Hei! Kuinka kauan menee että saa tietää miksi vauva menehtyi mahaan? Meillä todettiin vauva kuolleeksi raskausviikolla 19 ... syytä ei vielä tiedetä, synnytyksestä on vasta reilut 2 viikkoa. Olisi vain kiva tietää kohtalotovereilta että kauanko meni verikokeiden ja muiden kokeiden tulosten saamiseen? Ja mitä kautta tieto tulee? Mun varmaan pitäis jotain tietää mutta oon ollu oikeesti aika pihalla... kait neuvolasta saa jotain tietoa sitten kun on jälkitarkastuksen aika.
Miten on uusi raskaus sujunut? Me halutaan yrittää heti uutta vauvaa kun yhdet kk on tullu. Vaikka se pelottaakin ihan hirveän paljon.. :(
Kohtukuolema :(
2
686
Vastaukset
- enkelin äiti myös
Paljon voimia tästä selviytymiseen :(
Itse menetin kuukausi sitten esikoiseni raskausviikoilla 29 . Kuukauden päästä on jälkitarkastus, jossa kuulemme verikokeiden, vauvan ruumiinavauksen yms. tuloksia. Eli kaksi kuukautta yhteensä odotamme tuloksia. Syytähän ei välttämättä löydy lainkaan..
Sinullekin varmasti on jälkitarkastukseen aika varattuna? Varmastikin siellä saat kuulla tuloksia. En oikein osaa sanoa miten sinun raskausviikoillasi toimitaan, kun kyseessä on noilla viikoilla vielä keskenmeno, itselläni kyse kohtukuolemasta (22 raskausviikon jälkeen kohtukuolemia)..
Minäkin haluaisin kuulla miten saman kokeneilla on uusi raskaus sujunut, meillä se vasta haaveissa.. jälkitarkastusta odottelemme ja tietoa siitä, milloin uutta raskautta on edes hyvä alkaa yrittää.- äiti_____*
minä sain kohtukuoleman 37 4.. v.2006. kauheasti en muista siitä miten kaikki tutkimuksen meni..mutta ruumiinavauksen tulokset sain kuukaudes sisällä.. vai olikohan jtn 2-3 viikkoa.. tulokset sain kuulla jälkitarkastuksen yhteydessä.. uusi raskaus sai alkunsa 2008 alkuvuodesta mutta meni kesken.. sitten 2008 huhti-toukokuun vaihteessa tulin uudestaan raskaaksi ja tammikuussa 2009 sain terveen vauvan :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2742445Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä3001324- 1081211
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831211Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581165Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi811106- 44972
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67907Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22860- 33777