Miksi täällä valitetaan siitä ettei saatu lippuja? Ite kävin stoccalta hakemassa heti kun avet avautu ja sain 6 lippua :) tietenkään en mene sinne keikalle. paikan päällä myin jo kaksi lippua joista molemmista sain 30e voittoa. loput nettiin myyntiin, ja eilen illalla meni viimenen lippu, jokainen ihan kivalla, mutta ei kohtuuttomalla hinnalla. lippuja on tarjolla niille joilla on rahaa!
Tulipas tienattua
lippuihmettelijä
2
445
Vastaukset
- Justina
F**k you you f****ng f**k.
Sun takia mua v*******a niin rkeleesti juuri nyt.
Kunnon *erse*ano tarviit just nyt!!!
Äääliö - Tosifani jo 20-vuotta
Mielummin menen vaikka ulkomaille katsomaan oikealla lipulla ja maksan majoituksen ja matkat, kuin ostan sinunlaiselta trokarilta. Toivottavasti jäät vaikkapa hmm..verottajalle kiinni. Tosin onnekseni sain ostettua 8 lippua ja mikä parasta..yksikään niistä ei tule myyntiin vaan menee käyttöön minulle ja tosifani ystävilleni joidenka kanssa oltiin keikalla jo 1997.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun684715KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1693633- 1663130
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?713078Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502771- 241933
- 241861
- 301666
- 1741650
- 421362