Hei,onko teillä kokemuksia Avitcid nimisen aknevoiteen käytöstä?Sain sitä voimakkaampaa 0,25 voidetta.Olen käyttänyt voidetta nyt kohta kolme viikkoa ja naama on ihan järkyttävässä kunnossa...Olin toiveikas että saisin tällä naamani kuntoon mutta¨naama vaan pahentui.Ohjessa sanotaan että akne voi tilapäisesti pahentua hoidon alussa mutta pitäs tasoittua 2-3 viikon kuluttua,kun taas minulle tulee aina vaan enemmän finnejä.Iho on paljon huonommassa kunnossa kuin ennen tämän voiteen aloittamista.Mitä mieltä olette kannattaako keskeyttää hoito ja miten teillä joilla tämä Avitcit on ollut käytössä,onko siitä ollut teille apua?Alan olla jo epätoivoinen tämän asian kanssa kun iho on ihan kauheassa kunnossa,näppyjä tullut sellaisiin paikoihin missä niitä ei ennen ole ollut.Iso kiitos jo etukäteen jos joku viitsii kertoa omia kokemuksiaan Avitcin käytöstä!
aknen kanssa taisteleva
9
601
Vastaukset
- Arpinaama-83
Hei näppynaama80! Itselläni kanssa paha akneongelma ja oon kyllä huomannut tässä 15 vuoden aikana ettei mikään voide tai muukaan ulkoinen auta finneihin.. Oon kokeillut kaikki mahdolliset keinot mitä eteen on tullut ja ainoa mikä mulla on koskaan auttanut on lääke nimeltä roaccutan. Sekin tosin on pitänyt finnit poissa vaan vuoden verran ja sitten ne on tullut takas.. Se kun parantaa vain finnit, muttei sitä varsinaista syytä, josta finnit johtuu. Nyt oon taas iho kauheen näköinen ja harkitsen kolmatta roaccutan-kuuria. Oon kyllä ensin menossa gynelle ja hormonimääritykseen, koska sain vasta hiljattain selville, että akne saattaa johtua siitä, että erittyy liikaa mieshormonia. Olisi vihdoin helpottavaa löytää syy finneille, kun on kärsinyt niistä jo niin kauan..
- näppynaama80
Minulla myös kaksi Roaccutan kuuria takana,tosin viimeisestä kuurista on jo 5 vuotta aikaa.Se kyllä auttoi,mutta finnit palasivat sitten aikaa myöten takaisin.Miten sulla todettiin tuo että erittyy liikaa mieshormonia?Ja iten ne hormonit siellä gynellä tutkitaan?Itelläkin meinaa jo hermot mennä kun ikää on 30 vuotta ja akne vaan jatkaa olemistaan...Voiskohan minullakin olla sitten joku hormoniperäinen juttu tämä pysyvä akne.
- arpinaama-83
näppynaama80 kirjoitti:
Minulla myös kaksi Roaccutan kuuria takana,tosin viimeisestä kuurista on jo 5 vuotta aikaa.Se kyllä auttoi,mutta finnit palasivat sitten aikaa myöten takaisin.Miten sulla todettiin tuo että erittyy liikaa mieshormonia?Ja iten ne hormonit siellä gynellä tutkitaan?Itelläkin meinaa jo hermot mennä kun ikää on 30 vuotta ja akne vaan jatkaa olemistaan...Voiskohan minullakin olla sitten joku hormoniperäinen juttu tämä pysyvä akne.
Olen siis vasta menossa gynelle ensi viikolla, eli vielä ei oo todettu mitään. Oon vaan itse netistä löytänyt tietoa tosta hormonaalisesta aknesta. Hormonit tutkitaan verestä. Voin kirjottaa tänne sitten miten kävi..
- adgadfhadfb
arpinaama-83 kirjoitti:
Olen siis vasta menossa gynelle ensi viikolla, eli vielä ei oo todettu mitään. Oon vaan itse netistä löytänyt tietoa tosta hormonaalisesta aknesta. Hormonit tutkitaan verestä. Voin kirjottaa tänne sitten miten kävi..
Avitcid ei tuonut mulle apua ei ollenkaan... Käytin sitä nyt koko viime kesän, aluksi sitä miedompaa ja sitten vahvempaa. Olen nyt ROA-kuurilla.
- näppynaama80
arpinaama-83 kirjoitti:
Kirjoitteleppa sitten kuulumisia kun olet käynyt gynellä,alkoi itseäkin kiinostamaan tuo hormonaalinen akne kun tuota ikääki alkaa jo olla,ei siis ole kyse enää mistään teiniiän aknesta.Toivottavasti saat gyneltä apua!
- Arpinaama-83
näppynaama80 kirjoitti:
Kirjoitteleppa sitten kuulumisia kun olet käynyt gynellä,alkoi itseäkin kiinostamaan tuo hormonaalinen akne kun tuota ikääki alkaa jo olla,ei siis ole kyse enää mistään teiniiän aknesta.Toivottavasti saat gyneltä apua!
Joo nyt on gynellä käyty ja sain lähetteen testosteroni-kokeeseen. En oo vielä päässyt käymään siellä, kun se pitää ottaa kuukautiskierron alkuvaiheessa. Mulla on menkat myöhässä, joten joutuu nyt vaan odottelemaan niitä, että pääsee testiin. Voi olla, että joudun odottamaan pidempäänkin, koska mulla on ollu viime aikoina epäsäännölliset menkat ja pari kertaa on jäänyt kokonaan pois..
Sain myös reseptin Diane Nova nimisiin e-pillereihin. Pitäis aloittaa ne sitten, kun oon käyny siinä testo-kokeessa. Niiden pitäis auttaa hormonaaliseen akneen. Lääkäri sanoi myös, että voin ottaa lisäksi roa-kuurin, jos haluan, koska Diane Novilla kestää jopa puoli vuotta ennenkun tuloksia alkaa näkyä. Pitää nyt katsoa.. Kirjottelen taas, kunhan pääsen sinne kokeeseen. - jeanne80
Arpinaama-83 kirjoitti:
Joo nyt on gynellä käyty ja sain lähetteen testosteroni-kokeeseen. En oo vielä päässyt käymään siellä, kun se pitää ottaa kuukautiskierron alkuvaiheessa. Mulla on menkat myöhässä, joten joutuu nyt vaan odottelemaan niitä, että pääsee testiin. Voi olla, että joudun odottamaan pidempäänkin, koska mulla on ollu viime aikoina epäsäännölliset menkat ja pari kertaa on jäänyt kokonaan pois..
Sain myös reseptin Diane Nova nimisiin e-pillereihin. Pitäis aloittaa ne sitten, kun oon käyny siinä testo-kokeessa. Niiden pitäis auttaa hormonaaliseen akneen. Lääkäri sanoi myös, että voin ottaa lisäksi roa-kuurin, jos haluan, koska Diane Novilla kestää jopa puoli vuotta ennenkun tuloksia alkaa näkyä. Pitää nyt katsoa.. Kirjottelen taas, kunhan pääsen sinne kokeeseen.Tilasin itekkin gynelle ajan,johon olen ensviikolla menossa.Saa nähdä mitä tutkimuksia minulle sitten tehdään..Kirjoitttele sitten mitä kokeista selvisi.
- näppyjä on
jeanne80 kirjoitti:
Tilasin itekkin gynelle ajan,johon olen ensviikolla menossa.Saa nähdä mitä tutkimuksia minulle sitten tehdään..Kirjoitttele sitten mitä kokeista selvisi.
Eikö tänne kukaan enään kerro miten asioiden kanssa on käynyt? Kiinnostais...
- Arpinaama-83
näppyjä on kirjoitti:
Eikö tänne kukaan enään kerro miten asioiden kanssa on käynyt? Kiinnostais...
Noniin, vihdoin oon käyny testosteronikokeessa ja arvot oli ihan normaalit... Joten ei siitäkään löytynyt syytä aknelle..
Aloitin kuitenkin Diane Nova-pillerit, koska gyne sano et ne yleensä auttaa silti. Saapa nähdä. Siinä menee kuulemma 3-5 kk, ennenkun tulokset alkaa näkyä.. Jos ne auttaa, niin en varmaan uskalla koskaan lopettaa niitä, koska olen kuullut, että monella on alkanut naama taas kukkimaan heti kun on lopettanut Dianet.. Voi Voi tätä aknenaaman elämää.. Ei jaksais enää tätä.
Tällä hetkellä finnejä tulee vähemmän, kuin aikaisemmin, mutta naama on täynnä koloja ja punaisia jälkiä.. Kyllä tästä arvet jää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Martinan uusi poikakaveri
Sielläpä se sitten on. Instastoorissa pienissä speedoissa retkottaa uusin kulta Martinan kanssa. Oikein sydämiä laitettu2053161Suomessa helteet ylittää vasta +30 astetta.
Etelä-Euroopassa on mitattu yli +40 asteen lämpötiloja. Lähi-Idässä +50 on ylitetty useasti Lämpöennätykset rikkoutuva2391610Laita mulle viesti!!
Laita viesti mesen (Facebook) kautta. Haluan keskustella mutta sinun ehdoilla en halua häiriköidä tms. Yhä välitän sinus951462- 921369
Vanhemmalle naiselle
alkuperäiseltä kirjoittajalta. On olemassa myös se toinen joka tarkoituksella käyttää samaa otsikkoa. Ihan sama kunhan e461324Fazer perustaa 400 miljoonan suklaatehtaan Lahteen
No eipä ihme miksi ovat kolminkertaistaneen suklaalevyjensä hinnan. Nehän on alkaneet keräämään rahaa tehdasta varten.1561236Ajattelen sinua tänäkin iltana
Olet huippuihana❤️ Ajattelen sinua jatkuvasti. Toivottavasti tapaamme pian. En malttaisi odottaa, mutta odotan kuitenkin121178Ökyrikkaat Fazerit saivat 20 MILJOONAA veronmaksajien varallisuutta!
"Yle uutisoi viime viikolla, että Business Finland on myöntänyt Fazerille noin 20 miljoonaa euroa investointitukea. Faze1231009Miehelle...
Oliko kaikki mökötus sen arvoista? Ei mukavalta tuntunut, kun aloit hiljaisesti osoittaa mieltä ja kohtelit välinpitämät89922Tuntuu liian hankalalta
Lähettää sulle viesti. Tarvitsen apuasi ottaa koppi tilanteesta. Miehelle meni.44803