Aldara voiteesta kokemuksia???!

uusi täällä!

Moikka. Kävin tänää lääkärissä ja minulle annettiin useampi vaihtoehto hoitoon ja päädyin tähän todella hintavaan aldara voiteeseen koska sanottiin että tämä olisi tehokkain näistä kolmesta? Ne kaksi oli jotain halvempia. Ja päädyin ottaa kalleimman, makso mitä makso kunhan pääsisin eroon noista pahuksen näppylöistä!
Olisi kiva kuulla kokemuksia muilta että miten tämä voide on auttanut ja onko kovinki kivuliasta? :/
Yhden keskustelupalstan löysin jossa oli puhetta kyseisestä ja sielä sanottiin että todella kivulias, kirvelee ja kutisee ja toivoisin nyt kuulevani siitä jotain positiivista ja toki myös ne negatiivisemmatkin kokemukset että onko se kaikilla yhtä kivulias ja mitenkä tämän teho? Ja onko näppylät tullut takaisin vai onko kerralla päästy niistä eroon?
Minulla on myös tätä condylinea mitä sain poikaystävältäni ja ajattelin että jos tämä aldara ei tehoaisi niin alottaisin uuden kuurin tuolla condylinella..
Entäs jos ja kun näistä näppylöistä pääsee eroon niin onko tartuntatodennäköisyys yhtä suuri on sitten näitä näppylöitä tai ei? Piti kysyä lääkäriltä mutta hädissäni sielä ollessa unohdin kokonaan :(

kiitos asiallisista vastauksista, mitä todella kaivataan!

16

12877

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokenut..

      mistähän taudista puhut viestissäsi? :) herpeksestä? genitaali vai huuliherpeksestä?

      • uusi täällä!

        Enpäs näköjään edes maininnut siitä :/ siis kyse on kondyloomasta!


      • kokenut..
        uusi täällä! kirjoitti:

        Enpäs näköjään edes maininnut siitä :/ siis kyse on kondyloomasta!

        Itselläni todettiin genitaali herpes, ai jestas sitä kipua ja kirvelyä ja kutinaa!!! ihan hirveetä. Harmi etten osaa tuohon asiaan neuvoa, kun kokemusta on vaan herpeksestä. Oireet tosin saman tyyppisiä herpeksessä ja kondyloomasta :/ Oletko minkä ikäinen?Toivottavasti olosi helpottuu pian!! Itse sain antibiootti kuurin tiistaina, ja vieläkin olo on kipeä, mut huomattavasti parempi! myös voidetta kokeilin ja sekin auttoi hiukan. Herpeksessähän on et oireet kestää 1-3 viikkoa.Kondyloomaan en ole ehtinyt tutustumaan :/


      • uusi täällä!
        kokenut.. kirjoitti:

        Itselläni todettiin genitaali herpes, ai jestas sitä kipua ja kirvelyä ja kutinaa!!! ihan hirveetä. Harmi etten osaa tuohon asiaan neuvoa, kun kokemusta on vaan herpeksestä. Oireet tosin saman tyyppisiä herpeksessä ja kondyloomasta :/ Oletko minkä ikäinen?Toivottavasti olosi helpottuu pian!! Itse sain antibiootti kuurin tiistaina, ja vieläkin olo on kipeä, mut huomattavasti parempi! myös voidetta kokeilin ja sekin auttoi hiukan. Herpeksessähän on et oireet kestää 1-3 viikkoa.Kondyloomaan en ole ehtinyt tutustumaan :/

        Olen 21 vuotias. Iltaa/yötä odotan siis kauhulla :,( Kipu on siis myös päivisin kun rasvaa ei ole? vai?
        Minulla on huomenna yksi tärkeä tilaisuus enkä tosiaan halua mistään kivuista kärsiä sillon niin olisiko hyvä siis suosiolla siirtää tätä kuuria seuraavaan iltaa?

        Tosiaan täysin kokematon näihin kaikkiin sukupuolitauteihin enkä ole kovin paljon aiheestä kerinnyt vielä lukea! Poikaystävältäni sain tämän kyseisen ja puolisen vuotta oltu yhessä ja se oli saanut sen aikasemmasta suhteesta ja sille tämä uusiutu meidän suhteen aikana ja tarttui minuun. En tiedä edes tarkalleen kauan tämä on mulla ollut koska voi olla oireettomanakin pitkään..


      • kokenut...
        uusi täällä! kirjoitti:

        Olen 21 vuotias. Iltaa/yötä odotan siis kauhulla :,( Kipu on siis myös päivisin kun rasvaa ei ole? vai?
        Minulla on huomenna yksi tärkeä tilaisuus enkä tosiaan halua mistään kivuista kärsiä sillon niin olisiko hyvä siis suosiolla siirtää tätä kuuria seuraavaan iltaa?

        Tosiaan täysin kokematon näihin kaikkiin sukupuolitauteihin enkä ole kovin paljon aiheestä kerinnyt vielä lukea! Poikaystävältäni sain tämän kyseisen ja puolisen vuotta oltu yhessä ja se oli saanut sen aikasemmasta suhteesta ja sille tämä uusiutu meidän suhteen aikana ja tarttui minuun. En tiedä edes tarkalleen kauan tämä on mulla ollut koska voi olla oireettomanakin pitkään..

        olen itse 22-vuotias. Kannattaa heti vaa aloittaa kuuri jos sulla se on? mulla ei ainakaan ihan heti auttanut mun kuuri, mutta kyllä sen heti parin päivän kuluessa huomaa. Mulla on suusta otettava antibiootti kuuri sekä voide, voide auttaa sen verran ettei koko ajan kirvele tai tunnu alapää kuivalta. Suosittelen pitämään löysiä housuja ja mielellään ilman alushousuja jos vaan mahdollista, näin ei tunnu hankausta niin paljon. Ja hei, jos sulla kipuja, niin ota ihan tavallista särkylääkettä, mulla auttoi ainakin vähän!! Käytän itse Ibumaxia ja yöksi olen ottanu 2x400mg. Ehkä jos sun oireet on ihan alussa, niin en tiedä miten tepsii, mut mulla ainakin auttoi vähän! ja jos vessassa käyminen sattuu, koita käsisuihkulla lievittää kirvelyä samanaikaisesti.


      • uusi täällä!
        kokenut... kirjoitti:

        olen itse 22-vuotias. Kannattaa heti vaa aloittaa kuuri jos sulla se on? mulla ei ainakaan ihan heti auttanut mun kuuri, mutta kyllä sen heti parin päivän kuluessa huomaa. Mulla on suusta otettava antibiootti kuuri sekä voide, voide auttaa sen verran ettei koko ajan kirvele tai tunnu alapää kuivalta. Suosittelen pitämään löysiä housuja ja mielellään ilman alushousuja jos vaan mahdollista, näin ei tunnu hankausta niin paljon. Ja hei, jos sulla kipuja, niin ota ihan tavallista särkylääkettä, mulla auttoi ainakin vähän!! Käytän itse Ibumaxia ja yöksi olen ottanu 2x400mg. Ehkä jos sun oireet on ihan alussa, niin en tiedä miten tepsii, mut mulla ainakin auttoi vähän! ja jos vessassa käyminen sattuu, koita käsisuihkulla lievittää kirvelyä samanaikaisesti.

        kiitos näistä vinkeistä :) Mulla ei nyt ole kirvelyjä ollut vielä missään vaiheessa. Vain sillon nuo paukamat tai mitä nyt onkaan :D niin tuntuu vähän aralle kun käyn vessassa ja joutuu pyyhkimään mutta ei sekään kovin kivuliasta ole..


      • gsa
        kokenut.. kirjoitti:

        Itselläni todettiin genitaali herpes, ai jestas sitä kipua ja kirvelyä ja kutinaa!!! ihan hirveetä. Harmi etten osaa tuohon asiaan neuvoa, kun kokemusta on vaan herpeksestä. Oireet tosin saman tyyppisiä herpeksessä ja kondyloomasta :/ Oletko minkä ikäinen?Toivottavasti olosi helpottuu pian!! Itse sain antibiootti kuurin tiistaina, ja vieläkin olo on kipeä, mut huomattavasti parempi! myös voidetta kokeilin ja sekin auttoi hiukan. Herpeksessähän on et oireet kestää 1-3 viikkoa.Kondyloomaan en ole ehtinyt tutustumaan :/

        antibioottia? Herpeksen aiheuttaa virus...Ja oireet voivat kyllä kestää kauemminkin kuin tuon 1-3 viikkoa. Ja olet kaiketi tietoinen ettei herpesvirus koskaan poistu elimistöstäsi.

        Aloittaja; kondy tarttuu oireettomanakin, ihan kuten herpeskin.


      • kokenut...
        uusi täällä! kirjoitti:

        kiitos näistä vinkeistä :) Mulla ei nyt ole kirvelyjä ollut vielä missään vaiheessa. Vain sillon nuo paukamat tai mitä nyt onkaan :D niin tuntuu vähän aralle kun käyn vessassa ja joutuu pyyhkimään mutta ei sekään kovin kivuliasta ole..

        herpes on siitä erilainen et se on useimmiten paljon paljon kivuliaampi kun puhkeaa. en itse pystynyt istumaan kolmeen päivään saatika seisomaan. Sain sitten saikkua kolme päivää ja taas sitä ollaan töissä...tän kans on vaan elettävä. Toivottavasti sinulla oireet eivät pahene ja pysyvät poissa! Voimia! :)


      • kokenut...
        gsa kirjoitti:

        antibioottia? Herpeksen aiheuttaa virus...Ja oireet voivat kyllä kestää kauemminkin kuin tuon 1-3 viikkoa. Ja olet kaiketi tietoinen ettei herpesvirus koskaan poistu elimistöstäsi.

        Aloittaja; kondy tarttuu oireettomanakin, ihan kuten herpeskin.

        sain antibiootin, sen tehokkaimman kuulema, ja voiteen joka auttaa rakkuloihin. Rakkulat ovat häviämässä, vain pari vielä kiusaa tuolla alapäässä...olen kyllä lukenut et oireet voi olla noinkin pitkät, mulla oireet alkoivat yli viikko sitten, nyt jo helpottamassa. Joillain tosin saattaa tietysti oireilla pidempäänkin, eihän sitä tiedä vaikka joutuisin vielä pari viikkoa tätä kestämään. Ja kyllä olen tietoinen siitä ettei se koskaan poistu elimistöstä.


      • wartec

    • sen käyttö

      Täällä nyt tuntuu kondylooma ja herpes sotkeutuvan.

      Alkuperäisellä kysyjällä on kondylooma, jonka häätämiseen hän yrittää käyttää Aldaraa.

      Itselläni on kahteen kertaan kokeiltu Aldaraa. Kummallakin kerralla jätin käytön kesken. Toisella kerralla käytin ehkä pari viikkoa ja toisella ehkä kolme. En muista tarkkaan, koska aikaa on kulunut niin kauan.

      Minulla on litteä kondylooma, joka ei siis näy. Lääkäri oli neuvonut, mille alueelle levitän voidetta. Kirvely oli niin tuskallista, että jätin Aldaran käytön kesken. Kondyloomaa ei kummallakaan kerralla saatu häädettyä. Nyttemmin elimistöni on hoitanut tilanteen. Toki minulla tehtiin useita laserhoitojakin vuosien aikana, mutta lopullinen häipyminen tapahtui oman puolustusmekanismini avulla.

      • uusi täällä!

        Hmm aika mielenkiintoista! Kysyin tältä lääkäriltä että onko tämä toimenpide kivuliasta niin sanoi että ei :D
        Eli ilmeisestikkään lääkäritkään ei kaikkea tiedä. Sanoi myös että tämä aldara on tehokkain aihtoehto näistä..
        Lääkäri oli kyllä mies mutta luulisi silti kuulleen muilta asiakkailtaan siitä voiteesta kokemuksia että ei ole mikään ihan kivuton toimenpide tämä. Ja kukaan tai mistään en ole vielä löytänyt henkilöä joka olisi sanonut että tämä ei nyt niin kovinkaan olisi kivulias! Aika pitkälti mitä täälä on lukenut tästä aldarasta, condylinesta ja olikos se kolmas joku wartec tai vastaava niin aika tasavertasesti nämä kaikki on joko auttanut tai et tai saanut tehdä useampia hoitoja niin aika hintavaa tuo aldara on noihin kahteen verrattuna jos vaikutus on kuitekin aika pitkälti sama :( mutta mitäpä sitä tässä enempää pohtimaan minun kohtaloni selvii tuon aldaran kanssa tässä pikkuhiljaa kun kuurin pääsen alottamaan.


      • mietteliäs..
        uusi täällä! kirjoitti:

        Hmm aika mielenkiintoista! Kysyin tältä lääkäriltä että onko tämä toimenpide kivuliasta niin sanoi että ei :D
        Eli ilmeisestikkään lääkäritkään ei kaikkea tiedä. Sanoi myös että tämä aldara on tehokkain aihtoehto näistä..
        Lääkäri oli kyllä mies mutta luulisi silti kuulleen muilta asiakkailtaan siitä voiteesta kokemuksia että ei ole mikään ihan kivuton toimenpide tämä. Ja kukaan tai mistään en ole vielä löytänyt henkilöä joka olisi sanonut että tämä ei nyt niin kovinkaan olisi kivulias! Aika pitkälti mitä täälä on lukenut tästä aldarasta, condylinesta ja olikos se kolmas joku wartec tai vastaava niin aika tasavertasesti nämä kaikki on joko auttanut tai et tai saanut tehdä useampia hoitoja niin aika hintavaa tuo aldara on noihin kahteen verrattuna jos vaikutus on kuitekin aika pitkälti sama :( mutta mitäpä sitä tässä enempää pohtimaan minun kohtaloni selvii tuon aldaran kanssa tässä pikkuhiljaa kun kuurin pääsen alottamaan.

        minulla on myös kondy ja haluisin tietää että nyt kun olen päässyt niistä näppylöistä eroon vihdoin ja viimein niin onko tartuntariski yhtä suuri onko niitä nappylöitä tuola alapäässä vai ei? Vastausta en ole siihen löytänyt!!! Ja entä jos kumin kanssa harrastaa seksiä niin miten suuri todennäkösyys on että tartuttaa sen kumppaniin? Näihin kahteen kun saisin vastauksen niin olisin todella kiitollinen!


      • kondomi keikoille
        mietteliäs.. kirjoitti:

        minulla on myös kondy ja haluisin tietää että nyt kun olen päässyt niistä näppylöistä eroon vihdoin ja viimein niin onko tartuntariski yhtä suuri onko niitä nappylöitä tuola alapäässä vai ei? Vastausta en ole siihen löytänyt!!! Ja entä jos kumin kanssa harrastaa seksiä niin miten suuri todennäkösyys on että tartuttaa sen kumppaniin? Näihin kahteen kun saisin vastauksen niin olisin todella kiitollinen!

        Milloin tautiriski on kokonaan poistunut. Sitä ei voi arvata. Näköhavaintoja voi tehdä ja papa kertoo, onko hp-virusten aiheuttamia ongelmia kohdunkaulalla.

        Jos kondylooma aina näkyisi, kun se on tarttuvassa vaiheessa, niin sitä olisi tosi helppo välttää. Vaan se ei näy.

        Kondylooman itämisaikaa ei tunneta.

        Kondylooma elää laajemmalla alueella kuin jotkut muut sukupuolitaudit. Siksi kondomi ei tarjoa täydellistä suojaa. Kondomi ehkäisee kuitenkin suurimman osan mahdollisista tartunnoista.

        Uuden partnerin kanssa kannattaa käyttää monta kuukautta kondomia. Vakituisessa suhteessa se sitten siirtyy myös partnerille, jos on siirtyäkseen.


    • Gootti

      Mulla on aldara käytössä ja oon nii helpottunut että sitä ei tarvi käyttää joka yö koska mulla rupee heti kutiseen niihin saatanasti ja sit viä sen jälkeenkin ku sitä voidetta ei oo ees tua alhaalla.... Helvetin ärsyttäväää

    • Anonyymi

      22v mies täällä, kondylooma erittäin ikävästi anuksen seudulla. Aldera ei itellä ensimmäiseen pariin viikkoon tuntunut tekevän mitään, mutta sen jälkeen alkoi aivan tajuton kirvely ja kipu joka vain pahenee viikko viikolta. Nyt 6 viikkoa tuota käyttänyt, just ja just saa särkylääkkeiden avulla nukuttua. Perse tuntuu siltä kuin se olisi jatkuvasti täynnä paperihaavoja. Kävely ja istuminen sattuu (myös paikallaan olo sattuu välillä). Tää on nyt toinen kerta kun käytän tuotetta, jätin viimeksi kesken kivun vuoksi heti kun pahimmat näppylät olivat kadonneet.

      Nyt 6vk käyttäneenä tuolla on enää ihan muutama sitkeä näppylä jotka ovat vaikeasti sulkijalihaksen toisella puolella (eli pyllyn sisällä). Nekin ovat huomattavasti pienentyneet.

      Elikkäs kyllä tää toimivan tuntuu, mut jos yhtään alkaa sattumaan, suosittelen kysymään jotain vahvempia särkylääkkeitä. Itsellä tää on myös aiheuttanut satunnaisia kuumeen nousuja, jotka kestää muutamia tunteja.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1658
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe