Katsomokartoista

Ihmettelevä83

Noista istumapaikoista nyt ihmetellään. Tässä nyt 3 linkkiä mistä löytyy kaikista erilaiset kartat. Itsellä D-katsomon paikat muttei mitään hajua missä paikat oikeesti on.

a) Presale
http://u2.interference.com/f304/horsens-helsinki-and-vienna-pre-sale-201925-3.html

b) Lippupisteen sivuilla
http://www.lippu.fi/PublishedService?pageID=9&itemcode=event_20861

c) Stadikan sivuilla
http://www.stadion.fi/katsomokartta.html

Lippupisteen sivujen mukaan 150e:n paikkojen ala levittyy vaan pyöreän lavan hiukan oikealle puolelle. Presale- ja Stadikan sivuilla alue näkyy ulottuvan paljon pitemmälle oikealle, eli melkein koko Stadikan päähän asti. Kun onhan sillä merkitystä onko paikat oikeassa vai vasemmassa reunassa D-aluetta, pikkusen erilainen näkyvyys nimittäin.. Osaisko kukaan selventää miten noita karttoja tulis lukea tai ymmärtää, tai oisko vielä joku kartta mitä en ole nähnyt? Et tietäis MISSÄ sitä lopulta siis istuu.

Varausvahvistuksessa kun ei lue muuta kun D-katsomo ja Katsomo 1. Ja itse liput ei ole siis vielä tulleet.

2

1484

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • jussihki

      Valitettavasti minullakaan ei ole parempaa karttaa. Mitenkähän ne myy urheilutapahtumiin stadikalle lippuja jos tommosta karttaa ei löydy mistään ... argh.
      Mutta sen voin sanoa että nuo stadionin B ja D katsomoiden rajat ei ole samat kuin 30 ja 150 euron lippujen rajat. B-katsomossakin on 150 euron paikkoja. Esim B13 lohko. Itsekin odottelen fyysisiä lippuja, jos vaikka niihin olisi painettu nuo lohkotkin, muuten voi olla melkoista haahuilua stadionilla tiedossa kun jengi etsii paikkojaan.

      Aika hauskahan siinä on kun viereisellä penkillä istuva on maksanut 5 kertaa enemmän/vähemmän lipusta.

    • jj

      toi presalen linkki näyttää siis katsomot (vihreänä olevat) joihin presalen kautta (ainakin omalla kohdalla) oli ylipäätään mahdollista liput ostaa.

      eli siinä on nyt kaikkien hintakategorioiden katsomoita "vihreänä". d 29-31 on "katsomo 2" eli 90 egen lippupaikoille. "katsomo 1" = ymmärtääkseni 150 egen lippu. viimeisin on d 28.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      583
      3868
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      48
      3318
    3. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2791
    4. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      66
      2749
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2134
    6. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2081
    7. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      1967
    8. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      1855
    9. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      1800
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      47
      1749
    Aihe