Voi Apua tätä...

aargh..

Voi apua mihin olen taas itseni sotkenut. Ahmimisputki päällä, nyt kestänyt jo neljättä päivää! Joka päivä sanon itselleni, tää on viimeinen, eikä kuitenkaan ole...En ole edes voinut mennä kouluun koska häpeän turvotustani ja olen liian ahdistunut. Että mä halveksin itseäni. Opiskelu on mulle ihanaa ja ainoa henkireikä elämässäni, ei ole varaa lyödä sitä läskiksi!
Pitääkö leikata luottokortti poikki kun ei itsekuri riitä.
Lisäksi minua ahdistaa toivoton ihastuminen mieheen, jolle tunnun kelpaavan vain panopuuksi, sekin syö itsetuntoa ja olenkin päättänyt katkaista välitä tuohon ihastukseeni, niin tuskalliselta kuin se tuntuukin.
Miten paljon arvostaisinkaan joskus pientä soittoa tai ees tekstaria, jos sanottais vaik vain et mitä kuuluu tai oot mielessä. Liikaa vaadittu lähimmäiseltä!

Syön kaiketi yksinäisyyteen, itseinhoon, miksi-en-kelpaa-kenellekään angstiin... ja sitten jatkan ahmimista lievittääkseni edellisen ahmimisen aiheuttamaa ahdistusta.

2

507

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • eliiiisa

      mäki oon lintsannu koulusta ku ei vaan kehtaa.. ku on lihonnu ja on turvonnu olo! yök.. tekis mieli vaan jotenki kuolla.. mäki syön ahdistukseen, itseinhoon, yksinäisyyteen ja se on ihan sairasta. ja just siitä tulee vaan kierre, ku kerran sortuu niin sitä vaan jatkaa ja ahdistuu enemmän ja enemmän, ihme et mun nimi ei jo lue hautakivessä.. tekis vaan mieli itkee jonku olkapäätä vasten, jonku joka ei tuomitsis, ihan niinku en ite jo tuomitsis ja inhois itteeni, vielä jos joku vaan sanois et "koita nyt tsempata"! ihan ku en ois koittanu, mut tuntuu vaan etten enää hallitse tätä! oon muutenki niin ruma ja ällöttävä, enkä oo hyvä koulussa.. toki joissain aineissa oon hyvä ja niistä tykkään.. ei enää tiiä mitä tekis! mut tsemppii sulle!

      • aargh...

        En minäkään ole hyvä koulussa, matikassa varsinkaan, mutta muut aineet kyl menee. Tosi harva on hyvä kaikessa, niin ku kaikki ei tosiaan ole mallejakaan. :) Mä olen päättänyt et teen voitavani matikan suhteen, se saa riittää kun ei muuta voi. Keskity niihin aineisiin, jotka tuntuu ihan mukavilta! :)

        Mäki ihmettelen miten voin olla viel elossa, eilenkin sydän hakkas niin kauheena et olin varma et tää on menoa...en siis oksenna mutta ahmiminen aiheuttaa tota.

        Tänään luulen, et olen saamassa taas elämästä kiinni, syön jotain niin että veresokeri ei pääse laskeen liian alas, lueskelen jotain kivaa (rakastan Asterix sarjakuvia....) ja yritän antaa taas kerran itselleni anteeksi ja jatkaa eteenpäin.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      192
      3291
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2151
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2061
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1925
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      70
      1598
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1351
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1251
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1247
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1207
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1198
    Aihe