Jos tota jokin ihana ihminen voisi neuvoa minulle saako Adobe Illustratorilla tallennettua esim. jpg-, png-, gif-muotoon? Voisiko joku kertoa jos voi? Se olisi todella mukava tietää, en näes ole mikään edistynyt kuvanmuokkauksessa, mutta pidän siitä todella paljon.
Adobe Illustrator
3
437
Vastaukset
- corelfani
Itse käytän corelin drawia, mutta luulen että illussakin se on samanlailla. Eli File - export (tiedosto - vie), ja sieltä valitset sitten haluamasi formaatin. Jos ei löydy, eti jotain exportiin viittaavaa.
Onnistuu file/export ja sieltä valitset jpg,tiff...
Lisä kommenttia, miksi vektori tarvitsee tallentaa huonompaan rasteri muotoon?( netti käyttöönkö?)
Pdf muoto on tottakai myös hyvä.
Toinen tapa: Ihan vain copy paste photoshopiin ja sitä kautta, jos haluaa muokata vielä photarissa.
- poropeukalo hiirellä
Vs. "Jotain tietävä
Onnistuu file/export ja sieltä valitset jpg,tiff..."
KIIIIIITOOOOOOOS!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.683228Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91871- 1131772
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241259- 1291058
- 991002
- 60954
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67936- 84879
Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6875