Missä vaiheessa ootte saanu ilmituksen päivähoitopaikasta, kun olette sellaista hakeneet? Kauanko teillä menny siis aikaa hakemisesta päätökseen? Me haettiin heinäkuussa jo paikkaa, kun tiedettiin että esikoinen lähtee tammikuussa hoitoon. Vielä ei olla saatu ja edelleen odotamma.
Päivähoitopaikan päätös, milloin tulee?
4
484
Vastaukset
- hhhhhhhhhhhhh
kannattaa etsiä yksityisiä hoitajia.
mutta kunnan kautta heitä ei useimmissa paikoissa löydä vaan löytyy sivuja esim. turun yksityiset päivähoitajat.
tai oman kunnan mukaan.
myöskin hoitopaikkoja löytyy hoitopaikka.net. - m....m
Päätös tulee kunhan se hoitopaikka jostain vapautuu/löytyy. Tällä hetkellä taitaa monessa kunnassa olla päivähoitopaikat kortilla, koska tulokkaita on enemmän kuin päivähoitopaikkoja.
- meillä näin
Meillä tulee noin kk ennen hoidon alkua. Jos tarvii hoitopaikan tammikuun alusta niin päätös tulee marras-joulukuun vaihteessa.
- elämä on väliin rankkaa vaikkein juo tai polta ja yrittää ka
laiton kesäkuun puolivälissä ja sain elokuun alusta (täynnä olevaan).
olen vakavasti sairastunut masennukseen ja uusi vauva oli tuloillaan.
ehkä viranomaiset (neuvola, mtt ja lastensuojelu viranomaiset). saivat sen kiirellisemmäksi ja tärkeämmäksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?961886- 881340
- 1101143
- 761037
- 1191010
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57873- 47791
- 36782
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48741- 33693