Pakko vähän tuulettaa!!

Ensinnäkin, Onneksi olkoon Obama!!

Ja onneksi olkoon myös Linus Torvalds ja Mårten Mickos jotka ovat sijoittuneet uutispalvelu Silicon.com'in vuosittain valitseman maailman 50 vaikutusvaltaisimman it-alan gurun joukkoon.
Linus on sijalla 20 ja Mårten sijalla 39.
Aika hyvä sijoitus Svenskfinlandille! Eikömuka??
Heja grabbar!! :-)

8

189

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • agagagagag

Anna-Maja Henriksson, Kenneth Myntti tai Ulla-Maj Wideroos ei saanut Nobelia Hahahaa

• agaggaagag

Niiltä jotka tuntevat itsensä nöyryytetyiksi jotka ei tulleet mukaan listaani. No voinhan minä vielä mainita Kimmo (susi) Sasin ja Paavo(puavo) Lipposen

• SS upseeri

Ruotsin kuningas myöntää Myntille mitallin. Onhan Myntti sentää herrakansaa kuten oli Tör Högnas.

Ruotsissa aioitaan muuten kovasti 2010 juhlia Adolf Hitlerin 121 syntymäpäivää. Muuten tuoreimman tutkimuksen mukaan Adolf Hitler ei kuollut bunkkerissa vaan pakeni Ruotsiin ja asusteli siellä ruotsalaisten naisten kanssa.

Svedut väittävät, että Aribert Heim asuisi Suomessa väärennetyllä henkilöllisyydellä nimeltää Ari-Petteri Heimo

• tortu torwalds

Eikös se Obama ole teidän ruotsalaisten mielestä untermenschen. Hyi hyi sellainen. Ruotsalaisten puuvillapelloille töihin sellainen.

Linus on muuten aika suomalaisen näköinen. Noo molemmat yrittävät kopioida Bill Gatesia.

• hghjk.

Uusi ja teknisesti kehittymätön laite. Kömpelö käyttää.

Kehitys johtaa jo lähivuosikymmeninä täysin uudelaisiin käyttöjärjestelmiin ja teksisiin ratkaisuihin. Linux on pian historiaa. Kuten kaikki tietokoneen muukin nyky tekniikka.

• ank dam

Hienoa kun Linus on päässyt listalle. Suomenkielisenä olen tyytyväinen kun Linus on noteerattu noin korkealle vaikka hän on suomenruotsalainen. Vaikkakin Linus ei alunperin "keksinyt" Linux käyttöjärjestelmää vaan jatko kehitti sitä ja antoi sille nyt tunnetun nimen.

Mutta kerro Ankdam mikä on aloituksesi tarkoitus? Yritätkö hekumoida suomenruotsalaisen saavutuksilla mollaten suomenkielisiä?

ps. Kuka on Mårten Mickos?

• pakkoruotsinet

sellainen maa sijaitsee kuin Svenskfinland?

• pakkoruotsinet

on koulutettu pääasiassa suomenkielisten toteuttamalla koulutuksella sekä verorahoilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      490
      979
    2. 57
      628
    3. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      160
      583
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      51
      555
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      166
      548
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      233
      530
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      73
      489
    8. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      466
    9. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      93
      451
    10. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      187
      440
    Aihe