minulla ei ole mitään tekemistä mino niemisen kanssa ja hänen yrityksen kanssa.
olen hoitanut asiat tähän asti niin ku olen asikkaille luvannut, enkä pyydä mitään ennakkoja.....
jos on mainittaavaa soittakaa ihmeessä minulle 0404129373
suomen parvekelasitukku
13
925
Vastaukset
- jäbä2
käy katsomassa joulutarjous www.parvekelasitukku.fi
- mikko 60 v
Olisin kiinnostunut parvekelaseista mutta mikä merkki ?
- Irregulator
Mitä laseja myyt. Kai niillä jokin merkki on? Vai onko vaihtoehdot Joke, heksi yms. muut rimpulat.
- jäbä2
mikko 60 v kirjoitti:
Olisin kiinnostunut parvekelaseista mutta mikä merkki ?
unohtunut mainita eli nika merkistä
- jäbä2
Irregulator kirjoitti:
Mitä laseja myyt. Kai niillä jokin merkki on? Vai onko vaihtoehdot Joke, heksi yms. muut rimpulat.
nika nika
- Mirkka 38
jäbä2 kirjoitti:
nika nika
vinkki ,laita sivuille että myyt nika laseja !
- jäbä2
Mirkka 38 kirjoitti:
vinkki ,laita sivuille että myyt nika laseja !
kiitos
- Irregulator
jäbä2 kirjoitti:
nika nika
Siis niitä "himmeleitä". Onnea.
- Juvis
jäbä2 kirjoitti:
nika nika
Sain tajouksen nikasta, mutta tää nikanika on tuntematon. On kyse samasta lasista. Valmistajan myyjän mukaan hoitavat itse myynnin ja asennuksen.
- jäbä2
Juvis kirjoitti:
Sain tajouksen nikasta, mutta tää nikanika on tuntematon. On kyse samasta lasista. Valmistajan myyjän mukaan hoitavat itse myynnin ja asennuksen.
nika on nika ja olen aliurakoitsia veikkolan lasille joka myy nikaa hänen kanssa teen
yhteistyötä. - Bizarro
jäbä2 kirjoitti:
nika on nika ja olen aliurakoitsia veikkolan lasille joka myy nikaa hänen kanssa teen
yhteistyötä.tietojasi ei löydy nikain jälleenmyyjistä? Sivuilla ei mainita kyseistä parvekelasitukkua.
- jäbä2
Bizarro kirjoitti:
tietojasi ei löydy nikain jälleenmyyjistä? Sivuilla ei mainita kyseistä parvekelasitukkua.
lueppa edellinen teksti ja ei siellä kaikkia olekaan.
minulta saat nikaa jos haluat. - mirkka 38
jäbä2 kirjoitti:
lueppa edellinen teksti ja ei siellä kaikkia olekaan.
minulta saat nikaa jos haluat.paljonko parvekelasitukku on myynnyt nikaa ja missä pääsis katsomaan ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881297Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341038- 68964
- 39897
- 71863
- 97857
- 75846
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54822Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39774