Sattuipa haaviini tällainen sekavasti kuvattu pätkä:
http://www.youtube.com/watch?v=BVeHMNlmuEI&NR=1
Tässä taidetaan hokemisessa ylittää vl-normi aivan selvästi. Menokin on reippaampaa kuin seuroissa.
Taitavat muut päihittää vl:t toistossa
17
258
Vastaukset
- kirjoitti aikoinaan:
"Kylmältä hypätä ei se ole mikkän erityinen synti kuin jalat kestit."
(Vesisaareen 16.3.1868) etteivät kaikki, varsinkaan uskomassa olevat hyväksy hengellisyyksiä joilla maallisia lauluja, joissa on iskelmä musiikin sävel-
- ..........
Mitä se sävel haittaa jos sanat ovat kuitenkin täyttä asiaa Jeesuksesta?
- musiikin
alkeet - onko mikä klassista ja mikä jotain muuta ja mitä on iskelmämusiikki? tai sävel tai melodia...
ei tarvitse matkia sielunvihollista...
Näkemykseni mukaan on vain yksi Jumalan seurakunta. Ekunemia ei ole seurakunta, vaan on hengellistä sekavuutta ja huoruuttaa väittää, että monenlaisilla uskoilla ja opeilla olisimme saman Isän lapsia- Väinämöisten juttuja opetetaan Jumalan valtakunnan ulkopuolella, mutta Jumalan valtakunnan raja on selvä (Tiit.3:10-11).- etsivä-xx
weha kirjoitti:
ei tarvitse matkia sielunvihollista...
Näkemykseni mukaan on vain yksi Jumalan seurakunta. Ekunemia ei ole seurakunta, vaan on hengellistä sekavuutta ja huoruuttaa väittää, että monenlaisilla uskoilla ja opeilla olisimme saman Isän lapsia- Väinämöisten juttuja opetetaan Jumalan valtakunnan ulkopuolella, mutta Jumalan valtakunnan raja on selvä (Tiit.3:10-11).Silläkin on weha merkitystä musiikissa, mihin suuntaan on menossa. Jos maailmassa ei ajattele Kristusta ollenkaan, voi esim gospel tai muu vetävä musiikki olla alku, joka herättää kiinnostuksen. Aina ei tie vie samaa polkua. Tuli teini-iässä kuunneltua niitäkin, vaikka nyt kaipaa Raamatun sanaa sellaisenaan. Ihminen voi aikanaan istua vaikka seurapenkkiin. On todella pieni odennäköisyys, että tavallinen suomalainen suoraan kylmiltään kävelee rauhanyhdistyksen ovesta sisään. Joku kiinostus on jo sitä ennen. Maailma ei ole mustavalkoinen. Jumala kutsuu ja lahjoittaa uskon.
- Marssijärjestys
etsivä-xx kirjoitti:
Silläkin on weha merkitystä musiikissa, mihin suuntaan on menossa. Jos maailmassa ei ajattele Kristusta ollenkaan, voi esim gospel tai muu vetävä musiikki olla alku, joka herättää kiinnostuksen. Aina ei tie vie samaa polkua. Tuli teini-iässä kuunneltua niitäkin, vaikka nyt kaipaa Raamatun sanaa sellaisenaan. Ihminen voi aikanaan istua vaikka seurapenkkiin. On todella pieni odennäköisyys, että tavallinen suomalainen suoraan kylmiltään kävelee rauhanyhdistyksen ovesta sisään. Joku kiinostus on jo sitä ennen. Maailma ei ole mustavalkoinen. Jumala kutsuu ja lahjoittaa uskon.
Rauhanyhdistyksen renki, vaan Rauhanyhdistyksen tulisi olla Jeesuksen seuraaja.
- keksintöä.
Raamatun aikana tanssittiin rytmisesti. SRK:n syntilistaan se on lisätty ihan ihmiskädellä.
Missä valssi on kiellyt Raamatussa, samoin Beat- tango sekäylitysmusiikki.
Näissä juuri puhtaan Rakkaudesta ja rakastamisesta, Herran ylistyksestä.weha kirjoitti:
ei tarvitse matkia sielunvihollista...
Näkemykseni mukaan on vain yksi Jumalan seurakunta. Ekunemia ei ole seurakunta, vaan on hengellistä sekavuutta ja huoruuttaa väittää, että monenlaisilla uskoilla ja opeilla olisimme saman Isän lapsia- Väinämöisten juttuja opetetaan Jumalan valtakunnan ulkopuolella, mutta Jumalan valtakunnan raja on selvä (Tiit.3:10-11).on perheväkivaltaa, pakko- synnytyskuolemaa, hylkäämitä, ja insestiä?
Ja phinta, vihaat niitä, joilla on Jeesus. Mikä jumala se sellainen on, johon suoraan mennään ilman parannusta Herraan Jeesukseen. Joku lahko vai?
Shalom
- iloa vain
mitä PAHAA tuossa muka on?
löytää toki myös ihan maailmallista tilaisuuksista. Hengellisuyyden nimelläkin kaupataan ihan pelkkästä valheen isästä olevia uskoja ja opetuksia. Kuten Raamatustakin luemme, Jumala johtaa omansa aina valtakuuntaansa. Näin oli siis myös esim. Paavalin kohdalla. Ei häntä Jumala johdattanut ristin juurelle, Vaan Jumalan valtakuntaan, toisen Jumalan lapsen luokse. Ei ollut Paavalin osa hyvä, vähääkään ennen, kuin kohtasi uskovaisen Ananiaan. Jumalan valtakunnan ulkopolella ei ole pelastusta, koska siellä ei ole Jeesusta, vaan siellä on epäuskoa. Lammas on laumaeläin ja lampaalla on oikean lampaan korvvat. Ei ole sama mitä opetetaan ja puhutaan. Se Jumalan seurakunta ei ole tänä aikana nimeltään vain Vl:ä, vaan missä ikinä uskotaan ja opetetaan samalla tavalla. Uskovaisilla on Raamatun mukaan hengellinen yhteys keskenään. Yhdellä paikkakunnalla on vain yksi Jumalan lasten joukko. Pyhä Henki on rakkauden ja johtaa omansa aina yhteen.
apt.2:42. "Ja he pysyivät alati apostolien opissa ja osallisuudessa, ja leivän murtamisessa ja rukouksissa".
1.kor.1:10. Mutta minä neuvon teitä, rakkaat veljet, meidän Herran Jesuksen Kristuksen nimen kautta, että te kaikki yhdenkaltaisen puheen pitäisitte, ja ettei teidän seassanne eriseuroja olisi, vaan olkaat sovitetut yhdessä mielessä ja yhdessä neuvossa.
Minusta nämä pitäisi olla niin seliviä asioita, ettei niistä tarvitse vängätä.- iveta
weha kirjoitti:
löytää toki myös ihan maailmallista tilaisuuksista. Hengellisuyyden nimelläkin kaupataan ihan pelkkästä valheen isästä olevia uskoja ja opetuksia. Kuten Raamatustakin luemme, Jumala johtaa omansa aina valtakuuntaansa. Näin oli siis myös esim. Paavalin kohdalla. Ei häntä Jumala johdattanut ristin juurelle, Vaan Jumalan valtakuntaan, toisen Jumalan lapsen luokse. Ei ollut Paavalin osa hyvä, vähääkään ennen, kuin kohtasi uskovaisen Ananiaan. Jumalan valtakunnan ulkopolella ei ole pelastusta, koska siellä ei ole Jeesusta, vaan siellä on epäuskoa. Lammas on laumaeläin ja lampaalla on oikean lampaan korvvat. Ei ole sama mitä opetetaan ja puhutaan. Se Jumalan seurakunta ei ole tänä aikana nimeltään vain Vl:ä, vaan missä ikinä uskotaan ja opetetaan samalla tavalla. Uskovaisilla on Raamatun mukaan hengellinen yhteys keskenään. Yhdellä paikkakunnalla on vain yksi Jumalan lasten joukko. Pyhä Henki on rakkauden ja johtaa omansa aina yhteen.
apt.2:42. "Ja he pysyivät alati apostolien opissa ja osallisuudessa, ja leivän murtamisessa ja rukouksissa".
1.kor.1:10. Mutta minä neuvon teitä, rakkaat veljet, meidän Herran Jesuksen Kristuksen nimen kautta, että te kaikki yhdenkaltaisen puheen pitäisitte, ja ettei teidän seassanne eriseuroja olisi, vaan olkaat sovitetut yhdessä mielessä ja yhdessä neuvossa.
Minusta nämä pitäisi olla niin seliviä asioita, ettei niistä tarvitse vängätä.Itse kirjoitit tuossa edellä näin: " Uskovaisilla on Raamatun mukaan hengellinen yhteys keskenään. Yhdellä paikkakunnalla on vain yksi Jumalan lasten joukko. Pyhä Henki on rakkauden ja johtaa omansa aina yhteen."
Niin onkin uskovaisilla keskenään hengen yhteys, ei rakennukset tai organisaatiot. Ja se hengen yhteys sanelee myös sen, että on myös yksi Jumalan lasten joukko, jossa Jumalan valtakunta on sisällisesti. Niinkuin Raamattu opettaa
"Ei Jumalan valtakunta tule nähtävällä tavalla,
17:21 eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti
teissä."
Jumalan rauhaa Sinulle! iveta kirjoitti:
Itse kirjoitit tuossa edellä näin: " Uskovaisilla on Raamatun mukaan hengellinen yhteys keskenään. Yhdellä paikkakunnalla on vain yksi Jumalan lasten joukko. Pyhä Henki on rakkauden ja johtaa omansa aina yhteen."
Niin onkin uskovaisilla keskenään hengen yhteys, ei rakennukset tai organisaatiot. Ja se hengen yhteys sanelee myös sen, että on myös yksi Jumalan lasten joukko, jossa Jumalan valtakunta on sisällisesti. Niinkuin Raamattu opettaa
"Ei Jumalan valtakunta tule nähtävällä tavalla,
17:21 eikä voida sanoa: 'Katso, täällä se on', tahi: 'Tuolla'; sillä katso, Jumalan valtakunta on sisällisesti
teissä."
Jumalan rauhaa Sinulle!mutta tarkoitat muuta, etkä ymmärrä mitä sanat tarkoittavat.
Kohta on käännetty asianyhteyden mukaan väärin 38-käännöksessä, sillä Jumalan valtakunta ei voi olla epäuskoisten fariseusten sydämessä, joille Jeesus vastaa.
Sekä vanha Raamattu Biblia, että uusikäännös kääntää, että Jumalan valtakunta on "teidän keskellänne". Siinähän oli Jeesus ja hänen opetuslapsensa, heidän keskellään ja heissä asuikin. Jumalan valtakunta tunnistetaan juuri Jeesuksen äänestä. Jumalan lapset tunnistavat yhden oikean uskon ja opin. Väärää he eivät seuraa, koska väärässä opissa ei voi vahingossakaan pelastua:
Joh.10:5. "Mutta ei he muukalaista seuraa, vaan pakenevat häntä; sillä ei he tunne muukalaisten ääntä"... 16. Minulla on myös muita lampaita, jotka ei ole tästä lammashuoneesta: ne pitää minun myös tänne saattaman: ja he saavat kuulla minun ääneni; ja pitää oleman yksi lammashuone ja yksi paimen.- iveta
weha kirjoitti:
mutta tarkoitat muuta, etkä ymmärrä mitä sanat tarkoittavat.
Kohta on käännetty asianyhteyden mukaan väärin 38-käännöksessä, sillä Jumalan valtakunta ei voi olla epäuskoisten fariseusten sydämessä, joille Jeesus vastaa.
Sekä vanha Raamattu Biblia, että uusikäännös kääntää, että Jumalan valtakunta on "teidän keskellänne". Siinähän oli Jeesus ja hänen opetuslapsensa, heidän keskellään ja heissä asuikin. Jumalan valtakunta tunnistetaan juuri Jeesuksen äänestä. Jumalan lapset tunnistavat yhden oikean uskon ja opin. Väärää he eivät seuraa, koska väärässä opissa ei voi vahingossakaan pelastua:
Joh.10:5. "Mutta ei he muukalaista seuraa, vaan pakenevat häntä; sillä ei he tunne muukalaisten ääntä"... 16. Minulla on myös muita lampaita, jotka ei ole tästä lammashuoneesta: ne pitää minun myös tänne saattaman: ja he saavat kuulla minun ääneni; ja pitää oleman yksi lammashuone ja yksi paimen.mistään epäuskoisten fariseusten sydämistä, vaan uskovien hengen yhteydestä. Jeesuksen lampaita on kaikkialla Jumalan valtakunnassa, joka ei ole täällä tai tuolla, niinkuin tänään seuroissa opetettiin, että se on näkymätön, ei näkyväinen, ei ole rippuvainen rakennuksista,organisaatioista,kirkoista,
herätysliikkeistä, vaan Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä(teidän keskellänne). Siellä on Jeesus KAIKKIEN LAMPAITTEN kanssa, jotka kuulivat Hänen äänensä ja lähtivät onnellisina Hänen Sovitustyöstään lunastettuina seuraamaan Häntä ja julistamaan tätä hyvää sanomaa kaikkialle maailmaan. - Sivulainen
iveta kirjoitti:
mistään epäuskoisten fariseusten sydämistä, vaan uskovien hengen yhteydestä. Jeesuksen lampaita on kaikkialla Jumalan valtakunnassa, joka ei ole täällä tai tuolla, niinkuin tänään seuroissa opetettiin, että se on näkymätön, ei näkyväinen, ei ole rippuvainen rakennuksista,organisaatioista,kirkoista,
herätysliikkeistä, vaan Jumalan valtakunta on sisällisesti teissä(teidän keskellänne). Siellä on Jeesus KAIKKIEN LAMPAITTEN kanssa, jotka kuulivat Hänen äänensä ja lähtivät onnellisina Hänen Sovitustyöstään lunastettuina seuraamaan Häntä ja julistamaan tätä hyvää sanomaa kaikkialle maailmaan.Ketähän ovat sitte ne vuohet, jotka erotellaan lampaista viimeisellä tuomiolla?
- iveta
Sivulainen kirjoitti:
Ketähän ovat sitte ne vuohet, jotka erotellaan lampaista viimeisellä tuomiolla?
ole ne, jotka eivät ottaneet Jeesusta, Jeesuksen Sovitustyötä ja syntienanteeksiantamusta vastaan. Näin lyhyesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501469
- 104911
- 75723
- 51625
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa15573ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40504Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m155471Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..37453- 26409
Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;185402