SIKA KERÄNEN

rgrfges

On se perkele kun ei kunnioiteta pelaajija pitää alkaa sikailemaan ja vahingoittamaan toista. Tollasia samanlaisia keräs idiootteja on ollut paljon muitakin tällä kaudella. Vois vähän miettiä mitä tekee.g

9

257

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niuvanniemi

      kerta samalle tyypille. Elinikäinen kilpaiulukielto ehdottomasti, ennenkuin joku loukkaantuu todella vakavasti. Onko sillä kompleksi lyhyydestä? Eikö se voi itse ajatella mitä se tekee.

      • Laura1

        Änästähän(=Antti Aarnio)yleensä tuollaisia merkintöjä ollaan tekevinään. Huolimatta siitä, että Änä tekee paljon puhtaita, kovia taklauksia,mutta nimi velvoittaa tuomareita antamaan jäähyjä.Toki övereitäkin on tullut. Keränen ei moista mainetta ole kyllä tietääkseni niittänyt koskaan.


      • kyrpät

        ei ne kärpät tajuu mitään....
        syökööt käpyjä ja juokoot vettä mättäiltä mutta mitään tekemistä jääkiekon kanssa ei tuollaisella pelillä ole... sikoja kaikki kun tuollaisen toiminnan hyväksyy¨


      • itse muistella...
        Laura1 kirjoitti:

        Änästähän(=Antti Aarnio)yleensä tuollaisia merkintöjä ollaan tekevinään. Huolimatta siitä, että Änä tekee paljon puhtaita, kovia taklauksia,mutta nimi velvoittaa tuomareita antamaan jäähyjä.Toki övereitäkin on tullut. Keränen ei moista mainetta ole kyllä tietääkseni niittänyt koskaan.

        sitä Änää (ja tippuria, jonka sait siltä)!?!Mut sitte siihen asiaan,eli siis eiks sen Alalahon kalju oo niinkö tosi ihqu!?!Ja lisäx mun miälest o tosi fantsuu,et se niinkö tietää ettei voittaminen oo kaikki kaikessa,vaan tärkeintä o niinku,et kaikki pelaa ja osallistuminen o kaiken a ja o (keskellä l ja k)!

        Hei paljo 1 10 o???Toi fysiikka ei oo mun vahvimpia osa-alueita!Mä luulen,et pohkeet o ne vahvimmat,tai siis ainaski ne o ihan saatanan isot!?!


      • ..Neiti kestää Jyp-Tyttöjen tappio kuten Mies äläkä ruikuta siellä:D

        Jyp on jyp= sammunut tähti joka tuurilla voitti kerran..HUOM!!!..kerran mestaruuden..mut ei siitä sen enempää joten Nauti kun Tyttö-joukkueesi voitti KERRANKIN:D

        Sitten asiaan eli itkemiseesi: Keräsen taklaus oli PUHDAS! Jos jyp-Tyttö-Koskinen kääntää selkänsä kun Mies "runttaa" niin sehän on vaan Tytön vika jos se sattuu:D Eli suomennettuna jyp-Tyttö näki tilanteen ja hankki Keräsen suihkuun kääntämällä perseensä Kerästä vastaan..ja lopputulos oli mikä oli:( Syy ei ollut Keräsen vaan Koskisen. Se vaan jäi valitettavasti näkemättä tuomareilta:(

        Ymmärrän toki et koville se ottaa kun 0-3 johtoasemassa peli hävitään 4-3 *NAURAA*................................
        mutta MUISTA et vastassa olikin YLIVOIMAINEN JA MAHTAVA OULUN KÄRPÄT jolle mikään ei ole ylivoimaista:D

        OULUN KÄRPÄT, tuo 2000-luvun DYNASTIA, Mielinmäärin ja YLIVOIMAINEN 2000-lukua YLIVOIMAISESTI HALLINNUT Joukkue alkaa hiljalleen saada pelinsä käyntiin:) Oulun Kärppien kausi alkoi tuttuun tapaansa verkkaisesti kuten ounastelinkin mutta nyt peli alkaa kulkea:)

        Oli mahtavaa nähdä miten OULUN KÄRPÄT nousi 0-3 tappioasemasta voittoon:D Se olisi jäänyt muilta tekemättä mutta muistetaan että Oulun Kärpille tuokaan tilanne ei ollut mahdoton vaan Joukkue näytti todellisen taitonsa JÄLLEEN ja nousi tuttuun tapaansa VOITTOON:D

        Se siitä pelistä. Koittakaa Tytöt faneineen kestää se TOSIASIA että ei ole kuin 1 JOUKKUE:D En halua tämän enempää mainostaa mutta keväällä se TAAS nähdään mikä Joukkue on JÄLLEEN finaalissa:D Se sanottakoon että se Joukkue on Jyväskylästä 300 km POHJOISEEN:D

        Siinäpä teille "pähkinää purtavaksi..ja nieltäväksi! *NAURAAAAAAAAAAA*


    • Poro.Tallinnasta

      kääntää selkää, vaikka kuinka pelottais.

      • missään...

        tallinnalaisessa kylpylässä!

        Toisaalta... sä taidat olla juuri niitä miehiä, jotka "vahingossa" pudottavat (10 kertaa peräkkäin) saippuansa lattialle miesten suihkutiloissa!


      • Poro.Tallinnasta
        missään... kirjoitti:

        tallinnalaisessa kylpylässä!

        Toisaalta... sä taidat olla juuri niitä miehiä, jotka "vahingossa" pudottavat (10 kertaa peräkkäin) saippuansa lattialle miesten suihkutiloissa!

        Älä viitsi levitellä seksifantasioitasi jääkiekkofoorumilla.:)


      • sulta...
        Poro.Tallinnasta kirjoitti:

        Älä viitsi levitellä seksifantasioitasi jääkiekkofoorumilla.:)

        tuli?

        Multa tuli jo... ja kohta tulee turvekin... siis K-Rautaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      224
      13641
    2. Naiset pysyy sinkkuna ja ottavat mieluimmin koiran

      Nykynainen ei halua jakaa elämäänsä miehen kanssa, vaan elää yksin ja ottaa koiran tai koiria. Ja pikkuvähemmistö eli in
      Sinkut
      313
      2504
    3. Sille yhelle vaa

      Viime aikoina oon miettinyt sun juttuja aika paljon. Vaikka en oo saanu susta vielä kunnolla selvää kuvaa, jotenkin tunt
      Ikävä
      89
      1551
    4. Tuomas Sakari Matias Salminen. S.2005

      Nimi on ihan julkista tietoa. Ei tarvitse poistaa. Julkaistu monilla sivuilla.
      Valkeakoski
      22
      1418
    5. Kiitos kun annoit värejä elämääni

      Edes pienen hetken. Sellasiakin mitä en muuten näe ;) ❤️
      Ikävä
      55
      1107
    6. Hiljaista on

      Ei kuulu viestiä 😘 pallo on sinulla Mies, odotan!
      Ikävä
      61
      1012
    7. Farmasia valintakoe 2024

      Miten meni farmasia valintakoe teillä? Minun mielstä se oli ihan oko en voi sano, että se oli tosi vaikea.
      Pääsykokeet
      43
      968
    8. Onhan sulla

      Nainen nyt varmasti kaikki hyvin.
      Ikävä
      60
      947
    9. Olen ylpeä sinusta

      nainen. Vaikutat "vanhalta" tekijältä. Olet aarre tälle touhulle ja uskon että pääset vielä pitkälle jos haluat. Ehkä sa
      Tunteet
      35
      922
    10. Kysymys iltaan

      Kuinka kuuma kaivattusi on celsius-asteikolla?
      Ikävä
      55
      913
    Aihe