Sarvet miten laitatte ne...

Saara55

mitenkä käsittelette sarvet ennen seinälle laittoa?

9

3600

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • profee

Sahaat kallon sopivasti, keität, sitten putsaat kaikesta lihasta, esim painepesurilla, sen jälkeen höylää sahaus suoraksi, valkaisu vetyperoksiidilla, tee taustakilpi esim tervalepästä, muotoile reunat jyrsimellä nätiksi, taustapuolelle kiinnike että pysyy seinässä, kiinnitä sarvet lautaan ja eiku seinälle kaiken kansan ihailtavaksi.
      Toinen tapa, ota yhteyttä minuun, voin hoitaa homman, kokemuksella.

• saara657

paljonkoo veloitat työstä...

• profee
        saara657 kirjoitti:

80 ekee

• helppo laittaa itse
        profee kirjoitti:

80 ekee

Ompa arvokasta työtä, ja vielä harrastukseen liittyvää

• profee
        helppo laittaa itse kirjoitti:

Ompa arvokasta työtä, ja vielä harrastukseen liittyvää

se on kaikki kallista. Hintaan sisältyy alvit ynnä muut menot , ei tolla hinnalla kunnon tuntipalkoille pääse. Olis hauska nähdä mimoinen teelmys sulta syntyy, kehtaako sitä ees julkisesti näyttää.

• harrastuksena teen
        profee kirjoitti:

se on kaikki kallista. Hintaan sisältyy alvit ynnä muut menot , ei tolla hinnalla kunnon tuntipalkoille pääse. Olis hauska nähdä mimoinen teelmys sulta syntyy, kehtaako sitä ees julkisesti näyttää.

On kuule monet sarvet seinillä minun tekemissä levyissä, ja sarvet asennettuna. Eihän siinä sarvien kiinnityksessä mene montaa minuttia, kun on oikeat vehkeet ja hallitsee homman. Levyt voi tehdä sarjatyönä.

• profee
        harrastuksena teen kirjoitti:

On kuule monet sarvet seinillä minun tekemissä levyissä, ja sarvet asennettuna. Eihän siinä sarvien kiinnityksessä mene montaa minuttia, kun on oikeat vehkeet ja hallitsee homman. Levyt voi tehdä sarjatyönä.

että et kirjoita kuittia ja maksa alvia etkä muutakaan veroo, elikkä pimeetä hommaa noin vaan harrastuksen vuoksi. Mun ei taas kärsi tehdä ilman kuittia.
        Sarjatyönä tehdään myös ladat ja mersut, oikeilla vehkeillä.

• elvi 72v

luonnossa? ei tarvii kuittia kirjottaa kun ei verottaja sitä kuitenkaan anna vähennyksiin.

• saara546543
        saara657 kirjoitti:

miten asia voi aina karata ihan muille linjoille kun asiallisesti kysyin hintaa.On siinä aika työ keitellä päätä joku 5h ja puut sekä pata missä keittää...onhan näitä tehty.
        Sitten vielä se aine maksaa maltaita jolla luut valkaistaan ....joku on joskus 10e maksanut tästä työstä.Joka on jo toisen työn aliarvioimista ja sitä että ei tiedä miten paljon työtä moisessa on...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      162
      1562
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      27
      1522
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1338
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      225
      1242
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1125
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      327
      1094
    7. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      174
      1087
    8. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1037
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      310
      1027
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1026
    Aihe