Olin miljoonas ja voitin - vai onko tää huijaus

mummo-53

Eli: Nettailin kun pitäis saada keittiöön valaistusta. Yhdellä sivulla tuli että olen miljoonas kävijä ja voittaisin unelmaloman. Että pitäis heti soittaa ... ja siinä oli puh nro sekä Usaan että toinen 09-alkuinen Helsinkiin. Soitin, mut kysyin heti, puhunko nyt ulkomaille vai Suomeen. Sieltä sanottiin että hän on kyllä Usassa, mutta että puhelu on minulle ilmainen. Jne, jne... Piti antaa auki rävähtäneeltä sivulta yksi tunnusnumero ja taas jne... Ohjeitten mukaan siirryin sivustolla klikkailemalla ja näin mitä kaikkea olen voittanut. Yhteensä reilu kaksi viikkoa neljälle Floridassa, sieltä risteily Bahamalle ja vielä neljä päivää Meksikossa. Autorent viikoksi yms. yms. Kaiken tämän herkun hinta olisi 3800 dollaria, mutta se voitto on 3000 dollarin lahjakortti ja itselle jäisi maksettavaksi noin 600 euroa. Sain numerotunnuksen jotta voin katsella kaikkia vaihtoehtoja... Loma pitää käyttää 18 kk aikana, ja ilmoittaa tulosta 45 päivän varoituksella ja loman voi tehdä kahdessakin erässä. Matkat Floridaan siis pitää maksaa itse. Lahjakortti on vain tämmöisen better-matkailuyrityksiin kuuluvan mainostemppu. Lahjakortin saa myydä tai antaa poiskin. En ole myymässä enkä antamassa.

600 dollaria on minulle iso raha. En haluaisi laittaa sitä millekään huijarille. Onko tällaisia tullut muille? Alkuun nyt tsekkasin puhelinsaldoni eikä siellä minuuttipaketin lisäksi ollut kuin 66 centtiä. Tsekkaan vielä uudestaan, jos kuitenkin päivittyy jälkijättöisesti.

Miten voisin tarkistaa, onko tämä oikeesti totta?

4

1192

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • oppia ikä kaikki

      Todella usein olen minäkin "voittanut".

      En vain koskaan avaa avaa noita voittoja. Teinit , jotka meillä ovat tietokonevastaavia, niin heti opastivat.

      T. kolmen äiti.

    • Oman onnensa seppä

      Niistä ei mitään hyvää seuraa. Kaikki sen tietää. Miksei sulle ole kukaan kertonut? Et sitten paljon surffaile netissä, kun olet noin vihreä?

      Kokeile itse vaikka, mene muulla koneella samoille sivuille, ja taas olet miljoonas asiakas.....

      Onnea vaan Sinulle!

    • eskoi,jookos

      Minulle on sattunut vastaava osuma kaksi kertaa, kyseessa oli spesial-t-travel usasta, Kumpaankin juttuun sisaltyi 4 vrk orlandossa, 3 vrk daytona ceachilla, cancun meksikossa seka bahaman risteily. auto viikoksi.
      Toisen kaytin itse ja toisen annoin kaverilleni ja hanen perheelleen.
      Orlano oli mahtava kokemus majapaikkana oli ***** resort hotelli Silver lake resort n 100 neliön huoneisto.
      Daytona majapaikka oli vaatimattomampi ehk nippa nappa 3 tahtea.
      Ainut ehto oli etta piti osallistua jonkinlaiseen lomaosake-esittelyyn mutta sanoin suoraan etta kielitaidollani ei pyst seuraamaan esitysta. Saimme kuitenkin aamiaisen ilmaiseksi. Esittelyyn ei tarvinnu osallistua.

    • flidaan menen2010

      Itse voitin samanlaisen paketin 4 pvää Orlandossa, 3 pvää daytona beachilla, auto viikoksi sekä cancun meksikossa.
      Käytin paketin vuonna 2006, majoitus oli orlandossa Silver lake resort, antaisin **** tähteä fantastinen valtavan kokoinen uima-allas, täydellinen keittö varusteineen ja erillinen makuuhuone, parvekkeelle näkyi Disney woldin ilotulitus.
      Daytona majapaikkaa en muista mutta korkea tornihotelli rannalla merinäköalalla,
      Cancun sitten asia erikseen menis viikko kertoessa hieno resort hotelli .mus.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      140
      4255
    2. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      125
      1661
    3. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1477
    4. Timo Soini tyrmää Tynkkysen selitykset Venäjän putinistileiristä

      "Soini toimi ulkoministerinä ja puolueen puheenjohtajana vuonna 2016, jolloin silloinen perussuomalaisten varapuheenjoht
      Maailman menoa
      283
      1422
    5. Kalateltta fiasko

      Onko Tamperelaisyrittäjälle iskenyt ahneus vai mistä johtuu että tänä vuonna ruuat on surkeita aikaisempiin vuosiin verr
      Kuhmo
      18
      1294
    6. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      49
      1185
    7. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      79
      1141
    8. Rakastan sinua

      Olen tiennyt sen pitkään mutta nyt ymmärsin että se ei menekään ohi
      Ikävä
      30
      1116
    9. IS Viikonloppu 20.-21.7.2024

      Tällä kertaa Toni Pitkälä esittelee piirrostaitojansa nuorten pimujen, musiikkibändien ja Raamatun Edenin kertomusten ku
      Sanaristikot
      60
      1091
    10. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      63
      1071
    Aihe