Paranormal Activity

Veteranfan

Tämä jo vuonna 2007. valmistunut KAUHU trilleri saapuu hieman halloween ajankohdan jälkeen suomi ensi-iltaan 19.marraskuuta.Saa nähdä onko elokuva niin pelottava kuin trailerissa esitetään? Niskakarvat voi ehkä hieman nousta pystyyn.

39

2972

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ------

      Jossain taisi olla juttua kuinka toi leffa sai "Steven-spielbergin" kotona kummittelemaan!

      Oli miten oli,mutta ihan erikoiselta vaikuttaa.

      • Veteranfan

        ...elokuvan ennakkonäytöksestä.Näin ainakin väitetään elokuvan mainos esitteessä "Night Visions" Halloweenfestari lehdessä.Omituista käytöstä Steven Spielbergiltä,joka on tuottanut Poltergeist elokuvan tai jopa ohjannut osan elokuvasta.Syynä taitaa olla Spielbergin perheen mukanaolo näytöksessä? Jotka eivät kestäneet painostavaa KAUHU tunnelmaa!
        13. marraskuuta elokuva esitetään tuossa Night Visions KAUHU elokuvien festivaalilla.


      • Veteranfan
        Veteranfan kirjoitti:

        ...elokuvan ennakkonäytöksestä.Näin ainakin väitetään elokuvan mainos esitteessä "Night Visions" Halloweenfestari lehdessä.Omituista käytöstä Steven Spielbergiltä,joka on tuottanut Poltergeist elokuvan tai jopa ohjannut osan elokuvasta.Syynä taitaa olla Spielbergin perheen mukanaolo näytöksessä? Jotka eivät kestäneet painostavaa KAUHU tunnelmaa!
        13. marraskuuta elokuva esitetään tuossa Night Visions KAUHU elokuvien festivaalilla.

        Paranormal Activity leffaa ei sitten esitetäkkään tuolla Night Visions KAUHU festarilla,vaan ihan omassa ensi-illassaan 13.marraskuuta.


      • Balao
        Veteranfan kirjoitti:

        ...elokuvan ennakkonäytöksestä.Näin ainakin väitetään elokuvan mainos esitteessä "Night Visions" Halloweenfestari lehdessä.Omituista käytöstä Steven Spielbergiltä,joka on tuottanut Poltergeist elokuvan tai jopa ohjannut osan elokuvasta.Syynä taitaa olla Spielbergin perheen mukanaolo näytöksessä? Jotka eivät kestäneet painostavaa KAUHU tunnelmaa!
        13. marraskuuta elokuva esitetään tuossa Night Visions KAUHU elokuvien festivaalilla.

        Pitää olla aika yksinkertainen jos ei älyä tuon olevan vain markkinointi kikka.


      • Veteranfan
        Balao kirjoitti:

        Pitää olla aika yksinkertainen jos ei älyä tuon olevan vain markkinointi kikka.

        Elokuvan tekemiseen käytettiin n.10 000.dollaria,kun sen markkinointiin käytettiin n.1,5.miljoonaa dollaria.Nuo luvut kertovat jotain oleellista markkinakustannuksista.Nykyään markkinointi maksaa lähestuolkoon sen mitä elokuvan tekeminen,esim. hittielokuvaa "Avatar" markkinoitiin eri lähteiden mukaan 100.-150.miljoonan dollarin edestä.


    • 3+12
    • sekundopolle

      nii siis toi paranormal activityn hypetys ja mainostaminen hirveenä kauhuelokuvana on siis vitsi jos sitä joku ei viel oo hokannu :) se ei siis ole mikään kauhuelokuva tai mitään muutakaan sinne viittaavaakaan :)

      • oOOOO-----

        Parempi kuin Saw VI. Jos on uponnu jengiin paremmi ku Saw VI, niin onhan se nyt päivän selvää, et uusin Saw on vähä huanompi. En ol nähny tota Paranormal Activityä, mut ooks sä sit sen nähny ?


        Mun odotukset on asteikolla aika hyvä, mut ei tosi hyvä. Ehkä se ei niin huikea ookkaan, mut pitää nyt sit ku dvd ilmestyy, nii sit vast kattois sen.


    • uteliaisuudesta

      Äsken katsoin kyseisen kuvan. Eipä ollut kovin kummallinen, minä joka pelkään helposti vähän kaikkea kahto koko leffan, enkä säikähtänyt kertaakaan. Pitkästytti etenkin alussa. Ihan katsottava pätkä muttei kovin ihmeellinen.

      • Naamanakki

        Katsoin tuon leffan ja täytyy sanoa että en ymmärrä mistä moinen hypetys on saanut alkunsa?! Onhan se erilaista kun on tuo ns. "home-made" laatu, mutta ei se tee tästä leffasta kaiken tuon hehkuttamisen arvoista. Leffasta olis saanut viihdyttävämmän ja huomattavasti lyhemmän jos oltaisiin kasattu pelkät yökohtaukset yhteen putkeen :0) se kun tyttö kiskaistaan lattialle, on oikeastaan ainut kohta jossa säpsähtää. Yhdestä viiteen tähteä, annan 2.


      • Lake Mungo
        Naamanakki kirjoitti:

        Katsoin tuon leffan ja täytyy sanoa että en ymmärrä mistä moinen hypetys on saanut alkunsa?! Onhan se erilaista kun on tuo ns. "home-made" laatu, mutta ei se tee tästä leffasta kaiken tuon hehkuttamisen arvoista. Leffasta olis saanut viihdyttävämmän ja huomattavasti lyhemmän jos oltaisiin kasattu pelkät yökohtaukset yhteen putkeen :0) se kun tyttö kiskaistaan lattialle, on oikeastaan ainut kohta jossa säpsähtää. Yhdestä viiteen tähteä, annan 2.

        En öl kyseist pätkää nähny, mut ehkä on parempi ettei odota liikoja näiltä nykyjenkkikauhuleffoilta, ne kun on ne parhaat nykyään tulleet jostain ihan muualta, mut eniwei, pitääpä tsekata sit ku dvd tulla tupsahtaa.

        Tällaisessa toteutustyylissä on kyllä avain kunnon kauhuleffaan, mutta luulenpa ettei nykyään osata tehdä, tai sitten olen väärässä.


    • hahahhoo

      Täys huti pätkä Ö mappiin lentää -10 pojoa

      • YX

        onk sul ees varaa mihinkään. et oo ees nähny, no väliäkö sillä. Kuka nyt kattoo tommosia elokuvia normi volymisäädöillä, jää ihmetteleen mitä ja miks nyt tapahtu sillee ja sillee.


        No ok, oli miten oli, mutta aikoinaanhuvitti kun yks jätkäporukka katto yhen saman tapasen leffan ja sit niil oli volymet sillee, et kun katotaan normaalisti leffoi. Ei näitä tän tyylisiä kuulu kattoo samalla tavalla Pahvit, vaan pitää olla vähä kovemmalla ääni. Miksikö, no miksiköhän? Kaiken huippu oli kun tämä porukka ei ymmärtäny leffan loppua, vaan luulivat että loppui kesken, tai et mitä tapahtui, vaikka jo kotelon kansilehdestä jokainen tyhmäkin tajuaa, tai luulis tajuavan mitä lopussa tapahtui ja sillä laella.

        Kato vaa jatkossaki jossain häirikköporukassa leffoja, lopputlos voi olla sama, heh heh heee!!?!!


      • MissAdolf
        YX kirjoitti:

        onk sul ees varaa mihinkään. et oo ees nähny, no väliäkö sillä. Kuka nyt kattoo tommosia elokuvia normi volymisäädöillä, jää ihmetteleen mitä ja miks nyt tapahtu sillee ja sillee.


        No ok, oli miten oli, mutta aikoinaanhuvitti kun yks jätkäporukka katto yhen saman tapasen leffan ja sit niil oli volymet sillee, et kun katotaan normaalisti leffoi. Ei näitä tän tyylisiä kuulu kattoo samalla tavalla Pahvit, vaan pitää olla vähä kovemmalla ääni. Miksikö, no miksiköhän? Kaiken huippu oli kun tämä porukka ei ymmärtäny leffan loppua, vaan luulivat että loppui kesken, tai et mitä tapahtui, vaikka jo kotelon kansilehdestä jokainen tyhmäkin tajuaa, tai luulis tajuavan mitä lopussa tapahtui ja sillä laella.

        Kato vaa jatkossaki jossain häirikköporukassa leffoja, lopputlos voi olla sama, heh heh heee!!?!!

        Kauhuelokuvat ovat suoraan verrannollisia siihen mitä ihmiset pelkää. Ei kaikki pelkää "demoneita ja kummituksia" joten eihän elokuvakaan silloin pelota. Jotkut pelkäävät sarjamurhaajia ja jotkut jotain sellaista mitä ei voi nähdä. Vaikka elokuva ei tositarina olekaan, saattaa se olla sitä jossain muodossa jollekin toiselle.
        Meitä on täällä Suomessakin useita.


      • Veteranfan
        MissAdolf kirjoitti:

        Kauhuelokuvat ovat suoraan verrannollisia siihen mitä ihmiset pelkää. Ei kaikki pelkää "demoneita ja kummituksia" joten eihän elokuvakaan silloin pelota. Jotkut pelkäävät sarjamurhaajia ja jotkut jotain sellaista mitä ei voi nähdä. Vaikka elokuva ei tositarina olekaan, saattaa se olla sitä jossain muodossa jollekin toiselle.
        Meitä on täällä Suomessakin useita.

        Olen aina ollut sitä mieltä että KAUHU elokuva pitäisi nähdä elokuvateatterin isolla valkokankaalla.Eikä mistään pienestä turvallisesta boxista kotona pienellä äänitehosteella kuultuna.Eihän silloin mikääntunnu miltään tai näytä miltään,jollei elokuvan yksityiskohdista saa selvää pienestä boxista katottuna niin eihän sitä elokuvan kokonaisuudesta saa silloin mitään selkoa.Vaikka tämä Paranormal Activity on tehty pienellä rahalla (n.10 000.dollaria) kuten Blair Witch Project aikoinaan tehtiin muutamalla tuhannella dollarilla,on elokuva varmasti erilainen kuin mitä tuutista nyt ollaan tungettu väkisin Hollywoodmausteineenkaikkineen varmoja hittiKAUHUleffoja.


      • Sama mieltä
        Veteranfan kirjoitti:

        Olen aina ollut sitä mieltä että KAUHU elokuva pitäisi nähdä elokuvateatterin isolla valkokankaalla.Eikä mistään pienestä turvallisesta boxista kotona pienellä äänitehosteella kuultuna.Eihän silloin mikääntunnu miltään tai näytä miltään,jollei elokuvan yksityiskohdista saa selvää pienestä boxista katottuna niin eihän sitä elokuvan kokonaisuudesta saa silloin mitään selkoa.Vaikka tämä Paranormal Activity on tehty pienellä rahalla (n.10 000.dollaria) kuten Blair Witch Project aikoinaan tehtiin muutamalla tuhannella dollarilla,on elokuva varmasti erilainen kuin mitä tuutista nyt ollaan tungettu väkisin Hollywoodmausteineenkaikkineen varmoja hittiKAUHUleffoja.

        Ei millään pikkutöllöllä saa kaikkea irti, ja äänenvoimakkuudenkin tulisi olla melko lailla kaakkoon väännetty, jotta kokemus olisi paras mahdollinen.


      • Mamoulian81
        Sama mieltä kirjoitti:

        Ei millään pikkutöllöllä saa kaikkea irti, ja äänenvoimakkuudenkin tulisi olla melko lailla kaakkoon väännetty, jotta kokemus olisi paras mahdollinen.

        Joo, teatterissa on nähty ja elokuva oli helvetin hyvä! Jos jotain ei pelottanut yhtään niin luultavasti
        ladannut elokuvan netistä tai sitten vain puuttuu mielikuvitusta. Itse harrastan kauhuelokuvia hyvinkin paljon enkä ole samanlaisia säväreitä saanut pitkään aikaan! Traileria ei muuten kannata katsoa ennen elokuvaa, säilyy enempi ylltysmomenttia.

        Selvyyden vuoksi vielä, kyseessä EI OLE mikään hollywood teinihömpötys, eikä pieni budjetti näy elokuvan laadussa millään tavalla. Ja kannattaa tosiaan katsoa teatterissa tai vähintään hyvillä stereojärjestelmällä että housuunpaskomiskerroin olisi mahdollisimman korkealla!! =)


      • huihuihh
        Mamoulian81 kirjoitti:

        Joo, teatterissa on nähty ja elokuva oli helvetin hyvä! Jos jotain ei pelottanut yhtään niin luultavasti
        ladannut elokuvan netistä tai sitten vain puuttuu mielikuvitusta. Itse harrastan kauhuelokuvia hyvinkin paljon enkä ole samanlaisia säväreitä saanut pitkään aikaan! Traileria ei muuten kannata katsoa ennen elokuvaa, säilyy enempi ylltysmomenttia.

        Selvyyden vuoksi vielä, kyseessä EI OLE mikään hollywood teinihömpötys, eikä pieni budjetti näy elokuvan laadussa millään tavalla. Ja kannattaa tosiaan katsoa teatterissa tai vähintään hyvillä stereojärjestelmällä että housuunpaskomiskerroin olisi mahdollisimman korkealla!! =)

        Ite kävin just kattomassa ja alku tosiaan oli vähän tylsä, mut tän jätkän läppä vähän nauratti. Lopussa kyl oikeesti alko hirvittämään. Ensinnäkin raahaamiskohtaus laittoi jo kylmiä väreitä, mutta varsinaisesti pelottavin kohta oli, kun Katie meni seisomaan miehen viereen ja sitten lähti alas ja huusi siellä. Aatelkaapa kun tällanen sattuis itelle kohdalle. Kyllä pelottais :D


    • -ö-

      saanu arvosteluissa aika huonot pisteet 2 tähtee....

      • 54334546wberegsdasd

        Tuo paska muka pelottavaa ei jumalauta ;DDD


    • jodi66

      Todella tylsä, huonosti näytelty ja ajoittain koominen. Siinä on joku juntti alakerrassa jalkoja tömistelemässä ja valokatkasinta räppäämässä. Pää pariskuntanta panikoi ylinäytellyn koomisesti. Viimeiset 2 sekuntia on ihan ok, muuten leffa on täyttä roskaa.

      Pelottavuudesta kertoo hyvin se, että kun olin teatterissa katsomassa kyseistä pätkää, niin yleisö sai nauru kohtauksia ns. pelottavissa kohtauksissa. Ja vieressä haukoteltiin kilpaa leffan pitkäveteisyydelle.

      • Veteranfan

        ...tuo väkinäinen naurukohtaus katsomossa kertookin jotain elokuvan pelottavuudesta.Jotkin katsojat vain koettavat kumota elokuvan pelottavuuden,vaikka tosiasiassa pelkäisivät niin perkeeleesti paskathousussa.


      • jodi66
        Veteranfan kirjoitti:

        ...tuo väkinäinen naurukohtaus katsomossa kertookin jotain elokuvan pelottavuudesta.Jotkin katsojat vain koettavat kumota elokuvan pelottavuuden,vaikka tosiasiassa pelkäisivät niin perkeeleesti paskathousussa.

        ..kun vaihdoin mielipiteitä muutaman muun katsojan kanssa, niin negaa tuli sieltäkin eikä näyttänyt kenelläkään olevan ruskeaa läikkää takamuksessa. Jos tämä leffa olisi tehty ennen Blair witch projectia olisi se ehkä saanut enemmän tyylipisteitä, mutta huonoja näyttelijöitä en voi antaa anteeksi. Tämä taas minun mielipide ja voihan olla että kokeneena kauhu friikkinä ei tämmöiset tekeleet enää tunnu missään vaan käyvät paremminkin unilääkkeenä. :)


    • Petetty94

      Ei helvetti.. tää oli kyl semmosta paskaa, et ei.. ei näin. Pelottavako? Bullshit. Oisin nukahtanu, ellei olis kyse mun tuolista jossa ei ole selkänojaa. Tolla "2009 pelottavin elokuva"- tittelillä yritetään saada vaan pelkkää innostusta esille..

      Pojat, ei näin..

      • Maybe....

        Ehkä sun persees pitäs hilata autiolle saarelle ainoana lohtuna kannettava dvd ja Ring kakkonen ?


      • mummo54
        Maybe.... kirjoitti:

        Ehkä sun persees pitäs hilata autiolle saarelle ainoana lohtuna kannettava dvd ja Ring kakkonen ?

        Kaikki eivät vain kestä kun heidän suosikki elokuvaansa mollataan. Jotenkin sääli. Sana on vapaa, mutta ilkeäksi ei kannata heittäytyä. Kaikki eivät pidä kaikesta. Itse en pitänyt tästä elokuvasta, oli mielestäni niin köyhä sisällöltään.


      • Veteranfan
        mummo54 kirjoitti:

        Kaikki eivät vain kestä kun heidän suosikki elokuvaansa mollataan. Jotenkin sääli. Sana on vapaa, mutta ilkeäksi ei kannata heittäytyä. Kaikki eivät pidä kaikesta. Itse en pitänyt tästä elokuvasta, oli mielestäni niin köyhä sisällöltään.

        ...verrattuna mihin???
        KAUHU elokuvan sisältö on aina ollut pelkästään pelotteluun liittyvää.Verrataan vaikka klassikkoa Exorcist-Manaaja elokuvan sisältöä tähän Paranormal Activity elokuvan sisältöä keskenään.Molemmissa elokuvissa on psykologinen sisältö.Rajatietoa ollaan pidetty yleisesti huuhaana kaikkine yliluonnollisine asioineen.Mutta kyllä niistä tiedoista ollaan tehty kelvollisia KAUHUkummitus elokuvia siitä lähtien kun elokuvia ruvettiin yleensä tekemään maanpäällä.Kysymys on pelkästään ja ainoastaan katsojan asenteesta siitä miten ottaa sen tiedon vastaan.

        Paranormal Activity on ehkä tylsää katsottavaa splatterKAUHU elokuviin nähden,kun se veri ei lennä roiskien seinille,tosin se ei lentänyt Manaajassakaan eikä Poltergeist tyyppisissä KAUHU elokuvissa sen veren ei tarvitse lentää mihinkään.Kyse on täysin eri genren KAUHU elokuvasta.


      • Petetty94
        Maybe.... kirjoitti:

        Ehkä sun persees pitäs hilata autiolle saarelle ainoana lohtuna kannettava dvd ja Ring kakkonen ?

        Tai sitten ei. Ja mä en pahemmin Ringuista välitä, enkä mistään Kaunoista. Yksinkertaisesti tämä elokuva ei pelottanut minua, jotenka tunsin oloni petetyksi. Kaikki ei ole niin heikko hermoisia kuin toiset.. huoh.

        Ja ei elokuvissa tarvi veren lentää, mulle se nyt on yks hailee, mut pitäs niitten nyt ees pelottavii olla.


      • mummo54
        Veteranfan kirjoitti:

        ...verrattuna mihin???
        KAUHU elokuvan sisältö on aina ollut pelkästään pelotteluun liittyvää.Verrataan vaikka klassikkoa Exorcist-Manaaja elokuvan sisältöä tähän Paranormal Activity elokuvan sisältöä keskenään.Molemmissa elokuvissa on psykologinen sisältö.Rajatietoa ollaan pidetty yleisesti huuhaana kaikkine yliluonnollisine asioineen.Mutta kyllä niistä tiedoista ollaan tehty kelvollisia KAUHUkummitus elokuvia siitä lähtien kun elokuvia ruvettiin yleensä tekemään maanpäällä.Kysymys on pelkästään ja ainoastaan katsojan asenteesta siitä miten ottaa sen tiedon vastaan.

        Paranormal Activity on ehkä tylsää katsottavaa splatterKAUHU elokuviin nähden,kun se veri ei lennä roiskien seinille,tosin se ei lentänyt Manaajassakaan eikä Poltergeist tyyppisissä KAUHU elokuvissa sen veren ei tarvitse lentää mihinkään.Kyse on täysin eri genren KAUHU elokuvasta.

        Itse en pidä splatter yms raaoista elokuvista joita nykyään tehdään. Kyllä se perinteinen pelottelu kauhu on parasta. Itse olen pitänyt Orpokoti ja The others elokuvista näin pari mainitakseni. Paranormal activityä kehuttiin ja mainostettiin todella pelottavaksi elokuvaksi, joten pakkohan se oli nähdä. Meinasin lähteä pois kesken elokuvan kun alkoi unettamaan, mutta maltoin sitten jäädä loppuun. Pelottelua olisi voinut olla enemmän ja se olisi voinut olla kekseliäämpää. Jotkut ehkä pitävät "valot päälle, valot pois" tyylisestä pelottelusta, mutta minussa se herätti lähinnä huvittuneisuutta.


      • PrAc
        mummo54 kirjoitti:

        Itse en pidä splatter yms raaoista elokuvista joita nykyään tehdään. Kyllä se perinteinen pelottelu kauhu on parasta. Itse olen pitänyt Orpokoti ja The others elokuvista näin pari mainitakseni. Paranormal activityä kehuttiin ja mainostettiin todella pelottavaksi elokuvaksi, joten pakkohan se oli nähdä. Meinasin lähteä pois kesken elokuvan kun alkoi unettamaan, mutta maltoin sitten jäädä loppuun. Pelottelua olisi voinut olla enemmän ja se olisi voinut olla kekseliäämpää. Jotkut ehkä pitävät "valot päälle, valot pois" tyylisestä pelottelusta, mutta minussa se herätti lähinnä huvittuneisuutta.

        Kyseinen Paranormal Activity oli henkilökohtaisesti minulle ainakin hyvin kysymyksiä herättävä... Pitkään ajateltuani tajusin, että itse elokuva ei ole pelottava, mutta kuvaus tyyli ns. vie itsensä mukaan sinne taloon. Tosin, kaikki päivä kohdat oli hyvin tylsiä ja yötkin melko tylsiä.. Koko elokuvan jälkeinen pelko johtuu ainoastaan viimeisestä yöstä, eli elokuvan lopusta, jos ei olisi ollut tuollainen loppu niin ei elokuvasta olisi jäänyt yhtään pelottava muistikuva. Ja ajatus siitä, että tuo oli tosi tapahtumiin perustuva, piti myös ajatukset yllä.


    • Gabriel_Knight

      Oli mielestäni katsomisen arvoinen leffa. Pidän muutenkin enemmän tällaisista Blair Witch Projectin tapaisista 'realistisen' oloisista kauleffoista. Näyttelijätkin tuntuivat enemmän ihmisiltä kuin useimmat jo lukemattomia kertoja nähdyt Hollywood-tähdet, joten heihin oli helpompi samaistua. Ja elokuvan loppu tuli yhtä yllättäen kuin jo edellä mainitsemassani Blair Witch Projectissa. Kyllä, alku oli BWP:n tapaan tylsähkö, mutta se oli kuitenkin juonen kannalta tärkeä, joten sitä ei kannata ohittaa.

      Jotkut ovat ketjussa sanoneet, että tällaiset elokuvat pitäisi katsoa ehdottomasti elokuvateatterissa isolta ruudulta. Itse haluan kuitenkin katsoa kauhuelokuvat yksin, koska muut ihmiset häiritsevät ja luovat helposti tietynlaista turvallisuudentunnetta, mikä mielestäni pilaa jännityksen tunteen paljon helpommin kuin pienempi tv:n tai tietokoneen näyttö. Itse katson kauhuelokuvat aina yksin pimeässä ja äänet laitan tulemaan kuulokkeiden kautta, jotta kuulee pienimmätkin rasahdukset ja askeleet.

      • Djruza

        Katsoin juuri YKSIN himassani tämän pienen valkokankaan kanssa, laitoin subit yms popit melkein täysille jotta saisin parhaimman mahdollisen fiiliksen siitä että olisin melkein kun itse leffassa mukana vaan kamerana (toivottavasti en ilmassut liian epäselvästi), ja täytyy kyllä sanoa etten kertaakaan oo saanut niin hyviä säväreitä kun juuri tästä leffasta, muut kauhuelokuvat ei oikein ole iskenyt mutta ensimmäistä kertaa
        oli kylmä hiki otsalle jännityksestä...kaikki eivät ehkä tällaista realistista elokuvaa ymmärrä mutta minua se laittaa kyllä miettimään että mahtaako ihan kaikki olla fiktiota...?? Ehkä se on juuri mielikuvituksesta kiinni
        ja siitä miten ottaa leffan vastaan....Sanoisimpa että mitähän jos tollasta oikeasti olis omalla kohdalla vaikka ei olis edes noin rajua niin olis jo varmasti se pikku kakka kikkare pilkistämässä...:PP


    • Balao

      Jos tämmöisen "kotitekoisen kauhufilmin" haluaa kaverille näyttää, niin silloin tuo otsikossa oleva on parempi.

    • Pöhöh

      Pitkästyttävä leffa, huah.

      • Jp

        Kannattaako tätä keskustelua nyt enään nostaa? : D Kuten huomaat edellinen kommentti on tullut 2 vuotta sitten.


    • feikkitheman

      No siis jatketaan nyt vielä!Katsoin eilen tän ja täytyy sanoo et ei se nyt ollu hyvä eikä huonokaan.siis käsittääkseni tää perustuu johonkin tosi juttuun(en ole guuglaillu)mutta sen verran et jos nää ilmiöt jota leffassa oli "raahaus" yms...olisi oikeesti saatu nauhalle tosielämässä ni oishan se ny ollu maailman luokan uutinen jne...siis pakkohan tän on olla täysi feikki tehosteilla tehty.

      • Joku vaa

        mullekki jäi vähän auki aluks et onks tää ny johonki tosi tapahtumiin perustuva ku siin kiiteltään niiden perheitä ja poliisia, mut en mä ainakaan löytäny mainintaa et tää ois ollu tositapahtumiin perustuva.


    • Muumi97

      Ei se niin hirveen pelottava ollu mut se ajatus sinä pelotti. Vähän riippuu miten siihe suhtautuu. Mut ois se kyl ollu aika laime ilma niitä päiväkohtauksia ku siit ois menny se koko idea. Ku se ihme tyyppi kävi siellä ja sit se palanu talo. Itse just katoin kakkosen ja musta se jatkuu siinä tosi kivasti lopussa. ja niille jotka ei tiedä se kakkone on kuvattu 60 enne tän ykkösen tapahtumia.

      • muumi97

        siis 60 päivää ennen ykkösen tapahtumia :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      67
      4590
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2249
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      27
      1433
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1298
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 22
      1086
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe