Uusi Grand Slam levy ja kiertue

Rällämi

Grand Slam tekee helmikuussa 2010 kahdeksan keikan konserttikiertueen. Yhtye julkaisee 28.10.2009 neljän kappaleen cd-levyn "Kuka meistä uskaltaa", jonka nimikappale on ennenjulkaisematonta Juice Leskinen Grand Slam -materiaalia.

Kiertueohjelma:
05.02. Hämeenlinna, Verkatehdas, 06.02. Tampere, Tampere-talo, 12.02. Jyväskylä, Paviljonki, 13.02. Turku, Konserttitalo, 19.02. Kuopio, Musiikkikeskus, 20.02. Helsinki, Finlandia-talo, 26.02. Mikkeli, Mikaeli, 27.02. Lahti, Sibeliustalo

http://www.karppanen.fi/GrandSlam_07/

8

1263

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • volans

      6.2. Tampere-Talossa. Sinne tarvii mennä!

      • kahjopetteri

        Kuopijoon liput hommattu ja sinne mennään :)


      • volans

        ja käytiin vielä kaverien kans Juicen haudalla juomassa pikku pullo Carilloo. Kaadettiin Juicellekin lumihankeen yks mukillinen...


    • hete 69

      Onkos Grant Slamin keikan jo nähneillä kommentteja ... oliko hyvä? itse olen menossa Kuopioon...

      • GS

        Olin Hämeenelinnassa ja Lahteen vielä uudestaan. Bändi toimi kuin junanvessa... Suosittelen tosi lämpimästi. Showssa oli paljon vuoden 07 ja 08 juttuja mutta myös uutta, kuten taustakankaan diashow. Biiseissä uutta oli esim Paperitähdet, 3:30 ja Mies joka rakastaa itseään. Tuttua, mutta hauskaa niin että maha kipeänä sai nauraa, oli Andi Tammilehdon panhuilusoolo Einarin polkupyörässä ! EHDOTTOMASTI SUOMEN YKKÖSBÄNDI vielä nykyäänkin. Keikan kesto väliaikoineen oli 2,5 tuntia joten rahoilleen saa täyden vastineen.


      • GS kirjoitti:

        Olin Hämeenelinnassa ja Lahteen vielä uudestaan. Bändi toimi kuin junanvessa... Suosittelen tosi lämpimästi. Showssa oli paljon vuoden 07 ja 08 juttuja mutta myös uutta, kuten taustakankaan diashow. Biiseissä uutta oli esim Paperitähdet, 3:30 ja Mies joka rakastaa itseään. Tuttua, mutta hauskaa niin että maha kipeänä sai nauraa, oli Andi Tammilehdon panhuilusoolo Einarin polkupyörässä ! EHDOTTOMASTI SUOMEN YKKÖSBÄNDI vielä nykyäänkin. Keikan kesto väliaikoineen oli 2,5 tuntia joten rahoilleen saa täyden vastineen.

        Kuopijoon ollaan menossa :) höh, sehän on ihan kohta !


      • ponimies,
        ponimies kirjoitti:

        Kuopijoon ollaan menossa :) höh, sehän on ihan kohta !

        Nyt on Rällämi nähty ja koettu ! Oli yllättävän hyvä toenperrään.
        Harvoin saa laulaa semmosen kuoron kanssa Syksyn Säveltä Grand Slamin säestyksellä.
        Rahoilleen tosiaan sai vastinetta, 2.5 tuntia tosiaan !
        Mielenkiintoisia, uusia sovituksia muutamista kappaleista kuultiin. Yliahon kitarointia olsi kuunnellut mielellään enemmänkin. Teatteriryhmä joka osaa soittaa, Heavydiggarin vuorisaarna jyräsi kuin juna.
        Äänet oli hyvin balanssissa konsertissa ja valot vilkkui kuin asiaan kuuluu.
        Teepaita ja kalenteri tietty tarttui mukaan, sekä Puntin kans juttutuokion päätteeksi Geeässän ep nimmarillaan :) Sattui vielä Kuopion keikka Juicen kuuskytvuotis päivälle.
        Kiitos Juice ja kiitos Grand Slam.


    • Oravaryhmä

      Finlandia talon keikka nähty ja edelleen täpinöissä...tosin odava vitsi meni vähän poskelleen...mutta väliä hällä...:)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4643
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2269
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1794
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1518
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      32
      1461
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1318
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1237
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1156
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe