mitenkä käsittelette sarvet ennen seinälle laittoa?
Sarvet miten laitatte ne...
9
3600
Vastaukset
- profee
Sahaat kallon sopivasti, keität, sitten putsaat kaikesta lihasta, esim painepesurilla, sen jälkeen höylää sahaus suoraksi, valkaisu vetyperoksiidilla, tee taustakilpi esim tervalepästä, muotoile reunat jyrsimellä nätiksi, taustapuolelle kiinnike että pysyy seinässä, kiinnitä sarvet lautaan ja eiku seinälle kaiken kansan ihailtavaksi.
Toinen tapa, ota yhteyttä minuun, voin hoitaa homman, kokemuksella.- saara657
paljonkoo veloitat työstä...
- profee
saara657 kirjoitti:
80 ekee
- helppo laittaa itse
profee kirjoitti:
80 ekee
Ompa arvokasta työtä, ja vielä harrastukseen liittyvää
- profee
helppo laittaa itse kirjoitti:
Ompa arvokasta työtä, ja vielä harrastukseen liittyvää
se on kaikki kallista. Hintaan sisältyy alvit ynnä muut menot , ei tolla hinnalla kunnon tuntipalkoille pääse. Olis hauska nähdä mimoinen teelmys sulta syntyy, kehtaako sitä ees julkisesti näyttää.
- harrastuksena teen
profee kirjoitti:
se on kaikki kallista. Hintaan sisältyy alvit ynnä muut menot , ei tolla hinnalla kunnon tuntipalkoille pääse. Olis hauska nähdä mimoinen teelmys sulta syntyy, kehtaako sitä ees julkisesti näyttää.
On kuule monet sarvet seinillä minun tekemissä levyissä, ja sarvet asennettuna. Eihän siinä sarvien kiinnityksessä mene montaa minuttia, kun on oikeat vehkeet ja hallitsee homman. Levyt voi tehdä sarjatyönä.
- profee
harrastuksena teen kirjoitti:
On kuule monet sarvet seinillä minun tekemissä levyissä, ja sarvet asennettuna. Eihän siinä sarvien kiinnityksessä mene montaa minuttia, kun on oikeat vehkeet ja hallitsee homman. Levyt voi tehdä sarjatyönä.
että et kirjoita kuittia ja maksa alvia etkä muutakaan veroo, elikkä pimeetä hommaa noin vaan harrastuksen vuoksi. Mun ei taas kärsi tehdä ilman kuittia.
Sarjatyönä tehdään myös ladat ja mersut, oikeilla vehkeillä. - elvi 72v
luonnossa? ei tarvii kuittia kirjottaa kun ei verottaja sitä kuitenkaan anna vähennyksiin.
- saara546543
saara657 kirjoitti:
miten asia voi aina karata ihan muille linjoille kun asiallisesti kysyin hintaa.On siinä aika työ keitellä päätä joku 5h ja puut sekä pata missä keittää...onhan näitä tehty.
Sitten vielä se aine maksaa maltaita jolla luut valkaistaan ....joku on joskus 10e maksanut tästä työstä.Joka on jo toisen työn aliarvioimista ja sitä että ei tiedä miten paljon työtä moisessa on...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1621562Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä271522Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701338Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2251242- 1281125
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3271094Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda1741087Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271037Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3101027- 781026