Pelottaa

jiitu

Heräsin päivällä (teen yötyötä) kauhun hetkeen, koska pissasin alleni ensimmäisen kerran yli kolmeen kymmeneen vuoteen. Viimeksi niin kävi joskus ennen kouluikää. Nyt pelottaa aivan sairaasti mennä nukkumaan aamulla töistä päästyäni. Olin nukkumaan mennessäni melko väsynyt ja nukuin tosi sikeästi. Näin myös "sopivaa" unta ja niinhän sitä holahti tulla melkein kaikki sänkyyn. Pyykkiä sai alkaa pestä heti herättyään ja tietysti mieskin vielä suutuspäissään myöhemmin naljaili asiasta lasten (teini-ikäisten) kuullen. Nyt hirvittää aamu ja nukkumaan meneminen. Pitää varmaan laittaa kello soimaan parin tunnin välein wc-reissuja varten.

Vuosien varrella on ollut monasti läheltä piti-tilanteita ja aina olen nähnyt unta vessassa olemisesta. Vessaunia näen varmaankin keskimäärin viikottain. Nyt olen miehelle todella loukkaantunut hänen naljailustaan ja nukkumaan meno hirvittää aina vain enemmän. Pitää kai mennä jatkossa vierassohvalle nukkumaan ja kääriytyä muoviin. Tuleeko tästä nyt loppuelämän vaiva ja mihinkään vieraaseen paikkaan en ainakaan uskalla mennä nukkumaan. Stressaa koko tilanne aivan sietämättömästi. Mitään erityistä ei elämässäni ole tapahtunut (stressiä, fyysisiä vammoja tms.), joka tämän tilanteen laukaisi.

1

461

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nöös

Sanovat viisaat, että kertaluontoisena tapauksena ei ole mitenkään huolestumista vaativa eikä myöskään kovin harvinaista. Mikäli toistuu useammin on tietenkin hyvä käydä puhumassa lääkärille. Lääkehoitoa löytyy tämmöiseenkin vaivaan. Jos veikkaus pitäisi heittää, niin elimistösi ADH-eritys ei toimi tarkoituksenmukaisesti kun nukut päivällä. Taas yksi vuorotyön kääntöpuolia...

Mikäli nukkumaan meno kovin pelottaa ja stressaa, kannattaa laittaa housuun jonkunlainen suoja (Tena lady/tena pantsit/vaippa). Jos vahinko sattuu käymään uudestaan, ei peti kastu ja voit sen puolesta nukkua yösi (tai päiväsi) rauhassa etkä sen vuoksi kärsi unen ja levon puutteesta. Jättää hänet sitten pois jos ei tarvetta enää ilmene.

Puolisosi reaktio tuntuu kovin epäaikuismaiselta ja ilkeältä. Sinulla on täysi oikeus olla loukkaantunut.

Tsemppiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ymmärrän paremmin kuin koskaan

Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän
      Tunteet
      47
      5146
    2. Pyhäinpäivän aamua

Oikein hyvää huomenta ja rauhallista päivää. ❄️😊🥱☕❤️
      Ikävä
      326
      1918
    3. Nainen, se auttaisi jo paljon minua

tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin
      Ikävä
      113
      1838
    4. Anja ja Janne

Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut
      Tuusniemi
      70
      1517
    5. Tässä epämiellyttävä totuus

Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät
      Ikävä
      68
      1467
    6. Miksi olet niin ehdoton mies?

Yksi virhe ja heti pihalle?
      Ikävä
      81
      1214
    7. Elämäni rakkaus

Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh
      Ikävä
      32
      1213
    8. Entä jos sinäkin?

Ehkä sinäkin ajattelet minua?
      Ikävä
      36
      1056
    9. On vaikea uskoa

Että hän olisi niin syvästi rakastunut
      Ikävä
      42
      1035
    10. Mikä sinussa on parasta

Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä
      Ikävä
      21
      984
    Aihe