Tiesin jo ketkä tulisivat,
ennen kuin edes avasin ovea.
Ja olin oikeassa.
Pelko nojasi oven pieleen,
turvattomuus seisoi rapuilla
ja epävarmuus tunki jalkaansa ovenraosta.
Pelkäsinkö?
En tosiaankaan, sillä tiesin
niiden saapuvan joukolla.
Tulivatko jäädäkseen
vai piipahtamaan?
Sitä en kysynyt.
Eikä minulta kysytty mitään.
Olisinko pystynyt edes vastaamaan?
Mustaa täynnä oli puhallettu
lasisydän vielä aamulla.
Risana se olisi paljon kauniimpi.
Joten löin sen rikki.
Yhdellä terävällä iskulla vain.
Ja kävelin hiljaa yli sirpaleiden.
eilenkö se oli, vai tänään.
Nyt itken ja pesen mustia varpaitani.
Keneltä voisin pyytää anteeksi elämääni,
joka tahtomattani peittyy kokonaan mustaan.
Ei ole ketään.
Kirjoitan sen tähän
- Anteeksi
Mustaa
Kapteenska Koukku
4
157
Vastaukset
- mahdotonyhtalo
Koskettava runo. En tiedä, kuinka paljon on hetkellisiä tunteita, mutta älä ole liian ankara itsellesi. Kiitokset runostasi.
- Kapteenska Koukku
Kiitos Sinulle!
Taistelen vakavien asioiden kanssa,
se toi ulos tämän runon.
Tosi hyvin muotoiltu runo kapteenaskalta.
Tuosta ei voi olla pitämättä.- Kapteenska Koukku
Huomaan, että osaan vielä kirjoittaa,
ettei suru ole veinyt sitäkin taitoa.
Sinua tahdon kiittää sanoistasi,
olet kirkastamassa päivääni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271974
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571370Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?771344Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311038Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47936Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51933Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 73866
- 109863