Mikä taideteos olisit?
http://cgi.mtv3.fi/helmi/testikone/flash.shtml?31
Olin graffiti
Testiä pukkaa
61
317
Vastaukset
- issu56
Aika yllättävästi olisin graffiti heh.
- issu56
Haukullinen kirjoitti:
Sopii suhun yhtä hyvin kuin muhunkin, itseasiassa aika osuva.
Pakko myöntää, että niinhän se taitaa olla :).
- +27
tulee mieleen joku sutaistu kirkkoveneen kuva peräkylän bussipysäkillä.
+27 kirjoitti:
tulee mieleen joku sutaistu kirkkoveneen kuva peräkylän bussipysäkillä.
Sun kannattaisi joskus lähteä käymään kaupungissa niin saattaisit nähdä oikeita graffiteja.
http://farm1.static.flickr.com/91/232641874_b10a3f1726.jpg- Myy-Pikkuinen
Haukullinen kirjoitti:
Sun kannattaisi joskus lähteä käymään kaupungissa niin saattaisit nähdä oikeita graffiteja.
http://farm1.static.flickr.com/91/232641874_b10a3f1726.jpgois kiva tehdä. =)
http://www.riemurasia.net/jylppy/media.php?id=65826&c=5
- arkipiru
GRIFFONI !!!
- issu56
Mikä sulla NYT TAAS on ongelmana herra? känkkäränkkä???
issu56 kirjoitti:
Mikä sulla NYT TAAS on ongelmana herra? känkkäränkkä???
Ei sen oo mikään muu kun kieli turtana mutta yrittää viimeisillä voimillaan vielä edes jotain kitistä.
- '''''
Haukullinen kirjoitti:
Onko sulla biologian tiedot hukassa?
Eihän ihminen voi olla koira.Ei ihminen voi olla graffitikaan! ;D
''''' kirjoitti:
Ei ihminen voi olla graffitikaan! ;D
Et oo tainnut kuulla bodypaintingista:
http://farm4.static.flickr.com/3038/2372846392_1a2b9e3d95.jpg?v=0- issu56
Haukullinen kirjoitti:
Ei sen oo mikään muu kun kieli turtana mutta yrittää viimeisillä voimillaan vielä edes jotain kitistä.
Voi hitto, et arvaa minkämoinen mielikuva mulle tuli heh-he-hee...
- Virtuaalikoneistaja
olin öljyvärimaalaus, osui aikalailla oikeaan.
Mun täytyy varmaan yrittää huiputtaa tota testiä niin että pääsen näkemään mitä se sanoo öljyvärimaalauksesta.
- Virtuaalikoneistaja
Haukullinen kirjoitti:
Mun täytyy varmaan yrittää huiputtaa tota testiä niin että pääsen näkemään mitä se sanoo öljyvärimaalauksesta.
huiputtamassa :)
Virtuaalikoneistaja kirjoitti:
huiputtamassa :)
Toisella huijausyrityksellä onnistui, kieltämättä kyllä sopii siihen mielikuvaankin mikä mulla on sinusta.
- Virtuaalikoneistaja
Haukullinen kirjoitti:
Toisella huijausyrityksellä onnistui, kieltämättä kyllä sopii siihen mielikuvaankin mikä mulla on sinusta.
se on, mutta en kovin kaavoihin kangistunut ole.
Minä puolestani yritän huijata sen grafitin sieltä. - Myy-Pikkuinen
Haukullinen kirjoitti:
Hmm mielenkiintoista...
- Myy-Pikkuinen
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
Hmm mielenkiintoista...
väärään paikkaan tää mun kirjoitus, mut ei kai haittaa.
- Virtuaalikoneistaja
Haukullinen kirjoitti:
vasta viidennellä kerralla, en varmasti sitten ole ainakaan grafitti.
Vaikuttaa siltä että kaikki muut ketjussa ovat enemmän ja vähemmän kapinallisia, minä olen se kaavoihin kangistunut :) Virtuaalikoneistaja kirjoitti:
vasta viidennellä kerralla, en varmasti sitten ole ainakaan grafitti.
Vaikuttaa siltä että kaikki muut ketjussa ovat enemmän ja vähemmän kapinallisia, minä olen se kaavoihin kangistunut :)Sen verran kaavoihin kangistunut olen että äsken keräsin kasan lasinsirpaleita lattialta, boheemimpi tyyppi olis päättänyt että se on tilataidetta.
Niin perusteellisen tärkeetä pohdittiin puhelimessa ystävän kanssa että luiskahti lasi tiskikonetta tyhjentäessä.
Voi äly miten yhteen lasiin mahtuu paljon sirpaleita!Myy-Pikkuinen kirjoitti:
väärään paikkaan tää mun kirjoitus, mut ei kai haittaa.
Haittaa se!! Vitsi vitsi!
Montakohan vaihtoehtoa tossa on, vain kolmeko.Installaatio, öljyvärimaalaus ja graffiti.- 14+30
Haukullinen kirjoitti:
Sen verran kaavoihin kangistunut olen että äsken keräsin kasan lasinsirpaleita lattialta, boheemimpi tyyppi olis päättänyt että se on tilataidetta.
Niin perusteellisen tärkeetä pohdittiin puhelimessa ystävän kanssa että luiskahti lasi tiskikonetta tyhjentäessä.
Voi äly miten yhteen lasiin mahtuu paljon sirpaleita!noh monestas sirpaleesta se lasi oli tehty?
- Myy-Pikkuinen
Haukullinen kirjoitti:
Haittaa se!! Vitsi vitsi!
Montakohan vaihtoehtoa tossa on, vain kolmeko.Installaatio, öljyvärimaalaus ja graffiti.mitään havaintoa että kuin monta.
Mut eihän mun vastaus sit kuitenkaan mennyt kuin väärään kohtaan, kuin mihin olin tarkoittanut, meinaan jos tarkkoja ollaan. ;) 14+30 kirjoitti:
noh monestas sirpaleesta se lasi oli tehty?
en ryhtynyt laskemaan mutta paljon niitä siruja oli.
Myy-Pikkuinen kirjoitti:
mitään havaintoa että kuin monta.
Mut eihän mun vastaus sit kuitenkaan mennyt kuin väärään kohtaan, kuin mihin olin tarkoittanut, meinaan jos tarkkoja ollaan. ;)Niin ja jos saivarrellaan niin sehän meni just siihen mihin sen lähetitkin.
- Myy-Pikkuinen
Haukullinen kirjoitti:
Niin ja jos saivarrellaan niin sehän meni just siihen mihin sen lähetitkin.
niin tais käydä mut henkilö oli oikea, kuitenkin. Pääasia ettei se mennyt virtuaalille. ;)))))))
- puskissss
puskien kapinallinen!!! ;))))))
- puskateos
Haukullinen kirjoitti:
Mitä tykkäsit, pitikö edes osittain paikkansa?
Ihan minä siitä itseni tunnistin, ainoana pienenä poikkeuksena se, etten välttämättä ole suunapäänä kaiken uutuuden kimpussa! Mutta taas toisaalta, riippuu vähän asiasta ts. vihaan lausetta "tehdään näin kun on aina ennenkin tehty".. eli kyllä se tuokin kohta sitten tavallaan kolahti kohdilleen.
Mutta graffiti, selkeästi graffiti ;))))
- installaatio-heh
Olipas hauskoja kysymyksiä ! Olen siis installaatio.
Graffiti ja ukkokin kans...
- ex_rekattu
myös
- n.sorsa
öljyväri olin, näköjään testin mukkaan. Oikeestaan kun rupesin funseeraa öljyväriä, kun olis motivaatiota vois maalata fifistä öljyväreillä ison maalauksen, ja ei todellakaan tulis semmoista töherrystä mitä on "lapsen" tekemänä täälläkin nähnyt, vaan ihan tunnistettava koira. Mutta valokuvista maalaus on kopiontia ja siihen nyt pystyy kaikki.
Öljyväreillä mä en saa syntymään mitään onnistunutta, olen kokeillut joskus. Sisko on hyvä maalaamaan mutta mulla ei sitä taitoa ole.
Akvarelliväreillä jos joskus yrittäisin.- n.sorsa
Haukullinen kirjoitti:
Öljyväreillä mä en saa syntymään mitään onnistunutta, olen kokeillut joskus. Sisko on hyvä maalaamaan mutta mulla ei sitä taitoa ole.
Akvarelliväreillä jos joskus yrittäisin.seinällä aikuisen ihan tekemä lappalainen kotakylä, jos ei tietäisi luulis muksun tekemäksi, mutta kirkkaat rauhoittavat värit. Lyyjykynällä ensin tekee kuvan pohjan ja eikun pinotexia päälle heh.
- n.sorsa
Haukullinen kirjoitti:
Akvarelliväreillä jos joskus yrittäisin.tekemällä tämä "tuntematon maalaus", jos se alkaa toi maalauskin siitä luonistuu, niin tuut oikeen kuuluisaksi, kun kyseisen alkuperäisen maalauksen tekijä.
http://www.youtube.com/watch?v=7jOUlv2eUTo Jos tarkoitat, että on valokuva mallina ja siitä maalaa, tai vaikkapa piirtää, vielä näköisen ja oikeat mittasuhteet, niin ei kyllä pysty ihan kaikki...ei ei....
- n.sorsa
Sikra kirjoitti:
Jos tarkoitat, että on valokuva mallina ja siitä maalaa, tai vaikkapa piirtää, vielä näköisen ja oikeat mittasuhteet, niin ei kyllä pysty ihan kaikki...ei ei....
vaan pitkjänniteisyyttä ja aikaa, ei baabelin torniakaan päivässä rakennettu, ihan harjoitelulla kaiken oppii toiset nopeammin ja toiset hitaammin, mutta oppii kuitenkin. Onhan nyt syksyllä ainakin meillä kauheasti kursseja, missä voi vaikka kädentaitoja mennä opiskelemaan tai mikä nyt ketäkin mielyttää, osa on typeriä kursseja ja osa ihan fiksuja, eikä hintakaan päätä huimaa.
n.sorsa kirjoitti:
vaan pitkjänniteisyyttä ja aikaa, ei baabelin torniakaan päivässä rakennettu, ihan harjoitelulla kaiken oppii toiset nopeammin ja toiset hitaammin, mutta oppii kuitenkin. Onhan nyt syksyllä ainakin meillä kauheasti kursseja, missä voi vaikka kädentaitoja mennä opiskelemaan tai mikä nyt ketäkin mielyttää, osa on typeriä kursseja ja osa ihan fiksuja, eikä hintakaan päätä huimaa.
On ihmisiä jotka ei kertakaikkiaan opi, kyllä siinä vähän tarvitaan silmää ja lahjoja...että ei se ihn kaikilta onnistu, niin että kehtaa sen vielä seinällekkin ripustaa...toisille tuo taiteen tekeminen taas on tosi helppoakin...
n.sorsa kirjoitti:
Mun mielestä se vaatii muutakin kuin pelkkää kädentaitoa, kyllähän sinnikkäällä yrittämisellä varmaan oppii maalaamaan mutta saada siihen työhön henki, se jokin kipinä, siihen pitää olla erityislahjakkuus.
- n.sorsa
Sikra kirjoitti:
On ihmisiä jotka ei kertakaikkiaan opi, kyllä siinä vähän tarvitaan silmää ja lahjoja...että ei se ihn kaikilta onnistu, niin että kehtaa sen vielä seinällekkin ripustaa...toisille tuo taiteen tekeminen taas on tosi helppoakin...
aika tumpeloita vähän jokaisessa asiassa, eikä tunnu mitään oppivan, missään asioissa vaikka rautalangasta vääntää ja kääntää. Toiset opiskelee asioita ja jopa saattaapi oppiakin, vaikka joutuu nähdä välillä asioista todellakin paljon vaivaa. Saahan töherryksiä ainaa huusin seinälle ripustettua ja ei ole tietävinääkään, kun vieraat kyselee tekijää.
- Myy-Pikkuinen
Haukullinen kirjoitti:
Mun mielestä se vaatii muutakin kuin pelkkää kädentaitoa, kyllähän sinnikkäällä yrittämisellä varmaan oppii maalaamaan mutta saada siihen työhön henki, se jokin kipinä, siihen pitää olla erityislahjakkuus.
täysvaltaista aivojen ja käden yhteistyötä...tai jotain tuollaista.
n.sorsa kirjoitti:
aika tumpeloita vähän jokaisessa asiassa, eikä tunnu mitään oppivan, missään asioissa vaikka rautalangasta vääntää ja kääntää. Toiset opiskelee asioita ja jopa saattaapi oppiakin, vaikka joutuu nähdä välillä asioista todellakin paljon vaivaa. Saahan töherryksiä ainaa huusin seinälle ripustettua ja ei ole tietävinääkään, kun vieraat kyselee tekijää.
Toisaalta jos itse tykkää esimerkiksi maalata tauluja vaikka ei mikään huippuosaaja olisikaan niin viis siitä mitä muut ajattelee, pensseli liikkeelle ja värejä kankaalle.
Tahkoaahan Palmukin rahaa ikuisesti samanlaisilla tauluillaan.Myy-Pikkuinen kirjoitti:
täysvaltaista aivojen ja käden yhteistyötä...tai jotain tuollaista.
Jep, oma taitonsa on siirtää se mielessä oleva kuva tauluun, minä en osaa.
- n.sorsa
Haukullinen kirjoitti:
Toisaalta jos itse tykkää esimerkiksi maalata tauluja vaikka ei mikään huippuosaaja olisikaan niin viis siitä mitä muut ajattelee, pensseli liikkeelle ja värejä kankaalle.
Tahkoaahan Palmukin rahaa ikuisesti samanlaisilla tauluillaan.sanoa maalaavansa abstraktisia maalauksia, jos vieraat ei tajua mitä kuva esittää. Just tänään katselin, niin Asterix tuli 50.v ikään ja alkaa viidenkympin villitykset. Ei varmaan Asterixin luajallakaan alkusi helppoa ollut, mutta niin se vaan vanha herra tekee kuvia Asterixista ja Obbelixesta vieläkin, liekös kauan jaksaa.
- Myy-Pikkuinen
Haukullinen kirjoitti:
Jep, oma taitonsa on siirtää se mielessä oleva kuva tauluun, minä en osaa.
en osaa kerran olen jokseenkin onnistunut mallista chaplinin kuvasta piirtää, mut sitä ei kai lasketa. Toisella kertaa ku yritin samaa toisesta kuvasta niin ei mitään, suti vaan pelkkää tyhjää...
n.sorsa kirjoitti:
sanoa maalaavansa abstraktisia maalauksia, jos vieraat ei tajua mitä kuva esittää. Just tänään katselin, niin Asterix tuli 50.v ikään ja alkaa viidenkympin villitykset. Ei varmaan Asterixin luajallakaan alkusi helppoa ollut, mutta niin se vaan vanha herra tekee kuvia Asterixista ja Obbelixesta vieläkin, liekös kauan jaksaa.
Ai onko Asterix jo niin vanha, mä en tuota tiennytkään.
Ootko lukenut Ahmed Ahneita, mä tykkäsin niistä sekä sarjiksina että piirrettyinä.Myy-Pikkuinen kirjoitti:
en osaa kerran olen jokseenkin onnistunut mallista chaplinin kuvasta piirtää, mut sitä ei kai lasketa. Toisella kertaa ku yritin samaa toisesta kuvasta niin ei mitään, suti vaan pelkkää tyhjää...
Toi oli hyvä, sä maalasit mutta suti tyhjää...
- n.sorsa
Haukullinen kirjoitti:
Ai onko Asterix jo niin vanha, mä en tuota tiennytkään.
Ootko lukenut Ahmed Ahneita, mä tykkäsin niistä sekä sarjiksina että piirrettyinä.ja leffoja katsellut, mutta sadunomaisessa huippuvuorella en ole viellä käväisyt, missä ei työttömille ja vanhuksille sijaa ole, mutta voin tehdä kaupungosastamme oman kauniin sadun, mille ei edes huippuvuoren elämä vedä vertoja.
tais just kokea inflaation :) Yksi lisää :)
olen öljyvärimaalaus...
- Virtuaalikoneistaja
joku toinenkin kaavoihinsa kangistunut, minulle tulikin jo yksinäinen olo :)
Virtuaalikoneistaja kirjoitti:
joku toinenkin kaavoihinsa kangistunut, minulle tulikin jo yksinäinen olo :)
Osittain piti kyllä paikkansa....jopa tuo kaavoihin kangistunutkin..... ,))
Sikra kirjoitti:
Osittain piti kyllä paikkansa....jopa tuo kaavoihin kangistunutkin..... ,))
Meillä pojat sanoo tuon jyrkemmin, ne sanoo "kehityksen jarru".Tosin ne sanovat niin toisinaan mulle joka olin graffiti!
Mutta toisaalta onko se nyt niin paha että haluaa asioiden sujuvan rutiinilla tai hyväksi havaitulla/koetulla tavalla.
- Nahkurin orsi
jotta täytynnee sinunnii suoha testii, vuon mikä se tää on Haakullinen ? http://www.papinniemenkennel.net/kuvat/nekun_hirvi_08.jpg
- Manta.Elviira
Graffiti ja kuvanneeko sitten mua sitten vimpan päälle moiseksi mutta noilla tulosvastauksilla kutakuinkin "oikein".
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 591608
Janni Tikkanen ohjattiin miesten pukuhuoneeseen
Vai olisko sittenkin Janne Tikkanen? Jos siellä jalkojen välissä on miesten killukkeet, mieshän tämä Janni on. Ja kuuluu671571Pitkäaikaistyöttömyys Suomessa harvinaisen paha
Karut työttömyysluvut, korkein luku yli neljännesvuosisataan.1641360Mitä vastaisit
Jos kysyisin, että lähdettäisiinkö lenkille yhdessä? Vain sinä ja minä, kaksin? Miehelle661237Tiedän ettet tehnyt tahallasi pahaa
Asiat tapahtuivat, ristiriidat ovat meitä vahvempia. Olemmeko me niin vahvoja, että selviämme tästäkin vielä? Aika paljo1061191Keskisarja loisti A-studiossa, vauhkoontunut Sofia Virta munasi itsensä
Keskisarja taas puhui 100% faktaa maahanmuuttoon liittyen. Kokoomuksen Kaumalta tuli pari hyvää puheenvuoroa, joskin muu2781185- 601049
Rakastan ja ikävöin sinua
Ei helpota tämä ikävä millään. Pelkäsin että tämä ajanjakso tulee olemaan juuri näin vaikea. Siksi halusin ennen tätä pä611046KIIKKUSTUOLI
Aloitetaan taas uudella alustalla, nuo pitkiksi venyneet ovat hankalia etsiä uusia viestejä, joskus vastauksia tulee sin89967Nyt tiistain galluppi alkaa....
Kuka on sun elämän rakkaus? Ketä kaipaat edelleenkin? Nyt nimiä vaan rohkeesti tuohon alle.Tää on ikäväpalsta, eikä mikä57950