Olen huomannut tässä lähiaikoina, että ylähuulessani on lukuisia pienenpieniä nyppylyötä. Hyvä jos ovat ihosta orrallaan. Nämä eivä ole kivuliaita eivätkä vuoda tai mitää sen tapaista. Näppylät ovat sen verran pieniä että niitä ei huomaa kuin läheltä katsottaessa, mutta niiden lukumäärä häiritsee. Ja koksa huulessa ei ennen tällaisia ole ollut huolestuttaa.
Mitä tämä voisi olla???
Ylähuulessa valkoisia patteja
4
2377
Vastaukset
- 3+12
olla luufinnejä? En kyllä tiedä tuleeko niitä huuliin mutta ei tule tähän hätään muuta mieleen jos kerran eivät ole kipeitä tai mitään.. tuossa linkki jossa kuvakin, näyttääkö tutulta? http://fi.wikipedia.org/wiki/Luufinni
- Vieläkin SäD
Jotain tontapaista, mutta niitä on paljon enemmän ja ne ovat varsin tiheässä suupielessä. Luultavasti olleet vähän pidempäänkin kun eivät näytä leviävän alahuuleen kosketuksesta
Kysyin myös eräältä lähihoitjalta ja hän sanoi samaa: "ei holen aihetta jos ei kipeitä", mutta epäilyttää silti. Voisi käydä lääkärissä tässä lähiaikoina kaiken varmuuden vuoksi. - kuukletapa
Vieläkin SäD kirjoitti:
Jotain tontapaista, mutta niitä on paljon enemmän ja ne ovat varsin tiheässä suupielessä. Luultavasti olleet vähän pidempäänkin kun eivät näytä leviävän alahuuleen kosketuksesta
Kysyin myös eräältä lähihoitjalta ja hän sanoi samaa: "ei holen aihetta jos ei kipeitä", mutta epäilyttää silti. Voisi käydä lääkärissä tässä lähiaikoina kaiken varmuuden vuoksi.Fordyce spots?
- jhjklhjh
Tämän pitäisi tehota huuliin ja alapäähän. Vieläkun löytyisi maahantuoja suomesta niin olisi hyvä.
http://www.fordycespots.com/
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022326- 1171862
- 891463
- 1351433
- 1171266
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741248Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631121- 511077
- 381012
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu22960