PASSIMIEHEN KENGÄT????

Papparainen

Onko enää olemassa passimiehelle todella lämpimiä talvikenkiä???
Kokokin pitäisi olla 48, että siinä lisävaatimusta.

Olen kierellyt kauppoja koko Pohjois-Suomen, mutta kun ei. Koot loppuvat 46 ja aina vaan kaupataan kumisaapasta huopavuorilla. Ei se kumi todellakaan ole pakkasten kenkä.

Entiseen aikaan sentään löytyi huopasaapasta, nauhoitettavalla lyhyemmällä varrellakin, nahkapäällysteistä turkissaapasta. Eikö todellakaan enää kenenkään muun jalkoja palele???

12

2215

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Passimies123

Parhaat

• verkkahousu

mulla ei ole palellu jalkoja sen jälkeen, kun ostin parkanon talvikkaat. saattaa niitä olla lämpimämpiäkin olemassa ,mutta nuo myös mukavat pitää jalassa.

• Haverisen Jokke

ei olekaan paras mahdollinen niin silti huopavuori saappaat ovat lämpimämmät metsämiehen/naisen jalkineet. Palelen itse herkästi varpaista ja montaa lajia olen kokeillu. Nahkamaiharit voi unohtaa samantien, sitten on jos jonkinlaista varsikenkää joissa luvataan veden pitävyys yms. Olen jo kolmet core tex kengät käyttäny loppuun ja kaikissa vuotaa kantapäät merkeistä riippumatta. Käveltävyys tosin on huippuluokkaa mutta vain kuivalla kelillä. Mutta sitten huopavuori kumisaapas mallia mettäsuksi versio on lämmin ja pitää kuivana eikä ainakaan itselläni hikoile liikaa varsinkaan viileämmillä pakkas keleillä sekä ovat yllättävän kestäviä. Ja luulisin että isompia kokoja näistäkin löytyy. Itselläni 45-46 kokoa mukavasti ollu tarjolla.

• Mä täs

Eiköhän täs keskustelus oo kaikki oikias.
        Itte kans käytän huopakumppareita passis, kun usein on kuitenkin ojien ylityksis ja muutenkin mahdollisuus, että kenkä kastuu ja märillä varpaillahan ei tarkene kukaan. Toisena mulla on jotkut älyttömän halvat Kiinas tehdyt toppakengät. Vanhatkin ne on ja huonot kävellä, mutta kyllä niillä nyt sen muutaman satametriä taapertaa mitä passiin pahimmillaan kävellä joutuu. (Yleensä me hypätään vain autosta ja jäädään siihen istumaan repun päälle.) Näitä mä käytän kunnon pakkasilla, kun ojien jäät kantaa.

• asdf3

Muutenkin käy maastossa hyvin, kestää vettä kuin kumpparit, kestää peräti moottoriöljyäkin.

Eli jenkkiläiset bootsit: PBR, Ammattilaishärkärodeo-kengät, kestää kyllä sitten.

Itsellä sattuu olemaan :)

• asdf3

.. suojaa äärettömän hyvin nilkkoja tuollaiset paksunahkaiset bootsit.

• HCallahan

miten ne ajomiehet, jotka touhua hirviä kaltaistesi kermaperseitten ammuttaviksi säilyy lämpimänä ja kuivana...

• asdf3

senkun kärsit siellä pirunpellossa :D

• asdf3
        asdf3 kirjoitti:

senkun kärsit siellä pirunpellossa :D

Justiin hyppinyt pirunpelloilla joissa peräti 5-metrisiäkin kiviä... Kentuckylaisilla ja Tennesseelaisilla kunnon bootseilla....

Että voin sanoa että kun vähän lohkeaa nokian kumppari johonkin koloon, niin se on menoa sitten ja jalka poikki.

Mutta jos on kovat nahkabootsit, niin ei mitään.

jalka poikki tai ei, sen voi valita.

• asdf3
        asdf3 kirjoitti:

Justiin hyppinyt pirunpelloilla joissa peräti 5-metrisiäkin kiviä... Kentuckylaisilla ja Tennesseelaisilla kunnon bootseilla....

Että voin sanoa että kun vähän lohkeaa nokian kumppari johonkin koloon, niin se on menoa sitten ja jalka poikki.

Mutta jos on kovat nahkabootsit, niin ei mitään.

jalka poikki tai ei, sen voi valita.

ikinä mitään pirunpeltoa nähnytkään, armeijasta puhumattakaan.

• sopivat "kengät" taitavat olla balettitossut ja meikkiä naamaan, heh heh. Ja pysyttele poissa sieltä metsästä varpaitasi palelluttamasta. Eipähän tarvitsisi vinkua enää, jotta palelee.

• asdf3

4x nahkaa noita Professional Bull Riders -kenkiä, niillä pitäisi pärjätä.

... joku idiootti ampunut autoa jossa vielä oli lapsiakin kyydissä... no jooh...

Pitäisi pärjätä tuollaisilla bootseilla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      162
      1562
    2. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      27
      1522
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1338
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      225
      1242
    5. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1125
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      327
      1094
    7. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      174
      1087
    8. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1037
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      310
      1027
    10. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1026
    Aihe