Naisten rintojen koolla paljon väliä?

B-kuppi/160cm

Tuli tässä mieleen, että ne tytöt luokassani jotka ovat sinkkuja ovat A- tai B-kuppeja. Tytöt joilla on suuremmat rinnat ovat kaikki parisuhteessa. Ne luokan poikien tyttöystävät jotka olen nähnyt, niin heilläkin on ainakin C-kupin rinnat. Kaikki tyttöystävät mitkä isoveljeni ovat raahanneet kotiin vanhemmille näytettäväksi ovat omannet C-E-kupin rintavarustuksen. Sain vähän aikaa sitten kuulla että omalla äidilläni on rintaimplantit ja siten suuret rinnat. Naispuolisella serkullani on Megan Fox näyttelijän vartalo ja vientiä riittää. Kaikki vain sattumaa? Jotenkin ei tunnu siltä. Masentavaa tietää totuus...

21

2374

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies 1984

      Totuus on ettei miehiä kiinnosta naisten rintojen, vaan LANTION/PEPUN koko!

      Itse olen monen kaverin kanssa puhunu asiasta ja KAIKKI on ollu sitä mietä, että hyvä perse on tärkein. Piste.

      Taitaa olla naisten itse keksimää keskinäistä kateutta vertailla rintojen kokoa, mutta todellisuudessa kiinteä vartalo ja seksikäs lantio on se mikä miehiä viehättää.

      • Darkspell

        "Totuus on ettei miehiä kiinnosta naisten rintojen, vaan LANTION/PEPUN koko!"

        Toisia kiinnostaa enemmän perse ja toisia taas enemmän rinnat. Itseä kiinnostaa taas enemmän jälkimmäiset, lantio taas kyllä yhtä paljon. Se on aika yksilöllistä, joten ei voida yleistää. Ei kai se nyt vielä kerro mitään jos sinä vasta omien kavereittesi mielipiteet olet kuullut??? :D


      • safasf

        Tissien koolla ei minusta merkitystä...Kuhan ei nyt ihan täysin lauta ole.


    • Darkspell

      Öh... Itse olen kyllä nähnyt yhtä paljon niin pienirintaisilla kuin isorintaisillakin poikaystäviä, joten aika outo päätelmä. Minä kylläkin sanoisin että jos ihan tosissaan sinun luokalla on noin, niin se on kyllä siinä vaiheessa vaan ihan sattumaa. Kyllä niitä pientenkin rintojen ihailijoitakin on aika paljon, osalle isot on vain plussaa muttei pakollista, osalle taas muoto on tärkeämpää kuin koko(osa siis saadessaan sänkyyn jonkun isotissisen kokenut jälkeenpäin pettymyksen nähdessään niitten olevankin roikkuvat :)) ja pieni osa taas tykkää rinnattomista ja toisille sit taas ole hittoakaan merkitystä asian kanssa.

    • m 38v

      ... miestä, jolle tissit oisivat kovinkaan tärkeä juttu!!! Jos ulkonäköä aattelee, niin peppu on paljon tärkeämpi kuin tissit ja loppupeleis ulkonäkö ei oo se ratkaiseva asia!!!!

    • ei pidä paikkansa

      tai no joitain kiinnostaa rinnat, joitain reidet, joitain peppu ja lantio ja joitain ei kiinnosta muu kuin äly. Kyllä uskomatonta mutta totta. olen törmännyt kolmeen mieheen (pelkkiä kavereitani) ja jokaisella kaikki tyttöystäväni jotka olen nähnyt ovat olleet pulleita/pyöreitä, laihoja, isorintaisia, rinnattomia, naisia joilla ei ole muotoja naisia joilla on todella hyvät muodot, ovat olleet todella kauniita ja sitten taas sellaisia joilla ei ole mitään hyvää silmääpistävää mutta yksi asia näitä jokaista yhdisti jokainen oli järjettömän fiksuja. Eli kaikille miehille ei oikeasti ole ulkonäkö, rinnat tai muut vastaavat millään tavalla tärkeitä vaan äly on kaikkein tärkein. Itselläni on D-kuppi ja olen yli 20 vuotias ja seurustelen ensimmäistä kertaa eläessäni miehen kanssa joka kerran sanoi että tykkää enemmän pepuista ja lanteista eikä minulla kyllä ole kovin hyvä peppu todellakaan. Ystävälläni on korkeintaan C-kuppi ja aina hän seurustelee jonkun miehen kanssa.

      Eli älä panikoi, toisaalta et todellakaan halua itsellesi miestä joka hylkää jos sinulta leikataan rinta tai muuten vain niin pinnallinen joka sinun vähän lihoessa jättää sinut. :)

    • wsghh

      valitettava totuus on, että säälittävät a-b koon rinnat eivät kiihota miehiä, sillä tällaiset laudat lähentelevät jo miesten omaa rintavarustusta. Isot rinnat ovat naisellisia ja seksikkäitä. Nyt kaikki laudat joukolla kumitissejä asentamaan niinkuin olisi jo!

    • pjöoh

      Tissit ovat monille naisille sama kuin penis monelle miehelle. Vaik ois kuinka upeen näköinen muuten,mut itse kokee ne pieniksi, niin ei auta, vaikka kukaan muu ei olisi samaa mieltä. Kysymyksessä on jonkinlainen ruumiinkuvan häiriö, jonka syitä voi hakea lapsuudesta....

      niin ja ps. Minulle ei niiden koolla ole juurikaan väliä, kunhan niitä nyt edes jonkin verran on:)

      • Darkspell

        No ei ne kyllä ihan sama asia ole. Naisen rinnat kun näkee samantien, toisin kuin miehen peniksen. Ja miehen peniksessä se kylläkin on loppujen lopuksi pikemminkin siitä kiinni miten se toimii, jonkun verran voi kanssa vähän vaikuttaa kanssa se vastakappaleenkin koko, mutta pääosin se kyllä on ihan taidoista kiinni! Et kuinka hyvin mikäkin kalu tyydyttää kenetkin naisen. Naisen rinnat taas sit onkin loppujen lopuksi enemmänkin vaan pelkkä ulkonäköjuttu. Et kuinka hyvin sit mikäkin näymä miellyttää ketäkin.


      • pjöoh
        Darkspell kirjoitti:

        No ei ne kyllä ihan sama asia ole. Naisen rinnat kun näkee samantien, toisin kuin miehen peniksen. Ja miehen peniksessä se kylläkin on loppujen lopuksi pikemminkin siitä kiinni miten se toimii, jonkun verran voi kanssa vähän vaikuttaa kanssa se vastakappaleenkin koko, mutta pääosin se kyllä on ihan taidoista kiinni! Et kuinka hyvin mikäkin kalu tyydyttää kenetkin naisen. Naisen rinnat taas sit onkin loppujen lopuksi enemmänkin vaan pelkkä ulkonäköjuttu. Et kuinka hyvin sit mikäkin näymä miellyttää ketäkin.

        .. mitä tarkoitin. Siis rinnat ovat sille omistajalle ITSELLEEN samanlainen asia kuin penis miehelle, jos niiden suhteen on alemmuuskompleksi (usein aiheeton sekä miehillä että naisella). Useimpien kohdallahan mitään tällaista ei ole, mut joillakin on, kuten joillakin on klaustrofobia, joillakin paniikkihäiriö jne


    • pingpong

      A ja B kupit parhaita. Terhakkaat kivat tisut. Nam. Isommatkin menee, mutta vaan jos ne on tosi nätit ja hyvässä kunnossa. Harvemmin. Meitä miehiä on niin moneen junaan tossa asiassa, että se ei kyl ole mikään kriteeri sille, seurusteleeks vai ei. Mun nais ihanne on urheileva naapurin tyttö yliopistolta pienine terhakoine tisuineen. sellaset on sängysä niin huhhhuhhhuhhhuuuuhhuhuh. Pakko lopettaa. Moi.

    • FeikkiAndro

      Itse kyllä katselen tissejä,mutta ei ne kumppanin valintaan vaikuta. Kyllä se tuo lantion seutu on se mikä vie. Moni asia siihen vaikuttaa kuka valitaan ja miksi.

      Kysymys...Sanoit että luokallasi on..eli millä luokalla 6-luokalla, 8-luokalla, lukiossa/amiksessa vai amk.... ja sitä rataa.. Tuo ikä kertoisi hieman,kun nuoremmat jullit,tykkäävät "valita" isotissisemmät,kun se on sellainen..miten sen sanoisi...niinkuin isosarvinen hirivi,jokainen metsämies sen haluaa. Muuta iloa sit ei välttämättä olekaan, seinälle pölyttyyn..Eli rinnalle vain seisoon.

      C-kuppi minusta jo jopa liian iso. Mutta poikkeuksia löytyy.. Pienet ja kiinteet on paljon mukavammat,kuin isot ja ei kiinteät,mutta jos ne on isot ja kiinteät..on asia taas eri,mutta sitä ei voi tietää,kun on rintsikoita ja vaikka mitä alla,että mitä sieltä paljastuu.

      Peppu ja lantio sanon minä. Kyllä ne kasvotkin vaikuttaa... Mutta ekat pari lausetta voi jo tuhota kaiken sit.

      Älähän huoli tuosta asiasta.
      Tissit ei kiinnosta,kun mennään sinne seksin puolelle ja lihakset onkin alhaalla kunnossa.... Mutta ei siitä sen enempää.

      • Darkspell

        "Älähän huoli tuosta asiasta.
        Tissit ei kiinnosta,kun mennään sinne seksin puolelle ja lihakset onkin alhaalla kunnossa.... Mutta ei siitä sen enempää."

        Paitsi tietenkin sit siinä vaiheessa jos ne rinnat onkin sitten sulle liian isot ja pehmeät/löysät??? :D Kun ottaa huomioon tämänkin lauseen: "Pienet ja kiinteet on paljon mukavammat,kuin isot ja ei kiinteät,mutta jos ne on isot ja kiinteät.."

        Päätä jo :D

        "Kysymys...Sanoit että luokallasi on..eli millä luokalla 6-luokalla, 8-luokalla, lukiossa/amiksessa vai amk.... ja sitä rataa.. Tuo ikä kertoisi hieman,kun nuoremmat jullit,tykkäävät "valita" isotissisemmät,kun se on sellainen..miten sen sanoisi...niinkuin isosarvinen hirivi,jokainen metsämies sen haluaa. Muuta iloa sit ei välttämättä olekaan, seinälle pölyttyyn..Eli rinnalle vain seisoon."

        Ai että nuoret vaan? Vanhemmassa iässä vai sitten muka alettaisi vaan ihailemaan jotain teinitytön rintoja vai??? Ja vai vielä jonkun maineen takia?? Heh, voi hohhoijaa... Naisellahan kuuluu olla naisen rinnat, eikä mitkään teinitytön mun mielestä! Isot nyt on minun mielestäni aina paremmat/kiihottavammat kuin pienet, olipa ne sitten pyöreitä tai roikkuvia.


      • FeikkiAndro
        Darkspell kirjoitti:

        "Älähän huoli tuosta asiasta.
        Tissit ei kiinnosta,kun mennään sinne seksin puolelle ja lihakset onkin alhaalla kunnossa.... Mutta ei siitä sen enempää."

        Paitsi tietenkin sit siinä vaiheessa jos ne rinnat onkin sitten sulle liian isot ja pehmeät/löysät??? :D Kun ottaa huomioon tämänkin lauseen: "Pienet ja kiinteet on paljon mukavammat,kuin isot ja ei kiinteät,mutta jos ne on isot ja kiinteät.."

        Päätä jo :D

        "Kysymys...Sanoit että luokallasi on..eli millä luokalla 6-luokalla, 8-luokalla, lukiossa/amiksessa vai amk.... ja sitä rataa.. Tuo ikä kertoisi hieman,kun nuoremmat jullit,tykkäävät "valita" isotissisemmät,kun se on sellainen..miten sen sanoisi...niinkuin isosarvinen hirivi,jokainen metsämies sen haluaa. Muuta iloa sit ei välttämättä olekaan, seinälle pölyttyyn..Eli rinnalle vain seisoon."

        Ai että nuoret vaan? Vanhemmassa iässä vai sitten muka alettaisi vaan ihailemaan jotain teinitytön rintoja vai??? Ja vai vielä jonkun maineen takia?? Heh, voi hohhoijaa... Naisellahan kuuluu olla naisen rinnat, eikä mitkään teinitytön mun mielestä! Isot nyt on minun mielestäni aina paremmat/kiihottavammat kuin pienet, olipa ne sitten pyöreitä tai roikkuvia.

        Joku lukee nyt hieman liian tosissaan tekstiä.

        Lues vielä kuuteen kertaan noi kohdat. Selkesti sanoin -> Tissit EI KIINNOSTA,kun mennään sinne seksin puolelle ja lihakset onkin alhaalla kunnossa....!!

        En puhunut onko sillä kumppanilla isot ja löysät tai mitään muutakaan. Ne ei siinä vaiheessa enään kiinnosta! Joitain se voi kiinnostaa,mutta itselle jää taka-alalle.

        Sitten vielä noista tisseistä. -> "Pienet ja kiinteet on paljon mukavammat,kuin isot ja ei kiinteät,mutta jos ne on isot ja kiinteät.."
        Minä nyt satun pitämään pienemmistä rinnoista. Oli kiinteet tai ei. Ei ole mitään vastaan isoja..oli kiinteet tai ei! Harvemmin vain ne isommat on kiinteät..paitsi jollain nuoremilla,joilla on tissit kasvaneet nopeasti ja niillä jotka on operoineet jollain lailla.

        Ei en sanonut,että vanhemmalla iällä alettais ihaileen kiinteitä teinitytön rintoja..No sillai se kuitenkin menee,kun lähtee ajattelee. Kyllä sitä on huomannut,kun vanhemmassa seurassa ollut nyt ja matkustellut,niin huhuh.

        Meitä on moneen junaan ja panoon...Jotkut maineen,jotkut rahan ja jotkut suvun tai sen ulkonäön mukaan on toisen kanssa!! Joten se siitä. Älä ajattele noin suppeasti

        Sinä olettelet ja mietit itseksesi noita. En ole mikään noihin vastaamaan ja nussit pilkkua.
        Vastaa itsellesi keskenäsi olettamuksiisi.

        Minä jaksa jauhaa tästä. Miksi edes teet tuollaista? Onko sulla omia mielipiteitä ollenkaan,vaan kulutatko aikaasi pilkuttamiseen ja omiin oletteluihin. ..No näköjään oli mielipiteitä... En kommentoi niistä sulle mitään.


    • Kaunis nainen

      Olen yli kolmekymppinen nainen ja minulla on b-kupin tissit. Aina on hyvää herraseuraa riittänyt. Lisäksi olen saanut tosi paljon kehuja rinnoistani miehiltä - ja jopa naisilta. Itse olen myöskin pitänyt aina rinnoistani. Ne ovat kivan kiinteät ja sopivan kokoiset tarjotakseen kurvia kaarevan lantion seuraksi, mutta eivät ole kuitenkaan tiellä esim. liikkuessa :). Nyt vaan ojennat selän suoraksi ja olet iloinen ja tyytyväinen itsestäsi ja rinnoistasi.

      P.s. B-kupin tissit ovat ihan normaalit eivätkä suinkaan pienet.

    • mietippääää

      voi sitä olla vaikka kuinka isot tissit mutta jos oot läski niin niitä tissejä ei kyl noteeraa samalla tavalla kuin jos on hoikka mutta yhtä isot tissit.

      • njooo

        läskit muijat on rumia. Varsinkin ne joilla tissit on pelkkää tissiä. Hyi helvetti.
        Kaikista kaunein on laiha hyvän näköinen muija, jolla on suht iso rintavarustus (C ). Pistän kyllä naaman ja lantion ekaks


      • njooo
        njooo kirjoitti:

        läskit muijat on rumia. Varsinkin ne joilla tissit on pelkkää tissiä. Hyi helvetti.
        Kaikista kaunein on laiha hyvän näköinen muija, jolla on suht iso rintavarustus (C ). Pistän kyllä naaman ja lantion ekaks

        läskiä siis, eka rivi


    • InLööv

      Minusta rintojen koolla ei ole niinkään väliä. En oo asettanu kriteereitä sen mukaan, enkä myös perseenkään mukaan. Tosin taitaa olla niin, että kaikilla on ollut yleensä B-kupit, nykyisellä C-/D-kupit. Enemmänki se merkitsee, että minkä malliset ne on, pienet siis voi olla hyvinkin kauniit ja mielummin A-kuppi kun joku F-kuppi! ;) peppu on ehkä enemmän se mikä pistää silmään. Saa vähä olla ylimäärästäki, mutta pienikin on jees. Luinen perse on rumin ja joku metrin levee sitten. :) se mistä saa hyvin kiinni on hyvä! :) noh.. mutta se näistä ulkonäöllisistä asioista. Sillä. Niinhän se on, että se sisältö ratkaisee. Se nyt on melkee ihan sama, miltä ulkokuori näyttää, ei kukaan tissien tai perseen takia seurustele tosissaan. Itse oon ainaki umpi rakastunu oman kullan luonteeseen. En voisi enempää toivoo. Se on parempaa ku yksikään tissi tai perse! En iki päivänä menisi nykyistä suhdetta tuhoomaan, kenenkään kans, jolla olis ne median avulla syötetyt ns. täydelliset tissit ja täydellinen perse, täydellinen kroppa ja ulkonäkö yleensäkkin.. Kyllähän se silmään pistäis, mutta siinä kaikki. Omaa kultaa pidän kauniina ja sisältä täydellisenä. Se riittää! Joulukuussa kihloihin, sitä odotan niin innolla! :) älkää siis naiset murehtiko, että miltä näytätte ulkoo, vaan keskittykää siihen, mitä ootte sisältä! Oma neuvoni on, kulkekaa pieni pilke silmäkulmassa, älkääkä ottako ihan kaikkee nii vakavasti, älkää esittäkö mitään sellaista, mitä ette tahdo olla, vaan olkaa oma ittenne. Ne on ainaki omat eväät ja niillä oon pärjännyt erittäin hyvin tähän asti! Sisäinen kauneus tekee myös sinusta kauniin ulkoisestikin! ;)

      • Akuna

        Nyt ei pitäisi yleistää. Olet poikkeuksellinen mies, näin miehen näkökulmasta. Enemmistö miehistä pitää myös naisen ulkonäköä tärkeänä tekijänä parinvalinnassa, alitajuisesti tai tietämättään. Se on yksinkertaisesti miljoonien vuosien evoluution lopputulos ja edes nykyajan moraalis-eettiset arvot eivät kykene kumoamaan evoluutiota, joka tarkoittaa sitä, että kun mies katsoo naista ja on hänen seurassaan, hän näkee hyvin paljon visuaalisia asioita. En ole vielä tähän asti kuullut kenestäkään (laajan ystävä/tuttavapiirini) miehestä, joka olisi kiihottunut tai tuntenut fyysistä vetoa naisen sisäisestä kauneudesta johtuen. Itse olen aina alkuun ihastunut ja tuntenut vetoa nimenomaan ulkonäköön ja sitten myöhemmin rakastunut sisäiseen kauneuteen. Mutta ilman fyysistä vetoa/kipinää näitä suhteita ei olisi koskaan syntynyt, vaan ne olisivat jääneet syvän ystävyyden tasolle. Mielestäni onkin syytä erottaa platoninen rakkaussuhde "oikeasta" miehen ja naisen välisestä suhteesta.


    • Anonyymi

      Isot tissit on parasta ne on kuumat ja haluttavat ja hölskyää Topin läpi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Melkein lähetin viestin.

      Onneksi tulin järkiini. Mukavaa kesää
      Ikävä
      129
      1757
    2. Sulla on nainen muuten näkyvät viiksikarvat naamassa jotka pitää poistaa

      Kannattaa katsoa peilistä lasien kanssa, ettet saa ihmisiltä ikäviä kommentteja.
      Ikävä
      71
      1567
    3. Ikävöimäsi henkilön ikä

      Minkä ikäinen kaipauksen kohteenne on? Onko tämä vain plus 50 palsta vai kaivataanko kolme-neljäkymppisiä? Oma kohde mie
      Ikävä
      56
      1273
    4. Liikenne onnettomuus

      Annas kun arvaan -Nuoriso -Ajokortti poikkeusluvalla -Ylinopeus
      Orimattila
      68
      1102
    5. Kuka jäi auton alle

      Kuka jöi kantatiellä auton alle eilen
      Kuortane
      2
      745
    6. Oli kyl kunnon reissu

      Jopa oli bileet hotellissa! Kunnon menot ja Kuhmon rytkyt liikenteessä. Onneksi ei ollu tuulipukua päällä! 😂👍🏻
      Kuhmo
      10
      739
    7. Muistatko ensimmäisen kahdenkeskisen hetken

      kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      45
      727
    8. Vähän pelottaa

      Että ten suuren mokan. Tämä muuttaa nyt liikaa asioita.
      Ikävä
      41
      705
    9. Plösö ja synttäriruusut

      Joko Plösö sai hommattua ne 100 ruusua sankarille vai vieläkö sankarin odotus jatkuu?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      150
      692
    10. Tiedätkö autereen?

      Se on vähän niinkuin sinä. Eräänä päivänä se hehkuttaa eteerisenä, laiskan hauen tavoin. Toisena se iskee kuin nälkäinen
      Tunteet
      8
      688
    Aihe