1. Taksinkuljettaja on kapteeni laivassaan. Mikäli hän kieltää sinua esimerkiksi juomasta autossa niin on turha yrittäkään vedota että ”saanhan, kun edellisessäkin taksissa sai”.
Aivan. Ja ehkäpä olit vielä mennessä selvinpäin mutta nyt kun et tiedä kumman pään penkille laskisit niin KUKAAN ei antaisi sinun juoda autossaan… Edes paras kaverisi.
2.Välttääksesi ylimääräiset siivousmaksut niin älä juo äläkä syö taksissa.Kotimatkasi tuskin kestää niin kauaa että kuolisit nälkään tai janoon sinä aikana.Mikäli oksettaa tai kusettaa niin taksissakin on jarrut ja pyytämällä auto kyllä pysähtyy ja voit mennä päästämään pihalle ruumiisi tuotokset.En siis halua niitä autooni.
3.Hallintalaitteisiin koskeminen on kiellettyä! Eikä tämä ole sinun autosi muutenkaan eli hanskalokeron sisältö tai keskikonsolissa olevat paperit eivät kuulu sinulle joten istu p*rkele paikoillasi!
Jos haluat radiota isommalle tai vaihtaa kanavaa niin pyydä kuljettajaa tekemään se.
4.Myös kuljettajaan koskeminen on kiellettyä!Vaikka kännipäissäsi luuletkin olevasi kova naistenmies niin voit uskoa että kiinnostat minua yhtä paljon kuin koiranp*ska kenkäsi pohjassa.Mikäli et usko varoitustani tai edes yrität tarrata kiinni muussa mielessä niin ennen kuin huomaatkaan olet pippurit silmissä ja miekkataksin takapaksissa matkalla laitokselle.
5.Minulle on turha valittaa kyydin kalleudesta.Sinullahan on kaksi jalkaa joten ei sinun ole
mikään pakko mennä taksilla!
6.Jos sinulla ei ole rahaa niin silloin et myöskään nouse taksiin. Heti kun saat kaupasta haettua viikonloppukaljasi velaksi tai meskussa saat ostettua tuoppisi tyylillä "tulen maksamaan maanantaina",
kerro minulle niin katsotaan uudestaan.
7.Jos autossa on neljä (4) vapaata istuinta niin se tarkoittaa että kyytiin voi nousta neljä (4) matkustajaa. Peräkontti eikä toisten asiakkaiden syli ole vapaa istumapaikka.Mikäli teitä on useampi niin ilmoittakaa se jo taksia tilatessanne niin teille lähetetään tarpeitanne vastaava auto.Mikäli ette kuitenkaan osaa laskea ja saatte liian pienen auton niin emme ajele huviksemme joten maksa nurisematta lähtömaksu turhaan teillä käyneelle autolle ja koeta nyt mongertaa keskusneidille matkustajien oikea lukumäärä.
8.Koeta edes käyttäytyä.Tiesitkö että kuljettajalla on täysi oikeus poistaa sinut kyydistä mikäli käyttäydyt sopimattomasti? Oma vikasi jos löydät itsesi kävelemästä kaatosateessa kotiin.
9.lopuksi yksi pyyntö joka koskee myös niitä kaikkein mukavimpia asiakkaita:
laittaisitteko ystävällisesti ne turvavyöt kiinni!! Ne eivät ole siellä vain koristeena. Vaikka Teidän elämällänne ei omien sanojenne mukaan niin suurta väliä olekaan kun vaimokin on jättänyt ja lapset käyttää huumeita niin en kuitenkaan itse mielelläni kuolisi siihen että kolarissa Te syöksytte takapenkiltä suoraan niskaani.
KIITOS!
OHJEITA TAKSIN ASIAKKAILLE!
34
2664
Vastaukset
- pakollinen nimimerkki
ja haluaisit että näin on, mutta näin se ei ole.
- wkend
on monia syitä jolloin he voivat kieltäytyä.
lisäisin vielä tuohon että on se reteetä tilata taksi ja aloittaa autossa keskustelu alennuksista.
naurattaa kuin rehvakkaita ollaan ja sitten ei olekaan varallisuutta.
kuullut monelta taholta tätä samaa. taksimaksu tuntuu vain kalliilta jos on vähän rahaa. näin se on.
- ennemmin kävellen kaatosateessa
HIENO IHMINEN.
LISÄÄ TUOLLAISTA ASENNETTA PALVELUAMMATTIIN.- simo päräkärry
tämä on oli hjuva.mansikat sulle.
- (a)asiakas
ja vielä hyvin kirjoitettuna. Onnea ja menestystä myös kirjallisella urallasi ja kiitos hyvästä mielestä, jonka kirjoituksestasi sai. Toivottavasti taksia tarvitessani osut kohdalle. Lupaan noudattaa ym. ohjeita :D.
- itsekin asiakas
tämä oli niin oikealla asenteella vedetty. itsestäni ei taksikuskiksi olisi sillä se on henkisesti niin rankkaa työtä että kunnioitan kaikkia jotka siihen pystyy. muistakaa ihmiset: asenne jolla kohtelette kuljettajaa niin samoin hän kohtelee teitä. luuletteko te muutaman promillen vereenne kierryttäneet asiakkaat että olette saa*anan kovia mimmejä/jätkiä kun soitatte suutanne taksinkuljettajalle tai otatte juoksutaksin?
itse kiitän kun on joku joka huolehtii turvallisesti kotiin TAKSI! aikaisemmin tai myöhemmin.
- koululainen
7.Jos autossa on neljä (4) vapaata istuinta niin se tarkoittaa että kyytiin voi nousta neljä (4) matkustajaa. Peräkontti eikä toisten asiakkaiden syli ole vapaa istumapaikka.Mikäli teitä on useampi niin ilmoittakaa se jo taksia tilatessanne niin teille lähetetään tarpeitanne vastaava auto.Mikäli ette kuitenkaan osaa laskea ja saatte liian pienen auton niin emme ajele huviksemme joten maksa nurisematta lähtömaksu turhaan teillä käyneelle autolle ja koeta nyt mongertaa keskusneidille matkustajien oikea lukumäärä.
Myös koululaiskuljetuksia.- tulura
ei tietenkään höh niissä on kiinteä taksa, menevät sillä vehkeellä mikä sattuu vapaana olemaan
- taksit.
tulura kirjoitti:
ei tietenkään höh niissä on kiinteä taksa, menevät sillä vehkeellä mikä sattuu vapaana olemaan
taksikuski on eräänläinen kuningas ja joka alan asiantuntija
- suhari72
tulura kirjoitti:
ohjeet ovat viikonloppuasiakkaille.
koulukuljetukset ymv. ovat kunnan/kaupungin sopimusajoja. - vesseli 1981
suhari72 kirjoitti:
ohjeet ovat viikonloppuasiakkaille.
koulukuljetukset ymv. ovat kunnan/kaupungin sopimusajoja.on viikonloppu eessä taas... on viikonloppu mennääs taas...
lallatilallatilaa... KÄYTTÄYTYKÄÄS TAKSISSA KUNNIALLISESTI SITTEN ETTÄ PÄÄSTÄÄN KAIKKI KOTIIN AJALLAMME! KIITOS! - koululainen
vesseli 1981 kirjoitti:
on viikonloppu eessä taas... on viikonloppu mennääs taas...
lallatilallatilaa... KÄYTTÄYTYKÄÄS TAKSISSA KUNNIALLISESTI SITTEN ETTÄ PÄÄSTÄÄN KAIKKI KOTIIN AJALLAMME! KIITOS!nimittäin viikoloppu. Ei tarvitse pelätä samassa turvavyössä kaverin kanssa kun isi ei saa ottaa ylimääräisiä autonsa kyytiin. Jo kauhulla odotan taas maanantaita.
- Taksi = euroopan omi
Taksi = euroopan omistaja
- wirginiatar
suomalainen taksi.. joku virolainen yritti tarjota pimeetä kyytiä mutta lähdin taksilla ajatuksella "maksoi mitä maksoi mutta pääsen kotiin"..
- kumpulaisen perhe
wirginiatar kirjoitti:
suomalainen taksi.. joku virolainen yritti tarjota pimeetä kyytiä mutta lähdin taksilla ajatuksella "maksoi mitä maksoi mutta pääsen kotiin"..
ainakin yksi janakkalan taksi on suonut perheellemme mukavia kokemuksia taksilla matkustamisista hän kantaa laukut autoon auttaa lapsille vyöt kiinni puhuu katsoen silmiin ja soittaa muutosten tullessa sovittuihin ajoihin. palvelusta tälle miehelle 110 pistettä. tuttu ja turvallinen tunne matkustaa. muutkin ovat kiitoksen ansainneet jotka ovat meitä kuljettaneet.
- ellom
Mä niiiiiiin mielelläni näkisin tän saman Hämeen Sanomien yleisönosastolla :) Kaikanmaailman idiootteja jotka luulee että ovat ainoat asiakkaat ja rahaa on niin paljon ettei paskalle taivu kunnes tulee maksun aika niin pitäs melkein ilmatteeks päästä, sitten hyvä ettei itku iske. Ja luullaan että ovat ainoat asiakkaat maailmassa. Ei tuu mieleen et jos ittelle töissä vittuiltas samalla tavalla tai alkais maksaja vääntään palkasta vähennystä joka helevetin palkkapäivänä.. ei kukaan kuski sitä duuniaan huviksensa tee (tekisikkö ite??? )
- buubububbabj
ainakin turengissa päin ei saa juoda jos ei kuskille tarjoo myös...
- kuski..........
buubububbabj kirjoitti:
ainakin turengissa päin ei saa juoda jos ei kuskille tarjoo myös...
Ja muistakaa hyvät asiakkaat et pyydätte TAKSIKUSKIA puhaltaa alkometriin ennekuin nousette autoon!!
http://yle.fi/alueet/hame/2010/01/taksikuski_ajoi_ylinopeutta_humalassa_1337993.html - suremalisti
kuski.......... kirjoitti:
Ja muistakaa hyvät asiakkaat et pyydätte TAKSIKUSKIA puhaltaa alkometriin ennekuin nousette autoon!!
http://yle.fi/alueet/hame/2010/01/taksikuski_ajoi_ylinopeutta_humalassa_1337993.htmlselvinpäin viitsii katsella? pitkät työpäivät ja huonot palkat.
- suokkari....
Onneksi on tuttavia ja kavereita ketkä heittää ja hakee pikku korvausta vastaan. ennemmin rahat kaverille kuin Taksi joppareille.
- hannuva
autonsa menettää valtiolle jos jää kiinni pimeen taksin ajosta rikosvälineenä. en ottaisi moista riskiä sillä tiedän pari heiskaa joilla on syytteet olleet ja menettivät kaaransa sekä maksovat pikkuset laskut vaikka kielsivät itse tekemästä moista mutta käräjäoikeudella oli todistajia ketkä olivat nähneet kyseisiä autoja liikkeellä.
- kullervonpoikka
hannuva kirjoitti:
autonsa menettää valtiolle jos jää kiinni pimeen taksin ajosta rikosvälineenä. en ottaisi moista riskiä sillä tiedän pari heiskaa joilla on syytteet olleet ja menettivät kaaransa sekä maksovat pikkuset laskut vaikka kielsivät itse tekemästä moista mutta käräjäoikeudella oli todistajia ketkä olivat nähneet kyseisiä autoja liikkeellä.
olis ollut parempi uskoo ku kattokaas nyh ne nostaa hinnat ja örvelit jää ilman kyytii häähähähä
- txo
kullervonpoikka kirjoitti:
olis ollut parempi uskoo ku kattokaas nyh ne nostaa hinnat ja örvelit jää ilman kyytii häähähähä
tervakoskelta ei saa edes pimeetä taksia
- kunnan työntekijä
pimeät taksit ovat rikos. siitä voi menettää autonsa valtiolle ja veromätkyt ovat tuntuvat. niitä seuraa taksit kokoajan ja ovat yhteistyössä oman paikkakunnan poliisin kanssa.
- mazzda
kunnan työntekijä kirjoitti:
pimeät taksit ovat rikos. siitä voi menettää autonsa valtiolle ja veromätkyt ovat tuntuvat. niitä seuraa taksit kokoajan ja ovat yhteistyössä oman paikkakunnan poliisin kanssa.
tervakoskella ei onneks oo takseja-ei ne voi siis seurata
- IXAT
mazzda kirjoitti:
tervakoskella ei onneks oo takseja-ei ne voi siis seurata
Vainajien kuljettajia, Hämeenlinna
Etsitään vainajien kuljettajia ympärivuorokautiseen päivystysluonteiseen työhön Hämeenlinnan kaupungin alueelta. Haemme sekä kokoaikaisia että viikonloppu- ja satunnaistuuraajia.
Hakijalta edellytämme:
- kylmähermoisuutta ja pelkäämättömyyttä työn luonteen vuoksi
- hienotunteisuutta ja hyviä käytöstapoja
- voimassaolevaa ajokorttia
- nuhteetonta taustaa
- siistiä olemusta (ei tatuointeja tai lävistyksiä näkyvissä paikoissa)
- hyvää fyysistä kuntoa
Kannattasi tämän ketjun aloittajan hakea ko. paikkaa on hiljaiset ja rauhalliset kyyditettävät.
- SUHARI HML
TE ETTE TIEDÄ TAKSINKULJETTAJAN TYÖSTÄ MITÄÄN JOS ETTE OLE KOKENEET SITÄ. NÄYTTÄÄ HELPOLTA MUTTA EI OLE.
- Koskiskaksa
Itse olette ammattinne valinneet turha itkeä täällä!!!!!
- myöskin asiakas
itse palvelua tilaatte mutta ette osaa käyttäytyä sen mukaisesti kuin asiakkaan kuuluu.
- los_jakomaki
suomessa taksella on ryöstöhinnat paljon matkustelevana olen sen huomannut täällä lyhytmatka 20ekua samalla hinnalla ajaa esim. espanjassa 5kertaa
- entinen suhari hki
oletko ajatellut että ne maksavat niistä verot,polttoaineet,taksin kaluston (auto,mittarit,laitteet,ym...),palkat,ym. kulut? suomessa nekin ovat kalliita. auton laitteistoon ei 10 000€ riitä. tiedän sen. ennakkoverot korkeita ja niin edelleen. kuvitteletteko että ne kuskit on sinne ne hinnat päättäneet? polttoaineen hinta nousee joten sekin maksaa.. en kadehdi sitä ammattia kun siitä ei jää oikein mitään käteen. se sopii ainoastaan taistelijaluonteiselle ihmiselle. helpommalla leipänsä saa kaupan kassalla ja ravintolan tarjoilijana. ja te viittitte vielä valittaa? miksi tilaatte taksin kun se on teiän mielestä niin kallista? sitten vingutte hintaa alaspäin. tajuutteko et se on kuskin palkasta joka euro pois? olisitko itse valmis asiakkaan takia pienentää palkkaasi? suututtaa tuollaiset suunsoittajat. menkää kokeileen kuinka helppoo se kuljettajana olo on.
- Vanha ja väsynyt.
Hyvä taksimies. Kun otat minut kyytiisi, huomioitko ikäni ja se, etten enää liiku niin kovin keterästi. Olisitko hyvä, tulisit avamaan minulle oven, niinkuin tekivät vielä -60 luvulla herrasmiestaksit. Suothan hymyn ja kohteliaan tervetulo toivotuksen minulle.
Kun pääsemme perille, niin pyydäthän minua odottamaan että ehdit aukaisemaan minulle autosi oven, olisin siitä hyvin iloinen ja mielissäni. Jos minulla on kantamuksia, niin auttaisitko minua niiden kantamisessa, olisin mielissäni.
Ymmärthän hyvä taksimies, että olet ihmispalvelija ja elantosi lähtee siitä, että osaat palvella ja tuottaa mielihyvää.
Kiitos jos jaksoit lukea tämän vuodatukseni. Vannon, että en ole yrittänyt mitään sellaista taksikyydissäsi, josta tuottaisin sinulle mielipahaa. ymmärthän että sinäkin saatat joskus tarvita taksimiestä. - vainaja-asiakas
nauran vedet silmissä. kukaan ei teitä paskahousut palvele! ei edes enään kirkkoherrakaan!
- kuljetusliike b
oletko ajatellut että ne maksavat niistä verot,polttoaineet,taksin kaluston (auto,mittarit,laitteet,ym...),palkat,ym. kulut? suomessa nekin ovat kalliita. auton laitteistoon ei 10 000€ riitä. tiedän sen. ennakkoverot korkeita ja niin edelleen. kuvitteletteko että ne kuskit on sinne ne hinnat päättäneet? polttoaineen hinta nousee joten sekin maksaa.. en kadehdi sitä ammattia kun siitä ei jää oikein mitään käteen. se sopii ainoastaan taistelijaluonteiselle ihmiselle. helpommalla leipänsä saa kaupan kassalla ja ravintolan tarjoilijana. ja te viittitte vielä valittaa? miksi tilaatte taksin kun se on teiän mielestä niin kallista? sitten vingutte hintaa alaspäin. tajuutteko et se on kuskin palkasta joka euro pois? olisitko itse valmis asiakkaan takia pienentää palkkaasi? suututtaa tuollaiset suunsoittajat. menkää kokeileen kuinka helppoo se kuljettajana olo on.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku645160Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti662347- 2622342
Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362339Korjaa toki jos...
Koet että ymmärsin sinut kuitenkin aivan väärin. Jännittäminen on täyttä puppua kun et muitakaan miehiä näköjään jännitä191574Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm2191438Taas joku junan alle
Piltolan tasoristeyksessä: https://www.tilannehuone.fi/ Uutinen Iltalehdessä, Iltasanomissa, MTV:llä, Ylellä jne. Jossai491028- 89996
Harmittaa...Lampsiinjoen sillat
Tulva vei toisen ja toinenkin hajosi. Mielellään korjaisin molemmat, mutta ei ole resursseja siihen hommaan. Ikää jo 72v12929- 66927