Ensinnäkin, Onneksi olkoon Obama!!
Ja onneksi olkoon myös Linus Torvalds ja Mårten Mickos jotka ovat sijoittuneet uutispalvelu Silicon.com'in vuosittain valitseman maailman 50 vaikutusvaltaisimman it-alan gurun joukkoon.
Linus on sijalla 20 ja Mårten sijalla 39.
Aika hyvä sijoitus Svenskfinlandille! Eikömuka??
Heja grabbar!! :-)
Pakko vähän tuulettaa!!
8
189
Vastaukset 8
- agagagagag
Anna-Maja Henriksson, Kenneth Myntti tai Ulla-Maj Wideroos ei saanut Nobelia Hahahaa
- agaggaagag
Niiltä jotka tuntevat itsensä nöyryytetyiksi jotka ei tulleet mukaan listaani. No voinhan minä vielä mainita Kimmo (susi) Sasin ja Paavo(puavo) Lipposen
- SS upseeri
Ruotsin kuningas myöntää Myntille mitallin. Onhan Myntti sentää herrakansaa kuten oli Tör Högnas.
Ruotsissa aioitaan muuten kovasti 2010 juhlia Adolf Hitlerin 121 syntymäpäivää. Muuten tuoreimman tutkimuksen mukaan Adolf Hitler ei kuollut bunkkerissa vaan pakeni Ruotsiin ja asusteli siellä ruotsalaisten naisten kanssa.
Svedut väittävät, että Aribert Heim asuisi Suomessa väärennetyllä henkilöllisyydellä nimeltää Ari-Petteri Heimo
- tortu torwalds
Eikös se Obama ole teidän ruotsalaisten mielestä untermenschen. Hyi hyi sellainen. Ruotsalaisten puuvillapelloille töihin sellainen.
Linus on muuten aika suomalaisen näköinen. Noo molemmat yrittävät kopioida Bill Gatesia.- hghjk.
Uusi ja teknisesti kehittymätön laite. Kömpelö käyttää.
Kehitys johtaa jo lähivuosikymmeninä täysin uudelaisiin käyttöjärjestelmiin ja teksisiin ratkaisuihin. Linux on pian historiaa. Kuten kaikki tietokoneen muukin nyky tekniikka.
- ank dam
Hienoa kun Linus on päässyt listalle. Suomenkielisenä olen tyytyväinen kun Linus on noteerattu noin korkealle vaikka hän on suomenruotsalainen. Vaikkakin Linus ei alunperin "keksinyt" Linux käyttöjärjestelmää vaan jatko kehitti sitä ja antoi sille nyt tunnetun nimen.
Mutta kerro Ankdam mikä on aloituksesi tarkoitus? Yritätkö hekumoida suomenruotsalaisen saavutuksilla mollaten suomenkielisiä?
ps. Kuka on Mårten Mickos? - pakkoruotsinet
sellainen maa sijaitsee kuin Svenskfinland?
- pakkoruotsinet
on koulutettu pääasiassa suomenkielisten toteuttamalla koulutuksella sekä verorahoilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taas uusi PS:n rasismiKOHU!
Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a490979- 57628
Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!
Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o160583- 51555
Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.
Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä166548Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo
Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.233530Katotaan miten jaksat tätä
Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.73489Tiedätkö mitä mies
Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut20466Naisten liian suuret vaatimukset?
Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta93451Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!
Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht187440