Näin unta, että olin ystävien kanssa metsän siimeksessä jonkin sortin piknikillä. Yhtäkkiä metsästä hyökkäsi karhu ja säikähdin niin paljon, että menin maahan makaamaan selällenin liikkumatta. Karhu nuuski minua ja minä vain tärisin pelosta. Jotenkin pääsin juoksemaan pakoon karhua, mutta tämä sai minut kiinni ja tällä kertaa menin mahalteni makaamaan suojaten päätäni pelosta kankeana karhulta joka vain edelleen nuuski minua. Lopulta kävikin niin, että minä olin karhun sylissä ja tämä karhu tahtoi vain leikkiä ja olla hyvänä. Siinä näytin sitten kaikille, että minulla on karhu lemmikkinä ja leikimme yhdessä loppu-unen.
Miten tämä voi olla mahdollista, karhuhan on joidenkin tulkintojen mukaan vihollisen kuva?
Voiko tämän tulkinnassa auttaa se, että eilen löin lopullisesti välit poikki exäni kanssa ja meille tuli viimeinen ja melkoinen riita, joka sai minut tuntemaan suunnatonta vihaa.
Tulkinnasta olisin erittäin kiitollinen.
Ystävällinen karhu mahdollinen unessa?
OlenHämilläni
1
1829
Vastaukset
- Kaapriela
Karhuhan on voimallinen unihahmo. Enkä minä omissa unissani tuomitse jotain aihetta suoralta kädeltä negatiiviseksi. Tulkinta voi olla plus tai miinus merkkinen riippuen tunnelmista ja tapahtumista.
Minusta karhu oli tässä unessa merkki pelon voittamisesta ja omasta voimasta. Pelkäsitkö ehkä suhteen lopettamista? No lopetit sen ja siitä ei seurannut mitään pahaa. Et ole yksin, vaan jatkat elämääsi hyvinkin hilpeissä merkeissä. Seisot kehnon(?) suhteen jälkeen omilla jaloillasi ja olet oman elämäsi Metsän emäntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 683219
Kerro jotakin hauskaa. :)
Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)753087Mä sanon tän suoraan.
Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.682952On olemassa tiettyjä sääntöjä!
Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle662631Oliko pakko olla taas tyly?
Miksi oot niin tyly mua kohtaan nykyään? Ei edes tunneta kunnolla. Katseita vaihdettu ja varmasti tunteet molemmin puoli442132- 611699
Huomenna heitän järjen
romukoppaan ja annan tunteen viedä. Kerran tässä kuitenkin vain eletään. Muistan myös jonkun minua viisaamman sanoneen,251667Hyvää huomenta
Hyvää huomenta ja alkavaa viikonloppua ihanalle naiselle! Mitä ikinä teetkään, niin täälä sua yksi miekkonen ajattelee.181659- 351655
- 591576