Unohdetut/kadonneet artistit!

* * * * *

Kenen lauluja kaipaat tai ketä laulajaa haluaisit kuulla enemmän? Muistaako kukaan enää Joel Hallikaista,Merja Rantamäkeä,Kasevaa jne. Aikoinaan he olivat suosittuja mutta nyt kuulee vain harvoin heidän laulujaan!

Itse haluaisin tietää mitä tapahtui Jukka Raitaselle??? Hänellä on persoonallinen ääni mutta laulaako hän enää?

95

6572

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hallikainen Jolle

      Onhan tuo Jolle vieläkin kuvioissa. Katsopa jopskus ohjerlmia tvstä, niin huomaat, että hän on. Ei tosin enää laulujaan kuulu paljon viestimissä! Muista kysymistäsi en tiedä. Raitasesta kuullukkaa koskaan!

      • Hallikainen*

        Lopetti aikoinaan keikkailun ja ainakin esiintyy kirkko-konserteissa nykyään mutta edelleen hänen laulut kuulostaa hyvältä!
        Jukka Raitasen tunnetuin laulu on "Vangin toive"!


      • yritases

        Joeli on jeesus biisejä lauleva.


      • vaikka
        yritases kirjoitti:

        Joeli on jeesus biisejä lauleva.

        Joel Hallikaisen laulu "Herra kädelläsi asua mä saan"! You Tubessa!


      • laulaakos

        Jostain muistan lukeneeni, jotta Seija Simolan piti taasen tulla esille ja laulaa Pepe Willbergin kera. Tapahtuukohan?


      • Seijan ihailija.
        laulaakos kirjoitti:

        Jostain muistan lukeneeni, jotta Seija Simolan piti taasen tulla esille ja laulaa Pepe Willbergin kera. Tapahtuukohan?

        Näin piti tapahtua viime vuoden puolella, mutta Seija taisi sitten vetäytyä (valitettavasti jälleen kerran) kun mitään ei toteutunut.


      • Toteutumaton unelma
        laulaakos kirjoitti:

        Jostain muistan lukeneeni, jotta Seija Simolan piti taasen tulla esille ja laulaa Pepe Willbergin kera. Tapahtuukohan?

        Tuosta jutusta ei sitten todellisuudessa tullutkaan mitään. Olen sitä ikäpolvea, kun Seija oli parhaimmillaan. Olis ollut kiva kuulla onko vielä entistä purressa!


    • Kerran saavun takaisin

      Olikohan tuo Vangin toive Jukan omakohtaisesta kokemuksesta kertova biisi?

      Tosi koskettava oli myös "kerran saavun takaisin".

      • Niin onkin:)

        Tykkään myös siitä laulusta! Luulen että omakohtaisesta kokemuksesta on "Vangin toive" ,Raitanen oli jonkin aikaa vankilassa. Muita hyviä kappaleita on paljon esim. Tuulitukka,Kuka on viaton,Vapaa oon ym.


      • edes
        Niin onkin:) kirjoitti:

        Tykkään myös siitä laulusta! Luulen että omakohtaisesta kokemuksesta on "Vangin toive" ,Raitanen oli jonkin aikaa vankilassa. Muita hyviä kappaleita on paljon esim. Tuulitukka,Kuka on viaton,Vapaa oon ym.

        Milloin viimeksi olen kuullut Kisun laulamaa:Uneen aika vaipuu...


      • Kis kis kippurahäntä
        edes kirjoitti:

        Milloin viimeksi olen kuullut Kisun laulamaa:Uneen aika vaipuu...

        Tulee tuo Kisun biisi silloin tällöin Radio Suomelta, joten käännä sille kanavalle. Muitakin Kisun biisejä he soittavat. Siltä kanavalta tulee muutenkin ihan kiitettävästi vanhempaa musaa ja usein kuulee biisejä, joita 70-luvun "hurjassa nuoruudessa" kuunteli. Aah, nostalgiaa ;-)


      • Iskelmä!
        Kis kis kippurahäntä kirjoitti:

        Tulee tuo Kisun biisi silloin tällöin Radio Suomelta, joten käännä sille kanavalle. Muitakin Kisun biisejä he soittavat. Siltä kanavalta tulee muutenkin ihan kiitettävästi vanhempaa musaa ja usein kuulee biisejä, joita 70-luvun "hurjassa nuoruudessa" kuunteli. Aah, nostalgiaa ;-)

        Musiikin kulta-aika oli -60 ja -70 luvulla jolloin tehtiin paljon hyvää musiikkia! Vai kultaako aika muistot:)?
        Paljon oli myös käännös-kappaleita!
        Elvis Presleyn kappaleita sais kuulua myös useammin!

        Onhan nykyisin vielä samoja laulajia mutta ne laulut olivat parempia silloin ennen vanhaan ja tietysti nämä tähdet nuorempia!


      • laulun?
        Kis kis kippurahäntä kirjoitti:

        Tulee tuo Kisun biisi silloin tällöin Radio Suomelta, joten käännä sille kanavalle. Muitakin Kisun biisejä he soittavat. Siltä kanavalta tulee muutenkin ihan kiitettävästi vanhempaa musaa ja usein kuulee biisejä, joita 70-luvun "hurjassa nuoruudessa" kuunteli. Aah, nostalgiaa ;-)

        "Kun kerran kuljin puistoon päin..."! Kaunis laulu mutta sanatkin on hukassa!

        Kasevalla on hyviä esim. Mari,Kun maailma elää,Vanha mies,Monen vuoden jälkeen ym.


      • Durrrr
        laulun? kirjoitti:

        "Kun kerran kuljin puistoon päin..."! Kaunis laulu mutta sanatkin on hukassa!

        Kasevalla on hyviä esim. Mari,Kun maailma elää,Vanha mies,Monen vuoden jälkeen ym.

        No Kisuhan sen laulaa. Kaunis laulu ja helppo myös lauleskella.

        http://www.youtube.com/watch?v=ZnwzxlPbXWo


      • Kiitos!
        Durrrr kirjoitti:

        No Kisuhan sen laulaa. Kaunis laulu ja helppo myös lauleskella.

        http://www.youtube.com/watch?v=ZnwzxlPbXWo

        Linkistä! Seikkailin siellä "linkki-viidakossa" ja sieltähän löytyi myös Kisun:Kun paljon antaa.
        A.Aallon:Exodus
        Jukka Raitasta ja vaikka mitä!


      • tietoa?
        Kiitos! kirjoitti:

        Linkistä! Seikkailin siellä "linkki-viidakossa" ja sieltähän löytyi myös Kisun:Kun paljon antaa.
        A.Aallon:Exodus
        Jukka Raitasta ja vaikka mitä!

        Levyttääkö Juha-Matti ja tekeekö keikkoja enää?


      • Minäkin,
        tietoa? kirjoitti:

        Levyttääkö Juha-Matti ja tekeekö keikkoja enää?

        Tykkään Juha-Matin äänestä ja lauluista mutta eipä ole näkynyt uusia levyjä missään ja muutenkin nykyisin kuulee harvoin!


      • Kuulin
        Minäkin, kirjoitti:

        Tykkään Juha-Matin äänestä ja lauluista mutta eipä ole näkynyt uusia levyjä missään ja muutenkin nykyisin kuulee harvoin!

        Kauniin laulun Joel Hallikaisen laulamana:"..virta kyllä tietää missä meri on...". Kappaleen nimi jäi kuulematta!


      • FINNHITSPAPPA84
        Kuulin kirjoitti:

        Kauniin laulun Joel Hallikaisen laulamana:"..virta kyllä tietää missä meri on...". Kappaleen nimi jäi kuulematta!

        RAIJA KOUKKARI JOKA LEVYTTI 70-LUVULLA < YOUTUBESTA LÖYTYI PÄTKÄ


      • Rasputin.
        FINNHITSPAPPA84 kirjoitti:

        RAIJA KOUKKARI JOKA LEVYTTI 70-LUVULLA < YOUTUBESTA LÖYTYI PÄTKÄ

        kyllä JuhaMatti yhä keikkailee, eikä ole kauan kun ilmestyi uusi levy. Kävi työpaikallani syksyllä :)
        Tapio Heinonen on aiheettomasti sivuunjäänyt legenda. Kuoli valitettavan nuorena ajat sitten. Upea ääni ja hieno tulkitsija. Onneksi kokoelmalevyjä edelleen saatavilla.
        Merja Rantamäkeä kaipaisin "takaisin"... Ja varsinkin Merja Raski! Suomen kaunein lauluääni, ei enää radiossa kuule ja taitaa olla kotiäiti nykyään kun ei keikkaile eikä levytä. Ehkä vielä joskus, toivottavasti!
        Kaseva teki jonkinlaisen come backin jokunen vuosi sitten ja ilmestyi kokoelmalevykin.

        Karoly Garam`ista tykkään, ei tietääkseni enää musisoi. Minulla on kaksi hänen joululevyään, jäänyt valitettavasti varjoon jostain syystä. Lahjakas ihminen.

        Minä kaipaan aina ja ikuisesti Mona Caritaa. Valitettavasti ei halua julkisuuteen. Soita mulle Mona! :)


      • hulivilipoika tää
        Rasputin. kirjoitti:

        kyllä JuhaMatti yhä keikkailee, eikä ole kauan kun ilmestyi uusi levy. Kävi työpaikallani syksyllä :)
        Tapio Heinonen on aiheettomasti sivuunjäänyt legenda. Kuoli valitettavan nuorena ajat sitten. Upea ääni ja hieno tulkitsija. Onneksi kokoelmalevyjä edelleen saatavilla.
        Merja Rantamäkeä kaipaisin "takaisin"... Ja varsinkin Merja Raski! Suomen kaunein lauluääni, ei enää radiossa kuule ja taitaa olla kotiäiti nykyään kun ei keikkaile eikä levytä. Ehkä vielä joskus, toivottavasti!
        Kaseva teki jonkinlaisen come backin jokunen vuosi sitten ja ilmestyi kokoelmalevykin.

        Karoly Garam`ista tykkään, ei tietääkseni enää musisoi. Minulla on kaksi hänen joululevyään, jäänyt valitettavasti varjoon jostain syystä. Lahjakas ihminen.

        Minä kaipaan aina ja ikuisesti Mona Caritaa. Valitettavasti ei halua julkisuuteen. Soita mulle Mona! :)

        en tiedä onko "unohtunut", toivottavasti ei; mutta Eila Torvelaa kaipaan :( kuoli nuorena http://keskustelu.suomi24.fi/node/2360684
        http://www.youtube.com/watch?v=eiaQslsMP7I&feature=related


      • 14+20
        tietoa? kirjoitti:

        Levyttääkö Juha-Matti ja tekeekö keikkoja enää?

        levyä ei ole muutamaan vuoteen tullut, viimeisin on Linnan taivaallein teit, mutta keikkailee kyllä. Keikkatiedot löytyy tanssinetistä.
        http://www.tanssi.net/fi/s/8W.html


      • LempeänäNallekarhuna
        14+20 kirjoitti:

        levyä ei ole muutamaan vuoteen tullut, viimeisin on Linnan taivaallein teit, mutta keikkailee kyllä. Keikkatiedot löytyy tanssinetistä.
        http://www.tanssi.net/fi/s/8W.html

        Näihin "sivuun jääneisiin" lisäisin ehdottomasti vielä Helinä Ilkan sekä muistatteko sellaisen kuin Salomon? Teki Elvis covereitakin aikoinaan ja myös kuoli suht nuorena. Einiä kuulee silloin tällöin ja keikkaileekin, mutta aina ollut aliarvostettu mielestäni... Tarja Ylitaloa, Kake Randelinia ja Beritiä kuulisin mieluusti useamminkin. Ja tosiaan... Merja Rantamäki!!
        t. Lempeä nallekarhu


      • ONKO?
        LempeänäNallekarhuna kirjoitti:

        Näihin "sivuun jääneisiin" lisäisin ehdottomasti vielä Helinä Ilkan sekä muistatteko sellaisen kuin Salomon? Teki Elvis covereitakin aikoinaan ja myös kuoli suht nuorena. Einiä kuulee silloin tällöin ja keikkaileekin, mutta aina ollut aliarvostettu mielestäni... Tarja Ylitaloa, Kake Randelinia ja Beritiä kuulisin mieluusti useamminkin. Ja tosiaan... Merja Rantamäki!!
        t. Lempeä nallekarhu

        Salomon kuollut? Milloin ja miksi? Minkä ikäisenä? Muistan toki Salomonin! Merja Rantamäellä oli aikoinaan kauniita lauluja!


      • LempeänäNallekarhuna
        ONKO? kirjoitti:

        Salomon kuollut? Milloin ja miksi? Minkä ikäisenä? Muistan toki Salomonin! Merja Rantamäellä oli aikoinaan kauniita lauluja!

        Salomon kuoli diabetekseen 1997.
        Laittakaa lisää näitä "unohdettuja artisteja"!!


      • domino dancing
        LempeänäNallekarhuna kirjoitti:

        Salomon kuoli diabetekseen 1997.
        Laittakaa lisää näitä "unohdettuja artisteja"!!

        Näitähän riittää! Hanne ("Hän on mun" ym. vieläkö esiintyy?), Tuulikki Eloranta, Jaana Lammi, Helinä Ilkka, Eija Kourimo (keikkailee ja levyttää, mutta lähinnä hengellistä, tosin ei juuri missään kuule Kourimoa), Marketta Vallivaara, Juhani Markola (niin elääkö edes?), Tuire ("Korttitalo"), Merja Raski, Tuire Karhemaa, Merja Rantamäki. Nämä nyt ainakin. En tiedä onko jazz-laulaja Helena Siltala ja tangolaulaja Antti Raiski "unohtuneita", mutta heitä arvostan. BonBon-duo oli hauska aikoinaan kauan sitten diskoiskelmineen.


      • Forgotten stars
        domino dancing kirjoitti:

        Näitähän riittää! Hanne ("Hän on mun" ym. vieläkö esiintyy?), Tuulikki Eloranta, Jaana Lammi, Helinä Ilkka, Eija Kourimo (keikkailee ja levyttää, mutta lähinnä hengellistä, tosin ei juuri missään kuule Kourimoa), Marketta Vallivaara, Juhani Markola (niin elääkö edes?), Tuire ("Korttitalo"), Merja Raski, Tuire Karhemaa, Merja Rantamäki. Nämä nyt ainakin. En tiedä onko jazz-laulaja Helena Siltala ja tangolaulaja Antti Raiski "unohtuneita", mutta heitä arvostan. BonBon-duo oli hauska aikoinaan kauan sitten diskoiskelmineen.

        Juhani Markola elää kyllä ja voi hyvin. Kouluttaa uusia artisteja sekä tuomaroi joissakin laulukilpailuissa. Hanne asustaa nykyään jossain Tampere-Valkeakoski -suunnalla ja paluutakin on kuulemma suunnitellut. Helinä Ilkasta on keskustelua omassa ketjussaan täällä. Merja Rantamäki on lopettanut tyystin, ei laula enää missään yhteydessä saati esiinny.


      • Eiloo

      • lokki2009
        Forgotten stars kirjoitti:

        Juhani Markola elää kyllä ja voi hyvin. Kouluttaa uusia artisteja sekä tuomaroi joissakin laulukilpailuissa. Hanne asustaa nykyään jossain Tampere-Valkeakoski -suunnalla ja paluutakin on kuulemma suunnitellut. Helinä Ilkasta on keskustelua omassa ketjussaan täällä. Merja Rantamäki on lopettanut tyystin, ei laula enää missään yhteydessä saati esiinny.

        no heitetään lonkalta muutama, jotka tulevat mieleen, Tanssiyhtye Väliaikainen, Pirjo Kämppi, Jaana Lammi, TT Purontaka, Kristiina Mäki jne. Annikki Tähti on ikimuistoinen. Purontaka keikkailee mutta ei juuri radiossa kuule.
        Eikä noita muitakaan radiossa soiteta mikä on harmi. Jaana Lammillakin olisi hieno versio Killing me softly - eli - Jokainen päivä on liikaa.
        Tuosta Merja Rantamäestä tuossa edellä... sääli jos näin on ettei laula enää ollenkaan. Yksi maamme parhaita lauluääniä, persoonallinen esiintyjä ja mieleenpainuva kaunis ääni.
        Että silleen. Se onko em. artistit unohdettuja voi olla montaa mieltä. Liian harvoin kuultavia kuitenkin. Tarkoitan nyt televisiota ja radiota.


      • on se
        lokki2009 kirjoitti:

        no heitetään lonkalta muutama, jotka tulevat mieleen, Tanssiyhtye Väliaikainen, Pirjo Kämppi, Jaana Lammi, TT Purontaka, Kristiina Mäki jne. Annikki Tähti on ikimuistoinen. Purontaka keikkailee mutta ei juuri radiossa kuule.
        Eikä noita muitakaan radiossa soiteta mikä on harmi. Jaana Lammillakin olisi hieno versio Killing me softly - eli - Jokainen päivä on liikaa.
        Tuosta Merja Rantamäestä tuossa edellä... sääli jos näin on ettei laula enää ollenkaan. Yksi maamme parhaita lauluääniä, persoonallinen esiintyjä ja mieleenpainuva kaunis ääni.
        Että silleen. Se onko em. artistit unohdettuja voi olla montaa mieltä. Liian harvoin kuultavia kuitenkin. Tarkoitan nyt televisiota ja radiota.

        Kyllähän tuo Väliaikainen näyttää keikkaa heittävän www.valiaikainen.fi


      • abba 2010
        Iskelmä! kirjoitti:

        Musiikin kulta-aika oli -60 ja -70 luvulla jolloin tehtiin paljon hyvää musiikkia! Vai kultaako aika muistot:)?
        Paljon oli myös käännös-kappaleita!
        Elvis Presleyn kappaleita sais kuulua myös useammin!

        Onhan nykyisin vielä samoja laulajia mutta ne laulut olivat parempia silloin ennen vanhaan ja tietysti nämä tähdet nuorempia!

        Kyllä! Todellakin. Menneillä vuosikymmenillä tehtiin paljon hyvää ja mieleenpainuvaa musiikkia. Musiikkia joka kestää yhä kuuntelua. Ei sellaisia melodioita enää ole! Nyky(iskelmä) on niin hajutonta ja mautonta. Joten mielestäni kyse ei ole pelkästään siitä, että aika kultaisi muistot :) Jestas kun 30 vee sitten oli hyviä laulajia tässä maassa, Taiska! ja Merja Rantamäki. Ja todellakin...Tapio Heinonen! Harvoin kuulee enää, mutta upea tulkitsija, ja nimenomaan tulkitsija, ei pelkästään laulaja.
        Onko kukaan kuullut sellaisesta kuin Sirpa Palm? Hyvä ääni tytöllä, kuka lie. Laulanut myös taustoja 2. kierros-bändissä.
        Pelimannet-duo vaikutti aktiivisemmin 90-luvun alussa. Oli hittejä Tämä tunne vie jne. En tiedä kuinka aktiivisesti keikkailee nyt.


      • abba 2010
        on se kirjoitti:

        Kyllähän tuo Väliaikainen näyttää keikkaa heittävän www.valiaikainen.fi

        Eija Koriseva on suotta jäänyt siskonsa varjoon. Tulkitsi tosi hienosti Katri Helenan tunnetuksi tekemän Mun sydämeni tänne jää Bumtsibum!-ohjelmassa vuosia sitten. Teki vaikutuksen. Ja suuren vaikutuksen. Ja hänellä on kappale Ikivanha tarina joka on aivan ihana. Sitä kuuntelen joskus useita kertoja peräkkäin.


      • Sirpa Palm
        abba 2010 kirjoitti:

        Kyllä! Todellakin. Menneillä vuosikymmenillä tehtiin paljon hyvää ja mieleenpainuvaa musiikkia. Musiikkia joka kestää yhä kuuntelua. Ei sellaisia melodioita enää ole! Nyky(iskelmä) on niin hajutonta ja mautonta. Joten mielestäni kyse ei ole pelkästään siitä, että aika kultaisi muistot :) Jestas kun 30 vee sitten oli hyviä laulajia tässä maassa, Taiska! ja Merja Rantamäki. Ja todellakin...Tapio Heinonen! Harvoin kuulee enää, mutta upea tulkitsija, ja nimenomaan tulkitsija, ei pelkästään laulaja.
        Onko kukaan kuullut sellaisesta kuin Sirpa Palm? Hyvä ääni tytöllä, kuka lie. Laulanut myös taustoja 2. kierros-bändissä.
        Pelimannet-duo vaikutti aktiivisemmin 90-luvun alussa. Oli hittejä Tämä tunne vie jne. En tiedä kuinka aktiivisesti keikkailee nyt.

        kiitos kehuista , en ole kadonnut minnekään, teen edelleen biisejä mut ikävä kyllä en ole levytys firmojen kirjoissa. mut linkki mun musasivuille on tässä http://www.myspace.com/unisexdistortion eli musatyyli on kyl mennyt erilaiseksi. mut jos pidät tummaäänisestä laulajasta ,niin sitä kyl on;)kivaa kesää sulle Abba...Kiss


      • Annu.
        abba 2010 kirjoitti:

        Eija Koriseva on suotta jäänyt siskonsa varjoon. Tulkitsi tosi hienosti Katri Helenan tunnetuksi tekemän Mun sydämeni tänne jää Bumtsibum!-ohjelmassa vuosia sitten. Teki vaikutuksen. Ja suuren vaikutuksen. Ja hänellä on kappale Ikivanha tarina joka on aivan ihana. Sitä kuuntelen joskus useita kertoja peräkkäin.

        Tässä on juuri tuo Eija Korisevan laulama pätkä tuosta biisistä. On kyllä hyvä ääni, tyhmää vain kun se tuijotti laulaessaan koko ajan Bjurströmiä silmiin. Olisi pitänyt kyllä esiintyä yleisölle ja tv-katsojille eikä Marcolle.
        http://www.youtube.com/watch?v=Nr-Z6ni9cjM
        Mut ei kyllä ikinä pärjää Arjalle!


      • Musaa, musaa
        Kis kis kippurahäntä kirjoitti:

        Tulee tuo Kisun biisi silloin tällöin Radio Suomelta, joten käännä sille kanavalle. Muitakin Kisun biisejä he soittavat. Siltä kanavalta tulee muutenkin ihan kiitettävästi vanhempaa musaa ja usein kuulee biisejä, joita 70-luvun "hurjassa nuoruudessa" kuunteli. Aah, nostalgiaa ;-)

        Tuija Laine -nimistä laulajaa kuulisin mielelläni enemmänkin, laulaa ainakin joululauluja; muusta en juuri tiedä. Päivi Virkkunen on laulanut ja laulaa ehkä yhä taustoja muille artisteille, ainakin yksi sinkku ilmestyi 90-luvun alkupuoliskolla nimeltään Rakas. Se sai runsaasti soittoaikaa Radio Suomessa silloin, olisi kiva tietää jatkoiko musiikin parissa päätoimisesti, oli hyvin nuori silloin. Tuntuu että ne samat artistit soi kyllästymiseen saakka radiossa ja jotkut ei koskaan.


      • Hei:)
        Musaa, musaa kirjoitti:

        Tuija Laine -nimistä laulajaa kuulisin mielelläni enemmänkin, laulaa ainakin joululauluja; muusta en juuri tiedä. Päivi Virkkunen on laulanut ja laulaa ehkä yhä taustoja muille artisteille, ainakin yksi sinkku ilmestyi 90-luvun alkupuoliskolla nimeltään Rakas. Se sai runsaasti soittoaikaa Radio Suomessa silloin, olisi kiva tietää jatkoiko musiikin parissa päätoimisesti, oli hyvin nuori silloin. Tuntuu että ne samat artistit soi kyllästymiseen saakka radiossa ja jotkut ei koskaan.

        En tiedä kyseistä Artistia mutta itse pystyy vaikuttamaan mitä Radiossa soi kun laitat toiveen Radio-Pookiin niin siellä huomioidaan kyllä! Itsekin olen soittanut ja tehnyt toivomuksia ja ne on toteutettu tietty resussien puitteissa mutta erittäin laaja musiikki-valikoima löytyy sieltä.Itse en enää muuta asemaa kuuntelekkaan.Se on parhaimmaiksi "havaitu" ja myös äänestetty Suomen parhaimmaksi!


      • mm
        Forgotten stars kirjoitti:

        Juhani Markola elää kyllä ja voi hyvin. Kouluttaa uusia artisteja sekä tuomaroi joissakin laulukilpailuissa. Hanne asustaa nykyään jossain Tampere-Valkeakoski -suunnalla ja paluutakin on kuulemma suunnitellut. Helinä Ilkasta on keskustelua omassa ketjussaan täällä. Merja Rantamäki on lopettanut tyystin, ei laula enää missään yhteydessä saati esiinny.

        HANNE joka lauloi lökäpöksyni mun kuoli viime vuonna täällä valkeakoskella .ilmeisesti sairaskohtaus


      • Surusilmä*
        mm kirjoitti:

        HANNE joka lauloi lökäpöksyni mun kuoli viime vuonna täällä valkeakoskella .ilmeisesti sairaskohtaus

        Olipa ikävä kuulla Hannen kuolleen:( Ei ole tainnut olla paljon lehdissäkään siitä! Mutta kaikilla on aikansa lähteä täältä pois..


      • Minäsevaan***

      • Päivi tuu takaisin
        Kis kis kippurahäntä kirjoitti:

        Tulee tuo Kisun biisi silloin tällöin Radio Suomelta, joten käännä sille kanavalle. Muitakin Kisun biisejä he soittavat. Siltä kanavalta tulee muutenkin ihan kiitettävästi vanhempaa musaa ja usein kuulee biisejä, joita 70-luvun "hurjassa nuoruudessa" kuunteli. Aah, nostalgiaa ;-)

        Vieläköhän Päivi Virkkunen laulaa? Rakas on aivan fantastinen piisi.


    • Automatic lover 2000

      Kaija Lustila - tangofinalisti - ei todellakaan ole "unohtunut", mutta soisin mahdollisimman monen ihmisen kuulevan hänen kappaleensa Armonaikaa. En ole kuullut sitä radiosta kertaakaan, mutta on olemassa ainakin yksi kokoelma jossa muitakin artisteja, ja siltä levyltä se löytyy. Kaunis nainen ja kova tanssimaan.

    • Mikä fiilis!

      Leena Vanamo. Tuolle aloittajalle: voiko joku olla muistamatta Joel Hallikaista? Hänestä sai jotkut yliannostuksen 90-luvulla.
      Mutta ihana seksikäs Leena Vanamo... levytti mm. Self controllin suomeksi http://www.youtube.com/watch?v=XlPhTx5QtGg
      todella hemaiseva kuuma nainen. Missä mahtaa vaikuttaa nyt?

    • Annu.
      • abba 2010

        Eija Sinikka! Toivottavasti ei ole unohtunut. Keikkailee kyllä yhä, ainakin silloin tällöin, mutta taitaa pääasiassa tehdä töitä luomutilallaan Vihdissä. Yllätyin kun pitkästä aikaa näin hänet lehden kannessa - IkäPlus-lehti on laittanut hänet kansikuvatytökseen. Jutusta selviää, että hän on 58 v. En edes muista, koska olisin häntä radiossa kuullut. Ja kyllä: hänellä on muitakin hyviä kappaleita kuin Kanssasi sun. Lisäksi mainitsisisin tuolla ylläkin mainitun Tuulikki Elorannan. Vieläkö hän laulaa? En nyt jaksa googlettaa.
        Hyvää kesän jatkoa Eija Sinikka jos luet, kyllä sinut muistetaan; vaikka laulajia on valtavasti tässä maassa, taitaa olla ylitarjontaa.


      • abba 2010
        abba 2010 kirjoitti:

        Eija Sinikka! Toivottavasti ei ole unohtunut. Keikkailee kyllä yhä, ainakin silloin tällöin, mutta taitaa pääasiassa tehdä töitä luomutilallaan Vihdissä. Yllätyin kun pitkästä aikaa näin hänet lehden kannessa - IkäPlus-lehti on laittanut hänet kansikuvatytökseen. Jutusta selviää, että hän on 58 v. En edes muista, koska olisin häntä radiossa kuullut. Ja kyllä: hänellä on muitakin hyviä kappaleita kuin Kanssasi sun. Lisäksi mainitsisisin tuolla ylläkin mainitun Tuulikki Elorannan. Vieläkö hän laulaa? En nyt jaksa googlettaa.
        Hyvää kesän jatkoa Eija Sinikka jos luet, kyllä sinut muistetaan; vaikka laulajia on valtavasti tässä maassa, taitaa olla ylitarjontaa.

        "mistä saan Petri Salmisen levyn?" Täältä: http://www.netti-iskelmat.com/verkkokauppa/product_info.php?manufacturers_id=51&products_id=1758&osCsid=c5024c9c2361529418dacdcc4
        Kymppiheikki: heillä tuntuu olevan paljon harvinaista iskelmää, joita ei kaupoissa näy.


      • Annu.

    • sydän tietää

      Miksei Marketta Vallivaaraa kuule useammin? Tai näy televisiossa?

      • markettaFani

        muakin kiinnostaisi Marketta Vallivaara. En löytänyt varsinaisia keikkatietoja, ainakaan ajanmukaisia. Tosi hyvä laulaja. Mulla on cd ja se on rautaa.


    • suolaheinää

      ja Liisa Ruuska. Lienevätkö sukulaisia. Tiina Ruuska enemmän iskelmää kuin Liisa. Liisalla oli 90-luvun alussa sellainen pienehkö hitti kuin Suolaheinä. Tiinalla näkyy olevan jokunen keikka kesällä ja syksyllä. On paljon tällaisia laulajia, jotka eivät pidä meteliä itsestään mutta puurtavat vuodesta toiseen!

    • puppelipoika

      nää "kadonneita" vai ei. En nyt viitti googlettaa mutta mieleeni muistuu sellaiset perusiskelmälaulajat kuin Jari Hellman ja Kirsi Kirstua ym. Ehkä keikkaileekin yhä. Hectorin vaimo Sarita on laulanut sellaisen kuin Kukka vettä vailla 90-luvulla. mielestäni enemmän iskelmällinen kuin Hectorin linjaa. Hyvä piisi se on. Muuta en ole hänestä kuullutkaan.

      • Kirsifan

        Kirsi keikkailee Sydänkuu orkesterin kanssa aktiivesti!

        Radiossakin tuossa kesällä kuulin Kirsin kappaleen soivan varsin paljon!

        www.kirsikirstua.com
        www.sydänkuu.com


    • zxxxxxxxxxx

      Matti Korkialaa kuulee aika vähän,on livenä vielä parempi.
      Koivuniemi myöskin hävinnyt,varmaan vanhuus syynä.

      • iskelmä23

        nää bändit/laulajat on lopettanu tai vähentäny keikkailua roimasti

        -Kolibri

        -jouko ja kosti

        -mika ja turkka mali

        -annette tuominen (jamppa tuomisen sisko)

        -markku ketola

        -tarja ylitalo

        -minna ikonen

        -berit

        -pelimannet

        -leif lindgren

        -kikke paananen

        -benja (pelimannet lauluduon kolmas jäsen)

        -dimitri sjöberg

        -pentti kumpulainen

        -rami renko


      • vcccccccc
        iskelmä23 kirjoitti:

        nää bändit/laulajat on lopettanu tai vähentäny keikkailua roimasti

        -Kolibri

        -jouko ja kosti

        -mika ja turkka mali

        -annette tuominen (jamppa tuomisen sisko)

        -markku ketola

        -tarja ylitalo

        -minna ikonen

        -berit

        -pelimannet

        -leif lindgren

        -kikke paananen

        -benja (pelimannet lauluduon kolmas jäsen)

        -dimitri sjöberg

        -pentti kumpulainen

        -rami renko

        mihin pelimannet katos


      • yyyyyyyyyyyyyyyyyyy
        vcccccccc kirjoitti:

        mihin pelimannet katos

        mitäs luulisit


      • Minnes
        yyyyyyyyyyyyyyyyyyy kirjoitti:

        mitäs luulisit

        ??? No minne?


      • TietoaPelimanneista
        Minnes kirjoitti:

        ??? No minne?

        Pelimannet ei tee enää tanssikeikkoja. Sen sijaan valmistelevat parhaillaan uutta romanimusikaalia nuorten mustalaismuusikoiden kanssa ja tekevät jonkin verran gospelkeikkoja ja yhteiskunnallisia-ja hyväntekeväisyysprojekteja. Viimeksi heitä on nähty tanssimusiikin parissa Rainer Frimanin 40-vuotisjuhlakonsertissa taustalaulajina.


    • rentukkka

      Kenestäkään Tenavatähdestä, siis heistä jotka osallistuivat tähän aitoon Tenavatähti-kisaan, ei ole kuulunut aikoihin mitään?
      Missä Turusen Timppa, Lahtisen Ella, Virtasen Isabella sekä Johanna, Salmisen Anu muut ihanat ovat?

      • abba 2010

        Annu. saitko Petri Salmisen levyn? Onko siltä löytyvä Samanlainen onni juuri SE Samanlainen onni, jota ainakin Katri Helena ja Tapio Heinonen ovat tunnetuksi tehneet? Moikka.


      • abba 2010 kirjoitti:

        Annu. saitko Petri Salmisen levyn? Onko siltä löytyvä Samanlainen onni juuri SE Samanlainen onni, jota ainakin Katri Helena ja Tapio Heinonen ovat tunnetuksi tehneet? Moikka.

        Se" Samanlainen onni" on tosi kaunis biisi. Tykkäisin ,että Tapsa Kansakin laulaisi sen joskus. tapio heinosen version olen siitä vain kuullut.


      • abba 2010 kirjoitti:

        Annu. saitko Petri Salmisen levyn? Onko siltä löytyvä Samanlainen onni juuri SE Samanlainen onni, jota ainakin Katri Helena ja Tapio Heinonen ovat tunnetuksi tehneet? Moikka.

        Youtubessa on näköjään Petri Salmisen laulamana tuo Samanlainen onni.
        Hyvä ja miehekäs ääni hällä. ( Rosoienen ja matala, kuten Kari Tapiolla, mutta parempi)
        Tapio Heinosen tulkinta siitä on on kuiteskin vielä tunteikkaampi.

        http://www.youtube.com/watch?v=sI-EtwdSYgQ&feature=related


    • mä mistä löytäisin..

      Sheidiä. Ihanan erikoinen ääni.

      • Tyttö M

        Esko Rahkosen ihanaa musikkia ja upeeta ääntä.


      • myöskin
        Tyttö M kirjoitti:

        Esko Rahkosen ihanaa musikkia ja upeeta ääntä.

        naislaulaja Anneli Sari ,miksi soitetaan radiossa harvoin .Kaipaan .


      • kahvinjuoja
        myöskin kirjoitti:

        naislaulaja Anneli Sari ,miksi soitetaan radiossa harvoin .Kaipaan .

        Anneli Sarilla on meneillään joku kiertue Suomessa... ootteko kuullut sellaisia kuin Juha Vartiainen, Masa Mainds, Salla Krok ja Jukka Ruusumaa? Aivan liian harvoin soi radios. Mulla on Jukka Ruusumaan cd joka on aika harvinainen. Jos joskus saatte tutustua sellaisen hepun musiikkiin kuin Eero Magga, niin käyttäkää tilaisuus hyväksenne. Lappi-aiheisia kappaleita nyt ainakin.


      • Nainen Oulusta
        kahvinjuoja kirjoitti:

        Anneli Sarilla on meneillään joku kiertue Suomessa... ootteko kuullut sellaisia kuin Juha Vartiainen, Masa Mainds, Salla Krok ja Jukka Ruusumaa? Aivan liian harvoin soi radios. Mulla on Jukka Ruusumaan cd joka on aika harvinainen. Jos joskus saatte tutustua sellaisen hepun musiikkiin kuin Eero Magga, niin käyttäkää tilaisuus hyväksenne. Lappi-aiheisia kappaleita nyt ainakin.

        Juu, Juha Vartianen on hyvä, mutta ei unohdettu. Hän on myös edelleen kuviossa mm.Iskelmäniityillä.
        Jukka Ruusumaa on sellainen artisti, josta ei kuulu enään mitään ja se on tosi harmi. Omistan hänen levyjään, jotka ovat huippu hyviä. Kappaleet hyviä ja Jukan ääni sanomattoman ihana.


      • Nainen Oulusta
        Tyttö M kirjoitti:

        Esko Rahkosen ihanaa musikkia ja upeeta ääntä.

        Mistä päin Suomea olet, sillä Radio Pooki soittaa Rahkosta ihan kiitettävästi. Pookiahan voi kuunnella netinkin kautta, jos asuinalueellasi ei kyseinen kanava kuulu.
        Rahkonen kuuluu Suomen legendoihin ja oli kruunaamaton prinssi:)


      • Anonyymi
        Nainen Oulusta kirjoitti:

        Mistä päin Suomea olet, sillä Radio Pooki soittaa Rahkosta ihan kiitettävästi. Pookiahan voi kuunnella netinkin kautta, jos asuinalueellasi ei kyseinen kanava kuulu.
        Rahkonen kuuluu Suomen legendoihin ja oli kruunaamaton prinssi:)

        Esko Rahkonen soi suorastaan yllättävän usein Tarja Närhin / Närhen radio-ohjelmissa. (YLE)


    • oiuijoijuoijuo

      Pentikäisen siskokset
      Satu ja Tuire

    • jonne9

      oisi kivaa jos skrilexiä tulisi radiosta=)

    • ihhailijatar

      Jarno Sarjanen. Kasetti tai levy oli "Kadun lait". Lisäksi hän lauloi kasetillisen merimieslauluja. Vanhan merirosvon kapakassa, Musta Rudolt, Kuubalainen serenadi ym ym.
      Upea vähän viskibasso kantri ääni!

      • keskikaljacowboy

    • Vangin toive

      Hei, tämän viestiketjun alussa Jukka Raitasta kaipaaville niin miehestä on juttu uudessa Hymyssä ja paluutakin kuulemma puuhailee. Häneltä julkaistiin myös hiljattain oma 30 suosikkia kokoelma jossa on harvinaisempaakin materiaalia kuten hänen Syksyn Sävel kappaleensa Luotan aamuun nousevaan vuodelta 1984.

      • Tuulitukka

        Jukka Raitanen ei tule tekemään paluuta, mies oli Oulussa keikalla Lokakuu 2012.
        Huonossa kunnossa oli sekä alkoholi näytti maistuvan niin Jukka Raitaselle kuin soittajalle. Ikävä katsottavaa. Miehellä ääni sama kuin ennenkin. Oli lähdettävä pois ja pyytää lippurahat takaisin. Pettymys.


    • yhä on elossa se

      Juhani Markola

    • ...

      On

    • RE53

      SATU PENTIKÄINEN HYVÄ ARTISTI

    • reiskuli

    • REISKULI

      VAIHDETAAN NIMIMERKKIÄ

    • 1305445522
    • Papukaish

      Minä kaipaan Rexiä.

    • keikkaaooteellessa

      ELVIS elää yhä vaikka hän ei ole käynyt keikalla Linnamäellä taikka entisellä HartwAL areenalla Suomessa toisin kun Paul Anka..vastaukseni on siis ainoa aito ja oikea ELVIS eikä kukaan Jorma Kääriäinen.

      • yksongelmasiinäsotessa

        Elvis jos esiintys Suomessa nii rahat loppus koko EU,ssa jopa velaksi ja jonot ois nii pitkät et ne ulottus pitkälle ulkomaille saakka semmosiin maihin mitkä ei kuulukkaan e -huuhaahan vaa ovat vaa hengausjäsenii jengissä. Saksa oli muuten NATO maa jo sillon kun Elvis kävi armeijansa siellä toisin kuin Somesotulilandia.


    • nainenhornasta
    • selkäOnSuora

      tekikö Minna Ikonen muuta kuin yhden levyn? Asuuko Berit USAssa? vieläkö Eija Koriseva keikkailee?

      • Anonyymi

        Asuuko USAssa? Asuu. Berit siis. Florida.


    • ROKKARIA

      JUHANI MARKOLA
      REXI
      2 MUNKI SUOSIKKIA

    • B.Basso

      Jukka Raitanen, mies ja ääni on hukkunut kokonaan samoin kuin Marko Putkonen. Upeaäänisiä laulajia jollaisia ei nykypäivän laulajista löydy, pelkkiä tenoreita joita mahtuu 13 tusinaan...

      Elääkö heistä kumpikaan jos niin missä vaikuttavat..

    • Vieläonaivottallella

      Todallikin, nyt puhutaan asiaa, nimittäin, olen suuresti kaivannut vanhoja suomalaisia artisteja radiosta, heitä kun ei ole suomessa kuultu viime aikoina. Siis ajatelkaa "SUOMESSA" ei radiossa ole kanavaa, jossa suomalaiset voisi kuunnella IHANAA, suomalaista 60-80 luvun pop musiikkia... Miksi? Nimittäi meitä n. kuusikymppisiä ja vähän vanhempiakin on elossa vielä todella paljon ja Räppi ei ole välttämättä meidän juttu. Please rukoilen polvillani (en taivaasta): " Anna meille entisajan nuorukaisillekkin musiikkia päivään jokaiseen...

    • studentka65

      muistaako kukaan laulaja/näyttelijä Raya,,lauloi aikoinaan muistaakseni Dusty Springfield:n I close my eyes and count to ten, ensimmäisenä version suomeksi,,Paula Koivuniemi myös,,,

    • terveisinykä

      MC Nikke T:tä kaipaan kyllä kovasti takaisin tanssilavoille, "jos haluu saada" oli aikansa kovimpia hittejä. Tuon tahtiin vedettiin meidän äitin kans poskiposkea vasten tanssilavoilla ympäri Ähtäriä. Josta tulikin mieleen että voipiko noista kik-herneistä tehdä samanlaista hernerokkaa kun tavallisista vai onko pakko tehhä pulliksi aina? Ja kerran näin kun Joel Hallikainen oli syömässä Euran Shellillä, mut ei se sit ollukkaan se vaan yks Pena joka on tosi paljo samannäkönen, mutta lehtipihvin oli ottanut ja joi sen kanssa piimää.

    • Anonyymi

      Eija Sinikka ja Reijo Taipale ja Eila pieni mäki anita Hirvonen t Eija

      • Anonyymi

        Taipalehan on kuollut.
        Eija Sinikka keikkailee yhä. Eila Pienimäki keikkailee pienimuotoisesti kirkoissa silloin tällöin. Lienee eläkkeellä.
        Aika näyttää miten käy Hirvoskan paluu keikoille. Ollut ongelmia terveyden kanssa.
        Eija Sinikka ja Eila Pienimäki ovat aivan ihania mielestäni!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taipalehan on kuollut.
        Eija Sinikka keikkailee yhä. Eila Pienimäki keikkailee pienimuotoisesti kirkoissa silloin tällöin. Lienee eläkkeellä.
        Aika näyttää miten käy Hirvoskan paluu keikoille. Ollut ongelmia terveyden kanssa.
        Eija Sinikka ja Eila Pienimäki ovat aivan ihania mielestäni!

        Joo taipale tosiaan kuollut ja hän osasi laulaa tunneälykkäästi ja ei kuitenkaan kadottanut koskaan laulunsa soundia.


    • Anonyymi

      Jukka raitanen, esko rahkonen, eija-sinikka, taiska, tarja ylitalo ja teuvo oinas.
      Teuvo oinas on älykäs laulaja joka osaa ottaa huomioon bändikaverit tyylikkäästi antamalla heille tilaa eli ossaa vuoropuhella bändikaverien kanssa ja samalla lailla bändikaverit antaa hienosti tilaa myös teuvolle. Kuuntelin kaksi 80-luvun teuvo oinaan levyä tai sitten muistan väärin eli se toinen levy saattoi olla 90-luvun oinas studiolevy. Raitasen vangin toive kappalen joku mainitti niin minä sitä että joo se on tosi vaikuttava teos.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      66
      6382
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      4106
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      265
      2529
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1990
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1498
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      96
      1348
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1097
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1080
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1026
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1001
    Aihe