Hei,
Onko joku teistä ollut pitkiä aikoja syömättä? Miten toimi? Itse aijon olla 18 päivää mehu/vesi paastolla. Haluan päästä takas aikasempiin mittoihini(bmi 17), BMI nyt 23 Yök!!!! Osaako joku arvioida paljon ois mahollista tossa ajassa pudottaa painoa? ..No kohtahan se kyllä selviää ;)
läski ahistuuuus!
18 päivää syömättä
22
1007
Vastaukset
- en usko...
että kukaan onnistuu olemaan 18 päivää täysin syömättä. ahmimiseen sortuminen on hyvin suuri riski, jos tuollaista yrittää.
- Analeena
Mä koitan, katsotaan miten käy, mä juon kuitenki noita luomumehuja jonkinverran, nii en ole kokonaan ilman energiaa, katotaan nyt miten tässä käy ..mut oikees oot ahmimisriski tässä on..
- Re
Heips, vaatii paljon itsehillintää estääkseen ahmimisen mutta olen nyt ollut 36 päivää syömättä, ja painossa ei muutosta koska turvotus on niin suuri..
- Analeena
Miksi sulla on turvotusta? :O Ootko sä kanssa juonu mehuja tai jotain muuta ku vaan vettä? Oot kyllä ollu piitkällä paastolla, vieläkö meinaat jatkaa?
- Requestein
Analeena kirjoitti:
Miksi sulla on turvotusta? :O Ootko sä kanssa juonu mehuja tai jotain muuta ku vaan vettä? Oot kyllä ollu piitkällä paastolla, vieläkö meinaat jatkaa?
Juu, kun ei saa ravintoa alkaa kudokset kerätä nesteitä hajotessaa, samoin jokin sisäelin lääkäreiden mukaan vaarassa poksahtaa.. Eli turvotusta on reilut 10kg... Ja jatkan koska ei varsinaisesti ole tarkoituksellinen vaan en vain pysty syömään, en suunnitellut tälläistää:(
(Reguestein = Re - Analeena
Requestein kirjoitti:
Juu, kun ei saa ravintoa alkaa kudokset kerätä nesteitä hajotessaa, samoin jokin sisäelin lääkäreiden mukaan vaarassa poksahtaa.. Eli turvotusta on reilut 10kg... Ja jatkan koska ei varsinaisesti ole tarkoituksellinen vaan en vain pysty syömään, en suunnitellut tälläistää:(
(Reguestein = ReNo voi ei, :( Miten sut saatas taas syömään, ees vähän, ootko yrittäny? ... En tienny et tommonen on ees mahollista paastossa.
Toi on aika hyvä varotus mullekin, mut luulen et ollaan vähän eri tilanteissa, mulla on kuitenki tällä hetkellä varaa mistä lähteä :P Sulla varmaan ei, jos noin on sulle käyny, kun eihän tommonen turvotus voi heti paastolle ryhtyessä alkaa normaalisti...tai mistä minä tiiän. - Requestein
Analeena kirjoitti:
No voi ei, :( Miten sut saatas taas syömään, ees vähän, ootko yrittäny? ... En tienny et tommonen on ees mahollista paastossa.
Toi on aika hyvä varotus mullekin, mut luulen et ollaan vähän eri tilanteissa, mulla on kuitenki tällä hetkellä varaa mistä lähteä :P Sulla varmaan ei, jos noin on sulle käyny, kun eihän tommonen turvotus voi heti paastolle ryhtyessä alkaa normaalisti...tai mistä minä tiiän.juu, ei oo kivaa tää ja viel se et jatkuu ja jatkuu sen takii et turvotus tuntuu läsiltä ja tuntuu et lohoon etc. tajuat varmaan... ei kannata paastoilla tulee vaa huonompi olla:(
- osanottoni
kuolemaa teet. olen itsekkin anorektikko enkä ole täysin syömättä.
- Requestein
osanottoni kirjoitti:
kuolemaa teet. olen itsekkin anorektikko enkä ole täysin syömättä.
Tiedän :( surullista sinänsä, haluaisin parantua mutta on liian tuskallista :( En haluaisi tätä, tiedän että tämä minun "tyylini" on se tappavin... Vielä kun lisätään tähän kaikkeen oksentaminen niinkuin on lisätty on tulos taattu..
- cascscacas
Requestein kirjoitti:
Tiedän :( surullista sinänsä, haluaisin parantua mutta on liian tuskallista :( En haluaisi tätä, tiedän että tämä minun "tyylini" on se tappavin... Vielä kun lisätään tähän kaikkeen oksentaminen niinkuin on lisätty on tulos taattu..
Miten et pysty syömään? Yrittäisit edes vaikka aluksi jonkun vihanneksen vetää..
- requestein
cascscacas kirjoitti:
Miten et pysty syömään? Yrittäisit edes vaikka aluksi jonkun vihanneksen vetää..
kaikki tulee ylös vaikken haluaisi.... Saatan juoda pelkkää vettä ja fyysinen paha olo joten oksennan... Lihaksisto luullakseni tottunut joten...
- sddsdsd
requestein kirjoitti:
kaikki tulee ylös vaikken haluaisi.... Saatan juoda pelkkää vettä ja fyysinen paha olo joten oksennan... Lihaksisto luullakseni tottunut joten...
Mä oon joskus eläny melkee kuukauden max 80kalorilla/pv.. Kiloja lähti (15kg), mutta en kyllä rupeis uudestaan...
- Analeena
sddsdsd kirjoitti:
Mä oon joskus eläny melkee kuukauden max 80kalorilla/pv.. Kiloja lähti (15kg), mutta en kyllä rupeis uudestaan...
Huih tosi vähällä kyl oot menny...mulla mehuista kertyy se noin 400 kalorii/päivä..
- Ano23
Mitä sä tänne kirjoitat kun ei tuollaisista läskeistä kukaan halua kuulla. Kirjoita sitten kun BMI on 14 tai alle.
- tytti93
Samaa mieltä. Vittu mikä ihrakasa! Sääliks käy t. BMI alle 11.
- säällittävää!
tytti93 kirjoitti:
Samaa mieltä. Vittu mikä ihrakasa! Sääliks käy t. BMI alle 11.
tytti93: hah, luuletko tosiaan et kukaan uskoo et sun bmi on alle 11. vittu oot säälittävä! salee oot ite ylipainoinen. :D
- tytti93
säällittävää! kirjoitti:
tytti93: hah, luuletko tosiaan et kukaan uskoo et sun bmi on alle 11. vittu oot säälittävä! salee oot ite ylipainoinen. :D
Hyvä ku epäilit, kattosin painon ja se näytti 32kg ja pituus on n. 170, eli bmi on hiema yli 11, eli pitää laihduttaa hieman viel. Ja en tod oo ylipainonen, tai no ehkä sillee vähä.
- ahhah
tytti93 kirjoitti:
Hyvä ku epäilit, kattosin painon ja se näytti 32kg ja pituus on n. 170, eli bmi on hiema yli 11, eli pitää laihduttaa hieman viel. Ja en tod oo ylipainonen, tai no ehkä sillee vähä.
laihduta ihmees lisää ni luus kolisee kohta ruumisarkussa. :D sielt voit sitte ylpeillä kuinka laiha oot paitsi oops- et voikkaan koska kuolit.
- tytti93
ahhah kirjoitti:
laihduta ihmees lisää ni luus kolisee kohta ruumisarkussa. :D sielt voit sitte ylpeillä kuinka laiha oot paitsi oops- et voikkaan koska kuolit.
et tajuu mistää mitää. läskiin kuolee eikä laihuutee.
- LOLLL
tytti93 kirjoitti:
lisäks, et pysty edelleenkään kellekään todistaa mittojas. :D ei sua kukaan tääl usko. LOL!
- öpölol
tytti93 kirjoitti:
Aloittaja on normaalipainoinen eikä läski. Sairaalloisesti lihavat ihmiset toki voi kuolla, mutta aloittajalla on siihen pitkämatka edessä.
Ja en kyllä usko että painoindeksisi on 11. Laitappa kuva ittestäs ja pidä vaikka jotain lappua kädessä että voimme olla varmoja oletko se sinä! Voin kuvitella että olet ihan järkyttävän ruma luukasa.
Itselläni BMI 16.7 ja olisin mielummin normaalipainoinen! - salee mä
tytti93 kirjoitti:
no mut siis hei haloo, revix vähä siit et mun BMI on 8 et vähäks tuut tänne väittää et muka olee laiha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansalla on oikeus tietää miksi persut pettävät
Koko kulunut hallituskausi on kysytty persuilta, minkä vuoksi he ovat pettäneet käytännössä jokaisen vaalilupauksen, ain767636Venäjän armeijan evp-upseeri: Armeija surkeassa tilassa, jonka läpäisee kaiken kattava
valehtelu. Venäläiset alkaneet pohtia julkisesti maan todellisia tappioita. Z-bloggari ja 3. luokan kapteeni (evp.) Mak1293049- 1531894
Kansalla on oikeus tietää mikä on SDP:n talousohjelma jolla maan talous
saadaan nousuun? Miksi puolue piilottelee sitä, vai eikö sitä ole? Tähän asti olemme vaan saaneet kuulla hallituksen ha711718Ammattiliitto 900 euroa/vuosi - Työttömyyskassa 72 euroa/vuosi
Ammattiliitosta eroamalla voi säästää jopa 800 euroa vuodessa. Mitä enemmän tienaat, sitä enemmän maksat liitolle. Esim1291557Miten voit olla niin tyhmä
että et tajunnut että sua vedätettiin? Tietäisitpä miten hyvät naurut on saatu. Naiselle1721492- 1321212
- 79887
Kyriake=Kirkko
Kirkko, Kyriake Kirkko-sana tulee kreikankielen sanasta Kyriake=Herran omat, Kristuksen omaksi kastettujen suuri joukko50834- 53784