www.dealextreme.com
Esimerkiksi Nokian matkapuhelimen akku suoraan Hongkongista hintaaan 2.50 euroa, sisältää postikulut.
Täällä vastaava halvin tarvikeakku on 20 euroa ja aito nokialainen 32 euroa.
90% ale, paljon tavaraa
3
810
Vastaukset
- ostapaska somalainen
tilasin dealextremesta sen akun . on muuten paska. akkukesto on huonompi kuin vanhassa akus, se kesti sentää yhen päivän nykyinen kinkki-akku loppuu 7 tunnissa laturista irrottamisesta. halpa oli joo tulipa testattua. nokian usbilaturi toimii kyl hyvin ja makso vaan sen 2dollaria.
- ,
en tiedä mitä Nokian akkua kerrot,
mutta TARJOUSTALOSSA ON useita NOKIAAN joiden hinnat ovat 8 €.
toiseksi, tarkka pitää olla enkä kaikkiin luottokorttinumeroitanikaan antaisi,
voi tulla harmia vuosienkin jälkeen.
helpolla kyllä menee kai tulliin ja sieltä hakemiseen ja tullin yms maksujen maksuun.
ei ole "tavalliselle Pulliaiselle kovinkaan tuottavaa,
varsinkaan kun arvatenkin joka kymmenes tavara jää tulematta mutta lasku tulee.- joku vaan
Tuossahan oli linkki verkkokauppaan.
Ainakin täällä pääkaupunkiseudulla tuohon tarjoustalon hintaan pitää laskea kolmen euron bussilippu vaikka pääsisi vaihdollakin sekä tunnin ajankäyttö.
Hongkongista tulevat suoraan, alle 45 euron lähetyksiä ei tullata eikä niistä mene maksuja.
Itse ostan netistä kaiken mahdollisen luottokortilla. Pitää vaan olla oikea Luottokunnan kortti eikä Nordean, Luottokunta huolehtii maksuturvasta. Kerran oli yritetty laskuttaa aiheettomasti ja pari kertaa ovat toimittaneet uuden kortin omasta aloitteestaan kun jonkun hotelliyhtiön tietokoneista oli varastettu muutaman miljoonan kortin tiedot.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269