Paras kohtaus?

Cloud

Paras kohtaus komediosissa?niitä on paljon,mutta mikä jaksaa naurattaa yhä uudestaan?mulla henk.koht. suosikki on Nuijan ja tosinuijan mopo kohtaus,siis se kun ne ajaa sillä siellä maantiella kakspäällä.

19

2134

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Roque

Yks aivan mahtava kohtaus on "Mies ja Alaston Ase 2½" -elokuvan keskivaiheilla jossa Frank Drebin on sidottuna ja yrittää hangata köysiä poikki hyllyä vasten. Hyllyltä sitten tippuu kaikenmoista kamaa (esim. biljardipalloja, keila, pesismaila, alasin) vieressä olevan, rullatuolissa istuvan Dr. Meinheimerin päähän.

• gromit

Ei siis varsinaisesti komedia ole kyseessä kun mainitsen animaation Wrong Trousers, Väärät Housut. Wallace ja fiksu koiransa Gromit ottavat kiinni kavalan pigviinin. Se kohtaus missä ne ajaa sillä junaradalla, pingviini veturissa ja Gromit kannoilla: Siis aivan loistavaa! Se loppu kun pingviini törmää keittiön kaapistoon ja lentää ilmaan 'pilvien halki' ja päätyy Gromitin pitelemään maitopulloon PLOPS!!!
      Tuon jaksan katsoa uudelleen ja uudelleen ja useita kertoja peräkkäin!

• jaajaa

se kohta kun kaikki scream heppua myöten on umpipilvessä ja sitten se rupeepittän sitä jason warheese ääntä!

What can you tell us about Drew(Carmen Electra)
        -well, she had a fat ass,I mean she was like bang!

• -d-

Cheech & Chong: Up in Smoken pössykohtaus autossa jaksaa aina naurattaa.

• Diididii

Kultamuna- leffassa on myös naurettavii ne tilanteet kun se friikki hollantilaisukko mainitsee sanan "fasha" fatherin sijasta.

• teemufani1
        Diididii kirjoitti:

Kultamuna- leffassa on myös naurettavii ne tilanteet kun se friikki hollantilaisukko mainitsee sanan "fasha" fatherin sijasta.

Hei tää on ÄLYTTÖMÄN tärkee asia mun on pakko saada tietää mikä sen näyttelijän nimi on. KERTOKAA JOKU SEN OIKEE NIMI!!!!!!

• santtu

nää jaksaa naurattaa aina:

- Kala Nimeltä Wanda: Otto estämässä 'murtovarasta' ryöstämästä Arcien taloa

- Piukat Paikat: Daphne/Gerry (Jack Lemmon) treffeillä Osgood Fieldingin kanssa (koko kohta)

- Ice Age: kaikki kohdat missä on se hassu jyrsijä sen pähkinänsä kanssa.

Hillittömiä!

• Jyrsijä

Pähkinäänsä pyörittelevä jyrsijä oli tosi hyvä :)

Muistaakseni DVD:llä oli myös katsomisen arvoinen jyrsijä-extra.

• Duke

Leffassa, se kohta missä tää Ace on afrikassa aavikolla sen muovisen sarvikuonon sisällä ja sillä hajoo tuuletin siellä sisällä... Kyllä tää kohta missä se perhe kattelee kun tää sarvikuono "synnyttää" hiestä märän Ace Venturan, mä meinasin kuolla nauruun, pää tuli ihan kipeeksi.. 8D.....

• Baxter

Top Secret! - huippusalaista. Se koko takaperinkelauksella näytelty kirjakauppakohtaus.

American Pie. "And one time, at the band camp, I stuck my flute in my pussy." Tai jotenkin sinne päin.

Monsterit Oy:n lopputekstimusikaali, etenkin alkuperäiskielellä, vaikka suomalaisetkin tekevät toki hyvää jälkeä.

Rowan Atkinsonin lyhyt cameo Neljissä häissä ja yksissä hautajaisissa. "...to be your awful wedded wife?"

Steve Martinin 20 parempaa nenäherjaa Roxannessa.

Mel Brooksin Mielettömän maailmanhistorian koko kivikausijakso, etenkin ihan alku.

Ja kauniiksi lopuksi, Jim Carrey tekee nappikoukkuhyökkäyksen superhidastuksella Ace Venturassa.

• Dima

Powers: laittaa mini me:n säkkiin ja alkaa huitomaan sen kanssa ympäri kämppää...

• Jere

Kyseisestä leffasta nyt tulee mieleen yksi eniten sillähetkellä naurattaneista jutuista. Katselin kyseisen pätkän elokuvateatterissa kun tuli joten on jo kokolailla aikaa mutta muistaa vieläkin.

Murphy kun on siellä parvekkeella huutelemassa naapureille hyvää huomenta hieman kielitaidottomana, toiselta parvekkeelta kuuluu "fuck you, man", josta eddie luulee sen olevan vastaus toivotukseen ja leppoisasti huutelee takaisin, "yees yees, fuck you too".

Tylsä juttu kerrottuna mutta jäi mieleen kyllä ja kolhati kun ensimmäistä kertaa katseli ja räjähti kyllä koko leffateatteri tuossa kohdassa aika kiitettävästi.

• ipoT

Austin Powersin pissanäyte ja suihkulähde kohtaukset.Mauttomia ja ennalta arvattavia,mutta aina vaan ne jaksaa naurattaa.

• Watcher

....It's only a bunny.

-Monty Python ja Graalin Malja. Niin pupusta päästiin eroon tietenkin Antiokian Pyhällä Käsikranaatilla.

• hehe

"...Then shalt thou count to three, no more, no less. Three shall be the number thou shalt count, and the number of the counting shall be three. Four shalt thou not count, neither count thou two, excepting that thou then proceed to three. Five is right out..."

• wayne

Nämä neljä leffaa ovat loistavia ja yksin kotona leffoissa jaksaa aina naurattaa se kun ne rosvot yrittää saada sitä poikaa kiinni ja hän on tehnyt niitä ansoja niille. American pie 1 jaksaa naurattaa se piirakka kohtaus missä isä tulee kotia ja poika taas hässii piirakkaa. American pie 2 taas naurattaa se kun tämä kyseinen henkilö käyttää liimaa itsetyydytys kohtauksessa ja sitten menee vielä sinne katolle.. et näin..

• tyttö13w

meil on Joe Dirt dvd... koko leffa on pelkkää huumorii. Siis se on yhtä hyvä ku ace ventura- luonto kutsuu: ellei parempikii. Siin on paras kohta se ku buffalo bob vangitsee joen sinne kuoppaa ja roikottaa narun pääs korii mis on voide ja jankuttaa: se voitelee itsensä nyt heti.

Ace ventura luonto kutsuu:n paras kohta on se sarvikuonojuttu ja se ku se leikkii piirtoheittimel tekemäl varjokuvii niihin henkilöihin... xD xD xD xD sekii on hyvä ku se lähtiessää käskee sen boba norsun istua, ja se istuu sen yhen tyypin hienon auton päälle...

• Simple is fun

Tää naurattaa vieläkin vaikka siitä on ainakin 10v kun oon viimeks nähnyt leffan: The Money Pit (Tom Hanks, Shelley Long; muistaakseni suomeksi Rahareikä) ja siinä kohtaus kun pariskunta kantaa sankokaupalla vettä ammeeseen, jonka alta lattia sitten pettää ja amme tippuu alakertaan ja mäjähtää kappaleiksi. Tämä on Hanksin esittämälle hahmolle ns. viimeinen pisara ja hän saa täydellisen hepulin. Ihan hervoton kohtaus jolle nauroin lattialla kippurassa! Muutenkin hauska leffa, suosittelen!

• isotkassit

American Pie 3: The Wedding. Kohtaus jossa jätkät ovat homobaarissa ja Stifler aloittaa tanssiesityksen Maniacin soidessa taustalla. Ehdoton!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5895
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4007
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2966
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      250
      2017
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1984
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      142
      1771
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1743
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1549
    Aihe