Onko teille tapahtunut nyt ihan tämän vuorokauden aikana niin että Plustv-kortista on kadonnut Eurosportin tai jonkun muun tilaamanne kanavan valtuutus mutta muut kanavat näkyy ok?
Mulla on 9 kanavan Plustv-paketti ja Eurosport on osa sitä, nyt vaan kävi niin ettei Eurosport enää näy ja katoin boksin kortin tiedoista että siinä on valtuutuskoodi muuttunut, eilen vielä näkyi ok.
Kaikki muut tilaamani kanavat näkyy kyllä.
Taitaa olla taas samanlainen sotku kun oli tuossa taannoin kun kortti hukkasi valtuutukset ja sitä tapahtui aika monelle ja Plustv joutui sitä selvittämään ja korjaamaan.
PlusTV: Eurosport-valtuutus hävisi
haluun E-sportin takaisin
0
363
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its4068932Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1803411- 191870
- 791181
- 751080
- 271075
Sylikkäin.
Sylikkäin, suudellen. Milloin haluaisit näin nainen tehdä ? Vain häntä ajatellen 😘. Tietenkin jos häntä asia kiinnosta641031Eemeli Peltosen viimeinen postaus Facebookissa!
"Olen ollut kevätistuntokauden viimeisillä viikoilla paljon poissa eduskuntatyöstä. Sain toukokuussa hyvää hoitoa HUSiss791015- 55983
- 65930