Onko siinä eroa kuinka pitkät hiukset eri aselajeissa tai joukko-osastoissa saa olla? Olen kuullut ainakin sellaista, että pioneerit olisivat sen verran "kovia", että hiukset pitää ajaa kokonaan pois.
Hiukset eri aselajeissa?
3
779
Vastaukset
- Pionjäärä
Minulla oli ainakin pioneereissa "ponkkari".
- -04
Tehtävien "kovuudella" ei ole mitään tekemistä sen kanssa kelpaako siilitukka vai pitääkö ajaa kaljuksi.
Sen ratkaisee yksikön henki: jos esimiehissä on tosimaailmasta vieraantuneita touhoja jotka luulevat että kalju tekee miehestä supertaistelijan tai erikoismiehen, niin sitten kaljuksi ajamiseen saatetaan painostaa. Tai jos palvelustovereihin on kertynyt liikaa sellaisia jotka ovat katsoneet Full metal jacketin (hieno elokuva sinänsä) vähän liian usein, niin sosiaalinen paine pään ajeluun voi olla kova. YlPalvOn mukaiset hiukset ovat kuitenkin riittävät missä tahansa (poikkeavia vaatimuksia esittävä esimies tekee sen omaksi ilokseen ja yli valtuuksiensa). - almasty
Eivät saa ylettyä korvien päälle eivätkä koskettaa paidan kaulusta niskasta.Mitään aselajikohtaista hiustyyliä ei varsinaisesti ole tosin laskuvarjojääkärien perintieisiin kuuluu ajaa pää millin terällä muliksi mikään pakko se ei silti sielläkään ole.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 754321
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1084060Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582517BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1462456Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?672377- 1332093
Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik422077- 501963
- 621719
Kummallista
Oletteko koskaan ihastuneet ihmiseen, joka ei ulkonäöltään vastaa ollenkaan ihannettanne?541718