Alkoholi haisee. Mutt mikä haisee aalkoholeista vähiten? Ja miten saa hajun pois hengityksestä?
Alkoholi haisee
4
2618
Vastaukset
- Kiika kolmonen
Kun syö pari lusikallista paskaa!
- Päiväkännääjä 6666
Minä, luova ihminen, ryyppään usein päivisin ja mikä pahinta on vaimo ja sillä vielä ylitarkka nenä!!
Testattu on monet monet viinat ja usein on sanomista: Haiset taas viinalle!!!
Mutta nyt on osoittautunut hyvä aine: Vanha Tallinna likööri. Sitä aamulla vaikka veden kanssa, eli ei ole liian makeaa. Iltapäivällä otan Hartwallin Omenalimsan kanssa, sen tuoksu vie varmasti tuoksut pois.
Vaikka olen ollut kahden aikaan jopa huonovointinen, ei ole patavahti mitään kielteistä sanonut puli viiden aikaan.- toinen päiväkännääjä
Mulla on sama ongelma, että kumppani on tosi herkkänenäinen ja pelkään että se haistaa mun päiväkännit.
Harmi vaan etten voi sietää vanhaa tallinnaa, join sitä joskus liikaa joten nyt se tökkii aika pahasti.
Itse juon kirkasta viinaa (ei koskaan kaljaa june, ne haisee), mutta lopetan väh. 5 h ennen kuin kumppani tulee kotiin. pesen hampaat, nukun pari tuntia, käyn pihalla, pesen uudestaan hampaat ja sitten syön perus puuroA. Se vie aika hyvin hajut pois.
Ja jos haistaa, niin koskaan ei kannata myöntää mitään!!
Jos jollain on parempia vinkkejä, niin kirjoittakaa!
- Anonyymi
Ainoa alkoholi mitä ylipäätään voit juoda, on etanoli.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818