Mitäs sanotte Juha Tapion Raikas Tuuli biisistä ? On aika Still haven´t found what i´m looking forin kuuloinen...
Juha Tapio kopioi !
4
691
Vastaukset
- Peetu5
Eihän niissä biiseissä ole oikeastaan mitään samaa, ihan turha juttu sulla.
- RealJozze
Joo, voi voi.... Ilmeisesti J. Tapio porukoineen on päättänyt, että Joshua Treen ajoista on menty riittävän monta vuotta eteenpäin ja ettei ihmiset tunnistaisi mitä on kuunneltu. Lisäksi on hienosti sekoitettu vaikutteita ko. albumin parista biisistä, jottei voisi suoraan väittää plagioinniksi. Väärä arvaus. Mun mielestä on juuri tyypillistä monille suomalaisille artisteille, että otetaan liikaa vaikutteita jonkun tietyn artistin/bändin levyltä tai biisistä suoraan.
Helpompi tapa näet, kuin tehdä itse kokonaan...:( Pisteet laski just mun asteikolla, harrastelijatoimintaa moinen (vaikka J. Tapio sinällään käsitykseni mukaan onkin ihan musikaalinen kaveri...) Pitääpä laittaa parille tutulle, ja uskallan väittää että näkemys plagioinnista on sama.- sdasdassfghsdfg
Mistä sitä pääsisi kuuntelemaan, kun satu omistamaan ko. artistin levyjä, enkä ole koko tyypistä kuullutkaan mitään....
- Hyvä Juha!
Kyllä vaan. Melodiaa ei ole vienyt, vaan kompin ja kitarasoundin eli tuotannon. Törkeä juttu. U2:n I Still Havent Found What I'm Looking For on kuitenkin uniikki raskaan sarjan klassikko. Pahasti on kyllä nyt arviointikyky pettänyt.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa kansainvälinen etsintäkuulutus Poliis
Poliisi: Kymmenhenkinen pohjalaisperhe ollut vuoden kateissa – kansainvälinen etsintäkuulutus Poliisi pyytää yleisön apu2722410Tässä totuus jälleensyntymisestä - voit yllättyä
Jumalasta syntyminen Raamatussa ei tässä Joh. 3:3. ole alkukielen mukaan ollenkaan sanaa uudestisyntyminen, vaan pelkä2991289- 1081201
En kadu sitä, että kohtasin hänet
mutta kadun sitä, että aloin kirjoittamaan tänne palstalle. Jollain tasolla se saa vain asiat enemmän solmuun ja tekee n831201Oisko mitenkään mahdollisesti ihan pikkuisen ikävä..
...edes ihan pikkuisen pikkuisen ikävä sulla mua??.. Että miettisit vaikka vähän missähän se nyt on ja oiskohan hauska n581145Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi811096- 44962
Helena Koivu : Ja kohta mennään taas
Kohta kohtalon päivä lähestyy kuinka käy Helena Koivulle ? Kenen puolella olet? Jos vastauksesi on Helenan niin voisi67897Au pair -työ Thaimaassa herättää kiivasta keskustelua somessa: "4cm torakoita, huumeita, tauteja..."
Au pairit -sarjan uusi kausi herättää keskustelua Suomi24 Keskustelupalvelussa. Mielipiteitä ladataan puolesta ja vastaa22860- 33767