Näin unta, että olin ystävien kanssa metsän siimeksessä jonkin sortin piknikillä. Yhtäkkiä metsästä hyökkäsi karhu ja säikähdin niin paljon, että menin maahan makaamaan selällenin liikkumatta. Karhu nuuski minua ja minä vain tärisin pelosta. Jotenkin pääsin juoksemaan pakoon karhua, mutta tämä sai minut kiinni ja tällä kertaa menin mahalteni makaamaan suojaten päätäni pelosta kankeana karhulta joka vain edelleen nuuski minua. Lopulta kävikin niin, että minä olin karhun sylissä ja tämä karhu tahtoi vain leikkiä ja olla hyvänä. Siinä näytin sitten kaikille, että minulla on karhu lemmikkinä ja leikimme yhdessä loppu-unen.
Miten tämä voi olla mahdollista, karhuhan on joidenkin tulkintojen mukaan vihollisen kuva?
Voiko tämän tulkinnassa auttaa se, että eilen löin lopullisesti välit poikki exäni kanssa ja meille tuli viimeinen ja melkoinen riita, joka sai minut tuntemaan suunnatonta vihaa.
Tulkinnasta olisin erittäin kiitollinen.
Ystävällinen karhu mahdollinen unessa?
OlenHämilläni
1
1818
Vastaukset
- Kaapriela
Karhuhan on voimallinen unihahmo. Enkä minä omissa unissani tuomitse jotain aihetta suoralta kädeltä negatiiviseksi. Tulkinta voi olla plus tai miinus merkkinen riippuen tunnelmista ja tapahtumista.
Minusta karhu oli tässä unessa merkki pelon voittamisesta ja omasta voimasta. Pelkäsitkö ehkä suhteen lopettamista? No lopetit sen ja siitä ei seurannut mitään pahaa. Et ole yksin, vaan jatkat elämääsi hyvinkin hilpeissä merkeissä. Seisot kehnon(?) suhteen jälkeen omilla jaloillasi ja olet oman elämäsi Metsän emäntä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305862Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144414Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403247IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522981Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3401579- 701339
Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321216- 791179
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek101170