahhahahahha kirjoitti:

        Luuletko, että olet vetänyt sitten puhdasta amfetamiinia? Voin kertoa, että tuskin olet!

        Sitä kun ei paljon ole tuolla katudiilereillä myynnissä, ainahan ne jatkaa sitä, ei sitä muuten kannattais myydä niin halvalla jos se puhdasta olisi, se olisi ihan vitun kallista jos se olisi puhdasta!!!!!


        Suosittelen muuten kokaiinia, jos nyt jotain välttämättä haluat vetää...

        vitusti parempaa kuin räkäinen pore!


    • mother_mdma

      suosittelen lämpimästi madamea jos jotain piristäviä...

    • niinpäniin

      Hommatkaa rakentavaa keskustelua!Ihan oikeesti!

    • Jonna_Saapaslainen

      Mikä vitun pipariremmi??. Ketään teistä ei osaa soittaa niikun minä. Rytmidiä paradidlejä ja open hand settiä löytyy ja vaikkaa onbkin vituin jurrissa ja mopot karkailee niin en kirjoittanut rytmistä joulutarinaa kun kukaaan teitstä molopäistä ei tajua mikua kuinka åaras olen yski paras sooyittaja. Seth pitää tyylistäni ja kehittåmäståni tekniikasta ja yulkaa katsomaan soittoani. Wse kulkee omaa utaaraansa. Olena tämän hetken paras oimprovisaatiorumpali..V. Tulihan mikkestää ammattilaistenkin kehuma soittajavirtuoosi siinä ajassa jonka te kaiakkikki olwtte käyttäneet se valehteluun js esitettyyn kysymykseeolwn itseoppien n keski-ikäisenä aloittaen ja itseoppien tullut ammattilaistenkin kehumakdi soittajavirtuoosi, jota myösis taiteilijaksikin kutsutttaaan

      • Jonna_Saapaslainen_Orig

        Hae apua päihdeongelmaasi, Antti Pekkala.


    • ottakaaaikaakokeilkaasit

      Mullakaan ei toimi piri niinku yleisesti odotettas toimivan. tulee aluks pikku sydämmentykytykset sit iskee rauha ja semmonen mitähän sitä nyt. no saahan siinä vaikka polkupyörää korjailtuu mut melkein kaikki työkalut yms on niin sekasin sen jälkeen tai jotain muutakun on tottunut omalla tavalla siivoo ja niin pois päin eli toimii niinku joku robotti vaan ja just monesti tuo tylsyys iskee jos vauhtia ottanu kaikki on kyllä silleen tosi selvää ja hahmottaa ympäristöö selkeemin mut jotenkin se vaan nopeesti rupee tympäsee ja se että vaikka oot ottanu perus linkut niin unen päästä saa tosi helpostil kiinni kun ei pyöri ajatukset missä sattuu vaan sitä menee sänkyyn kun väsyttää ja rupee nukkuu ja ohooh pari min niin on jo unessa mulla menee yleensä noin tunti vaikka oisin aika väsyny ja siis mä ja tuttavat on epäilly mul olevan adhd tosin aikuisena enemmänki add mut kuitenkin EN TYKKÄÄ AMFETAMIINISTA! silleen ihan jees jotenkin mut ei kuitenkaan mielummin oon vähä hitaamal käyvämpi ja saan luovia ajatuksia joista saan iloo kun ihmettelen robottina

    • ottakaaaikaakokeilkaasit

      lisätään vielä jos joku lukee näit joskus et mä siis ylempi. mul kahvi vie kyl yöunet mut toisaalta joskus saatan nukahtaa kupposen jölkeen jos menen köllii mut aika harvoin entii mist johtuu. sit mun muna ei menee piristä katkaravuks :D seisoo helvetin hyvin ja kestää panna paljon pidempään ja tuota edellistä harmi et vaan yksin:( onkin sit tullu pireissä tehtyä kun on vaan et mitä sitä tekis (huom nykysin en käytä enää mitään huumeita joskus ennen kun tutustuin piriinniin käytin sitä lähinnä tietokonepilien pelaamises mikä nyt luonistuu ilman piristeitä mut nojaa se oli sitä tyhmää aikaa

      concerta toimi mulla 36mg ylättävän hyvin ja pidinkin ihan siitä ei tullu sivuoireita mut paristi vaan kokeilin kun kamult sain.. siis jos itteensä joku amfel hoitaa nii suosittelen testaa conua. paljon pidempi vaikutus ja halvemmaks tulee ei sisällä muuta skeidaa mitä amfe esim voi vaikka METAA;FETAMIINIA :O

    • Minim

      Jos olet ottanut vähän liikaa niin kyllä se toisille aiheuttaa väsymystä ja heikotusta niinkuin itselleni aamulla olo oli ihan jees kun olin ottanut sopivasti ja otin kuitenkin lisää vaikka tiedän että se vaikuttaa lähes koko päivän pelkkä aamulla otettu mutta sama pää kesät talvet jos osaa ottaa sopivasti ensin ihan vähän ja kuulostelee oloja pikkuhiljaa vain vähän lisää sitten kun alkaa tuntua hyvältä niin lopettaa siihen sen pitäisi kyllä kestää koko päivän

    • Anonyymi

      jos pri ei toimi se saattaa olla siks et sull on adhd mä vedin 1.5g pirii ja se ei silti toiminu mua vaa väsytti

      • Anonyymi

        Siinnä on ollut vaa pelkkää jatko ainetta ja jos on adhd ni piri rauhottaa joku piti ei taas rauhota eli se on vahvempaa silloin


    • Anonyymi

      Sinulla on adhd.

    • Anonyymi

      Sulla on varmaa adhd haha, meinaa sillo se tekee tuon et alkaa väsyttää ja jumittaa useimmiten, been there done that

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6183
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3966
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2349
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1383
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe