Alkoholi haisee

joo1111

Alkoholi haisee. Mutt mikä haisee aalkoholeista vähiten? Ja miten saa hajun pois hengityksestä?

4

2203

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kiika kolmonen

      Kun syö pari lusikallista paskaa!

    • Päiväkännääjä 6666

      Minä, luova ihminen, ryyppään usein päivisin ja mikä pahinta on vaimo ja sillä vielä ylitarkka nenä!!
      Testattu on monet monet viinat ja usein on sanomista: Haiset taas viinalle!!!

      Mutta nyt on osoittautunut hyvä aine: Vanha Tallinna likööri. Sitä aamulla vaikka veden kanssa, eli ei ole liian makeaa. Iltapäivällä otan Hartwallin Omenalimsan kanssa, sen tuoksu vie varmasti tuoksut pois.
      Vaikka olen ollut kahden aikaan jopa huonovointinen, ei ole patavahti mitään kielteistä sanonut puli viiden aikaan.

      • toinen päiväkännääjä

        Mulla on sama ongelma, että kumppani on tosi herkkänenäinen ja pelkään että se haistaa mun päiväkännit.
        Harmi vaan etten voi sietää vanhaa tallinnaa, join sitä joskus liikaa joten nyt se tökkii aika pahasti.

        Itse juon kirkasta viinaa (ei koskaan kaljaa june, ne haisee), mutta lopetan väh. 5 h ennen kuin kumppani tulee kotiin. pesen hampaat, nukun pari tuntia, käyn pihalla, pesen uudestaan hampaat ja sitten syön perus puuroA. Se vie aika hyvin hajut pois.

        Ja jos haistaa, niin koskaan ei kannata myöntää mitään!!

        Jos jollain on parempia vinkkejä, niin kirjoittakaa!


    • Anonyymi

      Ainoa alkoholi mitä ylipäätään voit juoda, on etanoli.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      2110
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      57
      1793
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      59
      1654
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      7
      1586
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1555
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1475
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1336
    8. Istuva kansanedustaja epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta

      Seiskan tietojen mukaan Timo Vornanen on epäiltynä pahoinpitelystä ja ampuma-aserikoksesta eikä kenellekään taatusti tul
      Maailman menoa
      101
      1314
    9. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1301
    10. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1193
    Aihe