heip! olen 2w lapsen yh äiti ja isä ei ole kuvioissa ollenkkaan

tanjuska__

mukana. lähti aikoinaan kun raskaaksi tulin ja kaksi kertaa lastansa käynyt kattoo . viimeksi vuosi sitten. olen ollut lähiaikoina todella väsynyt, lapsella kauhee uhmaikä ja olen itse niin väsy ettei meinaa jaksaa, ja pinna niin hiton kireelle (johtuu kylläkin varmaan siitä kun miulla cipralex läääkitys käytössä ja nyt ollut viikon tauko kun mennyt aikaa kun kirjottivat uuden reseptin, onneksi tänään pitäsi saada taas lääkkeet :) niin olen kuullut että voi tulla ns. pinnan kiristymistä jos niis lääkkeis taukoi ym.. ja toinen ongelma kanssa siinä että olen seurustellut kohta 2kk uuden miehen kanssa joka aivan ihana, mutta tuntuu että en jaksa kohta enää suhteeseenkaan panostaa vaikka rakastan miestä todella paljon. olen niin väsynyt jotenkin.. mielestäni miehen kyllä pitäisi enemmän tukea mua, kun tietää mun menneisyydestäni ym. olen huono avautumaan esim. vaikka mun ystäville, ja en taas haluaisi minnekkään psykiatriselle koska vasta erosin sieltä jtn 2,5kk sitten koska totesivat että miulla asiat hyvin, mutta nyt taas masentanut ym... miulla lievä masennus. tekisi mieli aamulla jatkaa vain unia mutta 8-9 poika aina herättää.. lapseni on minulle kaikki kaikessa ja haluaisin hänen kanssaan enemmän jakssaa touhuta, onneksi miulla on nyt tän kuun lopussa viikon loma, kun lapsi menee mummolaan niin saa itse viikon levätä :)

2

361

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • myös yh

      ensinnäkin,olet seurustellut vasta pari kuukautta,ette varmasti tunne vielä kovin hyvin toisianne,joten tuskin miehesi ihan ymmärtää mitä vaihetta elämässäsi käyt läpi.
      ja muista,että mies ei koskaan ymmärrä eikä koe näitä juttuja samoin kuin nainen,miehiltä kun tunnetusti puuttuu se joku kromosoni sieltä yläpäästä...

      onko sulla perhettä,sukulaisia tai joku läheinen ystävä,joka voisi välillä hoitaa lasta,jotta saisit hiukan hengähtää?oletko kotona lapsen kanssa?jos olet,niin onko lähettyvillä esim.puistotoimintaa,jonne voisit hänet muutaman kerran viikossa viedä?

      itse olen myös kahden pienen yh,hoidan lapsia kotona,mutta käyvät pari kolme kertaa viikossa puistossa leikkimässä.tällä välin käyn esim.kaupassa tai kävelemässä,pientä hermolepoa.
      voimia sulle,tiedän hyvin miten rankkaa pienen lapsen kanssa voi olla.syön itsekin mielialalääkkeitä ja niiden avulla pärjään paremmin.

      • tanjuska__

        mielestä puistotoimintaa ja on minulla onneksi hyviä ystäviä täällä ja lapsen kummit, jotka poikaani katsovat jos omaa aikaa tarvitsen :) esim. nyt tulevana perjantaina saan 1 päivän vapaata, kun lapsen kummi tulee yökylään, ja mummo ja pappa on kanssa jotka poikaani katsovat mielellään. voimia kanssa sinulle :)


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1906
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1648
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1584
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe