Olen suurperheen toiseksi vanhin tytär, olen aina ollut erittäin kateellinen sisarilleni, kaikki kauniita, sosiaalisia ja erittäin viehättäviä persoonia, heidän vierelläään minua ei koskaan huomata, olenkuin mikä se sana oli, seinäkukkanenko? Olenko itsekäs kun ajattelen näin? Haluaisin että kerrankin minut huomattaisiin... Sisartensa varjossa eläminen ei ole kivaa.....
sisarkateus
3
681
Vastaukset
- sdfsdf
Ihan ymmärrettävää että olet kateellinen tuosta. Olet jäänyt huomiotta, samalla kun sinun sisarukset huomataan aina. En osaa oikeen auttaa tuossa asiassa, mutta koita kestää...
- kuopus*
Kateutella et ainakaan saa positiivista huomiota osaksesi. Jos näin teet, niin sinua ei kukaan halua huomatakaan, koska pilaat tunnelmaa.
Mikä on sinun vahvuutesi? Voisitko tehdä sen eteen jotain ja näin saada huomiota? Tai jos järjestäisit juhlat, niin saisit olla keskipisteenä? - Kateudenuhri
Ymmärrän tunteesi ei ole kivaa tuntea noin ....Minä olen kokenut katutta taas isosiskoltani itseäni kohtaan joistakin ulkonäköseikoista johtuen enimmäkseen ja meillä on muuten niin että hän on menestyneempi ja suositumpi ja mä taas olen aina ollut vähän syrjäytynyt kaikesta ja vieläpä sairastellut kovasti ja silti vain tuon ulkonäköseikan vuoksi olen saanut niskaani myrkyllistä kateutta koko elämäni ja käytös mua kohtaan on ollut todella törkeetä välillä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 204814
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni861742Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2881592Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä741554Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2561428Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1351177Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121170Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041109Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi661058- 931054