Onko lakatun huonekalupuun polttaminen takassa ok ilman ongelmia? On pari kerrossänkyä jotka olen pilkkonut palasiksi, ja sieltähän saisi monta pesällistä takkapuuta tarvittaessa. Vai kiikutanko kaatopaikalle?
Lakatun puun poltto takassa?
7
6067
Vastaukset
- tuhopolttaja..
Kylläpä tuollaista olen muun puun seassa poltellut. Takassa on palaneet myös kaikki vanhat parketit. Mitäpä ongelmia tuosta tulisi, jos nyt ei kovin herkkänokkainen naapuri satu olemaan..
- anna palaa vaan
Lakkahan palaa iloisesti, en usko että siitä on mitään harmia, sillä määräkin on pieni puun pinnassa.
Mutta jos haluat pelata varman päälle, niin laitat niitä vasta toiseen pesälliseen muun puun joukossa.- IOUIOJOIOIOII
Jep kiitti vastanneille! Pistetään takkaan jahka ilmat kylmenee. :)
- Anonyymi
No, ei todellakaan saa polttaa huonekaluja missään. Luepa ohjeet netistä. Huonekaluissa on liimaa ym, joka aiheuttaa päästöjä poltettaessa.
- Anonyymi
Komiasti ne siellä palaa. Olen polttanut kyllästetyt aitatolpatkin.
- Anonyymi
No tässähän juuri ollaan netin äärellä. Lakan yhdisteet palavat kyllä varsin siististi. Turpeenkin poltosta (kepu) nousee fluoria ja klooria ilmaan.
- Anonyymi
Mitä vielä seuraavaksi ?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1802207
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,871580Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää1821454Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141294Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita441114Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2161092- 45997
- 98909
- 85845
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan49815