Pelottaa

jiitu

Heräsin päivällä (teen yötyötä) kauhun hetkeen, koska pissasin alleni ensimmäisen kerran yli kolmeen kymmeneen vuoteen. Viimeksi niin kävi joskus ennen kouluikää. Nyt pelottaa aivan sairaasti mennä nukkumaan aamulla töistä päästyäni. Olin nukkumaan mennessäni melko väsynyt ja nukuin tosi sikeästi. Näin myös "sopivaa" unta ja niinhän sitä holahti tulla melkein kaikki sänkyyn. Pyykkiä sai alkaa pestä heti herättyään ja tietysti mieskin vielä suutuspäissään myöhemmin naljaili asiasta lasten (teini-ikäisten) kuullen. Nyt hirvittää aamu ja nukkumaan meneminen. Pitää varmaan laittaa kello soimaan parin tunnin välein wc-reissuja varten.

Vuosien varrella on ollut monasti läheltä piti-tilanteita ja aina olen nähnyt unta vessassa olemisesta. Vessaunia näen varmaankin keskimäärin viikottain. Nyt olen miehelle todella loukkaantunut hänen naljailustaan ja nukkumaan meno hirvittää aina vain enemmän. Pitää kai mennä jatkossa vierassohvalle nukkumaan ja kääriytyä muoviin. Tuleeko tästä nyt loppuelämän vaiva ja mihinkään vieraaseen paikkaan en ainakaan uskalla mennä nukkumaan. Stressaa koko tilanne aivan sietämättömästi. Mitään erityistä ei elämässäni ole tapahtunut (stressiä, fyysisiä vammoja tms.), joka tämän tilanteen laukaisi.

1

514

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nöös

Sanovat viisaat, että kertaluontoisena tapauksena ei ole mitenkään huolestumista vaativa eikä myöskään kovin harvinaista. Mikäli toistuu useammin on tietenkin hyvä käydä puhumassa lääkärille. Lääkehoitoa löytyy tämmöiseenkin vaivaan. Jos veikkaus pitäisi heittää, niin elimistösi ADH-eritys ei toimi tarkoituksenmukaisesti kun nukut päivällä. Taas yksi vuorotyön kääntöpuolia...

Mikäli nukkumaan meno kovin pelottaa ja stressaa, kannattaa laittaa housuun jonkunlainen suoja (Tena lady/tena pantsit/vaippa). Jos vahinko sattuu käymään uudestaan, ei peti kastu ja voit sen puolesta nukkua yösi (tai päiväsi) rauhassa etkä sen vuoksi kärsi unen ja levon puutteesta. Jättää hänet sitten pois jos ei tarvetta enää ilmene.

Puolisosi reaktio tuntuu kovin epäaikuismaiselta ja ilkeältä. Sinulla on täysi oikeus olla loukkaantunut.

Tsemppiä!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkäsin rakas

Tuottaa sulle nautintoa❤️🔥olet paras ja nautin itsekkin suunnattomasti
      Suhteet
      39
      2507
    2. Maatalous- ja yritystuet pois, työeläkevaroilla valtion velka pois

Suomi saadaan eheytettyä kädenkäänteessä, kun uskalletaan tehdä rohkeita ratkaisuja. Maatalous- ja yritystuet ovat hait
      Maailman menoa
      3
      2277
    3. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      38
      1373
    4. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      84
      1330
    5. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      63
      1211
    6. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      40
      959
    7. Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?

Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.
      Maailman menoa
      124
      853
    8. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      31
      771
    9. Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas

Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi
      Yle
      25
      623
    10. Skenaario

Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan
      Sinkut
      58
      596
    Aihe