Adventisti..

stefanus

Pelastaako sinut pelkästään sapatin vietto?

Vai pelastaako sinut Jeesus Kristus, niinkuin on kirjoitettu Joh. 3:16?

6

103

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Adventisti_1.

Kyllä lisäksi täytyy uskoa että "minun ei tule hyväksyä sunnuntain pyhyyttä". Eihän lepääminen voisikkaan
      pelastukseen riittää. Vaan ompi myös tehtävä lujasti työtä ---- sunnuntaita pittää vastustaa "sapatin
      kilpailijana". Näin on meille määrätty ja ovathan johtajamme sentään tohtorismiehiä, tuo Flinkin Timokin kai jo
      vihdoinkin. Käsittääkseni hän väitteli Joensuun yliopistosta 8.10. Ainakin nyt hänen sanansa painaa paljon.
      Ei tavallinen pulliainen tai kylliäinen tohtoriksi pysty kinastelemaan.

• veli *

Eräs vanha adventisti veli sanoi ,kun häneltä kysyttiin mikä on adventtisanoma:"Vain yksin Jeesus,vain yksin Jeesus!" itse ajattelisin samalla tavalla. Meitä adventisteja on valitettavasti moneen junaan.
      Kiitos veli hyvästä aloituksesta,itsekritiikkiä pitää olla. Siunausta päivääsi ja Jeesus kanssasi.

• Ihminen pelastuu kaikkien syntiensä syyllisyydestä sillä hetkellä, jolloin hän omaksuu Kristuksen henkilökohtaiseksi Vapahtajakseen.
        Vain henkilökohtainen ratkaisu johtaa pelastukseen. Vain omakohtainen uskominen siirtää kuolemasta elämään. Totisesti minä sanon teille: joka kuulee minun sanani ja uskoo Häneen joka on minut lähettänyt, sillä on iankaikkinen elämä, eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan on siirtynyt kuolemasta elämään.Joh.5:24.

Jokainen, joka todella uskoo Jeesukseen Vapahtajanaan, tekee myös parannuksen. Se merkitsee sitä, että hän katuu, ja tunnustaa ja hylkää kaikki tuntemansa synnit, Ilman tätä syntejä ei pyyhitä pois: Tehkää parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois. Apt.3:19.

• anne-elina kirjoitti:

Ihminen pelastuu kaikkien syntiensä syyllisyydestä sillä hetkellä, jolloin hän omaksuu Kristuksen henkilökohtaiseksi Vapahtajakseen.
        Vain henkilökohtainen ratkaisu johtaa pelastukseen. Vain omakohtainen uskominen siirtää kuolemasta elämään. Totisesti minä sanon teille: joka kuulee minun sanani ja uskoo Häneen joka on minut lähettänyt, sillä on iankaikkinen elämä, eikä hän joudu tuomittavaksi, vaan on siirtynyt kuolemasta elämään.Joh.5:24.

Jokainen, joka todella uskoo Jeesukseen Vapahtajanaan, tekee myös parannuksen. Se merkitsee sitä, että hän katuu, ja tunnustaa ja hylkää kaikki tuntemansa synnit, Ilman tätä syntejä ei pyyhitä pois: Tehkää parannus ja kääntykää, että teidän syntinne pyyhittäisiin pois. Apt.3:19.

Ok. Kristus voi pelastaa adventistinkin. Tämähän tulikin selväksi.

• anne-elina kirjoitti:

Ihminen pelastuu kaikkien syntiensä syyllisyydestä sillä hetkellä, jolloin hän omaksuu Kristuksen henkilökohtaiseksi Vapahtajakseen.

asian kuutioinut, niinkuin anne-elina sanoo, että suurin osa adventisteista uskoo Jeesuksesta kerrotun evankeliumin ilosanoman pelastavan jokaisen, joka ottaa tuon ilosanoman ilolla vastaan, vaikka murehtiikin syntejään..

Mutta palstalla sapatista vaahtoavat "adventistit" kuuluvan aivan toiseen kategoriaan, joista ei voi edes puhua samana päivänä, kuin näistä palstan ulkopuolelta palstalle vierailemaan tulleista, todellisista Jumalaa kunnioittavista ja Jeesusta Herranaan rakastavista adventisteista..

• stefanus kirjoitti:

asian kuutioinut, niinkuin anne-elina sanoo, että suurin osa adventisteista uskoo Jeesuksesta kerrotun evankeliumin ilosanoman pelastavan jokaisen, joka ottaa tuon ilosanoman ilolla vastaan, vaikka murehtiikin syntejään..

Mutta palstalla sapatista vaahtoavat "adventistit" kuuluvan aivan toiseen kategoriaan, joista ei voi edes puhua samana päivänä, kuin näistä palstan ulkopuolelta palstalle vierailemaan tulleista, todellisista Jumalaa kunnioittavista ja Jeesusta Herranaan rakastavista adventisteista..

Kiitos taas hyvistä ja rakentavista mielipiteistä!
        Siunausta sinulle ja perheellesi!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Näin kun katsoit salaa ja

Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku
      Ikävä
      50
      4154
    2. Katu täyttyy...

Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt
      Ikävä
      35
      1959
    3. Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.

Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj
      Maailman menoa
      153
      1346
    4. Kuvaa yhdellä sanalla meidän välejä tällä hetkellä

Vastaa kuin vastaisit Hänelle.
      Ikävä
      154
      1232
    5. Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."

No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti
      Kotimaiset julkkisjuorut
      42
      1024
    6. Miten suhtautuisit

jos saisit tietää, että kaivatullasi on kokkeliriippuvuus?
      Ikävä
      192
      992
    7. Sari Multala teki "riikkapurrat"

Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.
      Maailman menoa
      229
      976
    8. Sinut mies vain haluan

Olet kohtaloni. Kaikessa riipaisevassa rakkaudessa, sinä se olet. ❤️
      Ikävä
      80
      947
    9. Mitähän sä näit siinä akassa?

Älä nyt vain sen kanssa ala mitään.
      Ikävä
      55
      820
    10. Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"

Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm
      Maailman menoa
      122
      815
    Aihe