Heip,
Matkahuolto on avannut pakettien lähetysjärjestelmänsä kehittäjille. Selkeän xml-rajapinnan kautta saa helposti kytkettyä verkkokauppaan tai muihin systeemeihin pakettien lähetyksen ja jopa maksuliikenteenkin (bussiennakko).
Rajapinta on askel perinteisistä suljetuista logistiikkajärjestelmistä kohti avoimempaa, nykyaikaista nettimaailmaa.
Avoimuuden hengessä rajapinnan käyttöönotto ja kehitys ei maksa mitään. Tarvitsee vain pyytää asiakastunnus, ja systeemi on auki. Oletettavasti piakkoin alkaa ilmestyä valmiita plugareita eri sovelluksiin...
Kehittäjien sormiparkojen säästämiseksi mukana on läjä valmiita esimerkkikoodeja, mukana toistaiseksi php, C#, Ruby ja Java.
Linkki materiaaliin: http://www.matkahuolto.fi/fi/pakettipalvelut/palvelut_etamyynti_ja_verkkokauppiaille/pakettilahetyksen_xml_rajapinta/
Vaikka tässä tulee hiukan mainostettuakin, niin toivoisin palautetta ajatusmallista sekä tietysti käyttäjäkokemuksia!
Verkkokaupan toimituksiin avoin xml-rajapinta Matkahuollolta
Temez
0
640
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 836349
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj524566- 764297
- 1314091
Siekkilässä ajettu ihmisten yli- mitä tapahtui? Länsi-Savo ei ole uutisoinut asiata
Manneja, vaiko matuja?563417Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️263078Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan72747- 362386
- 2052198
- 462046