mukana. lähti aikoinaan kun raskaaksi tulin ja kaksi kertaa lastansa käynyt kattoo . viimeksi vuosi sitten. olen ollut lähiaikoina todella väsynyt, lapsella kauhee uhmaikä ja olen itse niin väsy ettei meinaa jaksaa, ja pinna niin hiton kireelle (johtuu kylläkin varmaan siitä kun miulla cipralex läääkitys käytössä ja nyt ollut viikon tauko kun mennyt aikaa kun kirjottivat uuden reseptin, onneksi tänään pitäsi saada taas lääkkeet :) niin olen kuullut että voi tulla ns. pinnan kiristymistä jos niis lääkkeis taukoi ym.. ja toinen ongelma kanssa siinä että olen seurustellut kohta 2kk uuden miehen kanssa joka aivan ihana, mutta tuntuu että en jaksa kohta enää suhteeseenkaan panostaa vaikka rakastan miestä todella paljon. olen niin väsynyt jotenkin.. mielestäni miehen kyllä pitäisi enemmän tukea mua, kun tietää mun menneisyydestäni ym. olen huono avautumaan esim. vaikka mun ystäville, ja en taas haluaisi minnekkään psykiatriselle koska vasta erosin sieltä jtn 2,5kk sitten koska totesivat että miulla asiat hyvin, mutta nyt taas masentanut ym... miulla lievä masennus. tekisi mieli aamulla jatkaa vain unia mutta 8-9 poika aina herättää.. lapseni on minulle kaikki kaikessa ja haluaisin hänen kanssaan enemmän jakssaa touhuta, onneksi miulla on nyt tän kuun lopussa viikon loma, kun lapsi menee mummolaan niin saa itse viikon levätä :)
heip! olen 2w lapsen yh äiti ja isä ei ole kuvioissa ollenkkaan
2
391
Vastaukset
- myös yh
ensinnäkin,olet seurustellut vasta pari kuukautta,ette varmasti tunne vielä kovin hyvin toisianne,joten tuskin miehesi ihan ymmärtää mitä vaihetta elämässäsi käyt läpi.
ja muista,että mies ei koskaan ymmärrä eikä koe näitä juttuja samoin kuin nainen,miehiltä kun tunnetusti puuttuu se joku kromosoni sieltä yläpäästä...
onko sulla perhettä,sukulaisia tai joku läheinen ystävä,joka voisi välillä hoitaa lasta,jotta saisit hiukan hengähtää?oletko kotona lapsen kanssa?jos olet,niin onko lähettyvillä esim.puistotoimintaa,jonne voisit hänet muutaman kerran viikossa viedä?
itse olen myös kahden pienen yh,hoidan lapsia kotona,mutta käyvät pari kolme kertaa viikossa puistossa leikkimässä.tällä välin käyn esim.kaupassa tai kävelemässä,pientä hermolepoa.
voimia sulle,tiedän hyvin miten rankkaa pienen lapsen kanssa voi olla.syön itsekin mielialalääkkeitä ja niiden avulla pärjään paremmin.- tanjuska__
mielestä puistotoimintaa ja on minulla onneksi hyviä ystäviä täällä ja lapsen kummit, jotka poikaani katsovat jos omaa aikaa tarvitsen :) esim. nyt tulevana perjantaina saan 1 päivän vapaata, kun lapsen kummi tulee yökylään, ja mummo ja pappa on kanssa jotka poikaani katsovat mielellään. voimia kanssa sinulle :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde212636Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292272- 1482254
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532150Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211752Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3881627Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961566- 2891447
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131399- 1321389