Tein aikoinaan vieraskirjan PWS-palvelimelle, jossa asp toimi moitteettomasti, mutta nyt kun yritin käyttää samaa koodia IIs palvelimella, niin eipäs enää toiminutkaan. Virhekoodina on 500.100, eli palvelin ei kykene käsittelemään asp-koodia. Suoritusoikeudet on annettu jne.
Onko kenelläkään tietoa mistä moinen johtuu?
IIS ja asp
Ymmällä?
2
3154
Vastaukset 2
- sxsxsxsx
Mikä lie käyttis/iis versio? pitänee kytkeä asp päälle iissiin jos ei ole vakiona.
Ainakin vistassa löytyy "control panel->programs and features->turn windows features on or off"
Sieltä "internet information services->world wide web services" ja ruksaat ainakin tuon aspin ja mitä muuta tarvihet.- Ymmällä!!
Olivat jo päällä, mutta ei siitä huolimatta toimi.
Toimimattomuuteen voi olla kyllä syynä sekin, että IIS on aika vanha versio (SP1) ja minulla on koneella jo SP:n uusin versio.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos SDP ei voita reilusti, persut kumoavat demokratian Suomesta
Näin tekisi ainakin Rydman seuratessaan idolinsa Trumpin mallia https://www.is.fi/politiikka/art-2000012187244.html6171633Anteeksi arkuuteni
Olen säälittävä, mitä tulee sinun kohtaamiseen. Tunnen vaan itseni todella epävarmaksi sun kanssa. Jos minun olisi pitän44887Perussuomalaisten kannatus nousi rytinällä Ylen tänään julkaisemassa tuoreimmassa gallup-kyselyssä.
https://yle.fi/a/74-20239449 Perussuomalaisilla hurja- ja ylivoimaisesti suurin nousu tässä uudessa Ylen gallupissa. Kyl487753Kuka melkein täysi-ikäinen hukkui?
Poliisin mukaan nuori oli lähes täysi-ikäinen. Ennen iltakuutta tulleen ilmoituksen mukaan ihminen oli joutunut mahdoll14743- 45672
- 41614
Tykkäätköhän vielä minusta?
Yhtä paljon, kuin minä sinusta? Haaveissa ollaan kahdestaan, rauhassa ja lähennytään fyysisesti ja tutustutaan syvemmin30566- 32543
Olet ihana
Muru, sä oot ihana. Tunsitko sen sähkön meidän välillä kun oltiin ihan låhekkäin? 👩❤️👩❤️😼😘37510Vihervasemmistofeministinaisasianaiset
Tulevat tänne palstalle haukkumaan miehiä ja naljailemaan miehelle, kehuvat olevansa heitä parempia. Itse asuvat MIEHE161498